Äänestän Haavistoa! Mielipiteeni Niinistön kannattajista:
Kaikenlaisia, ihan tavallisia ihmisiä. Fiksuja ja vähemmän fiksuja, koulutettuja ja vähemmän koulutettuja, miehiä ja naisia. Syitä valintaan yhtä monta kuin äänestäjiäkin. Ihan niin kuin me "Haaveiston" edustajatkin. Demokratia toimii, kun kaikki äänestävän järkensä, tunteensa ja omantuntonsa mukaan. Muistakaa äänestää ja hauskaa vaalipäivää kaikille. =)
Kommentit (13)
Tällä asenteella liikkeellä olevat ovat pakotettuja hiljaisiksi kaiken loanheiton keskellä, joten kiitos kun avasit ketjun meille hiljaisen enemmistön edustajille.
samaa mieltä täälläkin.
t. toinen Haaviston kannattaja
tässä ketjussa haukuttukaan ketään.
Ihan tylsää... :(
Ensin vähän lumitöitä kauniissa pakkaspäivässä ja sitten ruokailua ja illalla jännittävää tv iltaa!!!
Raahautukaa uurnille pakkasesta huolimatta!
mutta käy miten käy, saadaan hyvä pressa! Vaalirauhaa ja jännää iltaa kaikille!
Kaikenlaisia, ihan tavallisia ihmisiä. Fiksuja ja vähemmän fiksuja, koulutettuja ja vähemmän koulutettuja, miehiä ja naisia. Syitä valintaan yhtä monta kuin äänestäjiäkin. Ihan niin kuin me "Haaveiston" edustajatkin. Demokratia toimii, kun kaikki äänestävän järkensä, tunteensa ja omantuntonsa mukaan. Muistakaa äänestää ja hauskaa vaalipäivää kaikille. =)
Enemmistön äänet ratkaisee. Kaikki äänestämään pakkasesta huolimatta! Mukavaa sunnuntaita ja illalla jännätään ;)
Juon vaalikahveja parhaillaan ja palstailen vähän. Ääni meni Haavistolle.
Enemmistön äänet ratkaisee. Kaikki äänestämään pakkasesta huolimatta! Mukavaa sunnuntaita ja illalla jännätään ;)
Kovasti yritän päästä äänestämään, mutta olen tosi pahassa nuhakuumeessa, oliskohan ihan jotain influenssaa.
Kahvia tuossa keitin ja kohta juon ja sitten katsotaan, jaksanko raahautua äänestämään. Illalla jännään joka tapauksessa, ja kävi miten kävi, niin Suomella on ihan hyvä presidentti tulevaisuudessakin.
T. Niinistöä äänestävä (jos jaksaa)
Itse aion äänestää Niinistöä mutta on vähän alkanut kyllästyttää Haaviston kannattajien kampanjointi Facebookissa tyyliin: jos et äänestä Haavistoa, olet suvaitsematon, kovasydäminen ja vielä tyhmäkin. En tosin ole noihin mitään viitsinyt kommentoida mutta silti sisäisesti mielessäni joskus vähän kiehun.
Täysin samaa mieltä kanssasi siitä ettei äänestäminen (kumpaa tahansa) ihmisestä tyhmää tee eikä välttämättä edes kovin erilaista kuin itse on.
ja kaikki äänestämään! Suvaitaan myös niitä toisella tavalla äänestäviä:)
Olen NIIN samaa mieltä kanssasi, sama ehdokaskin :)
Mitä jos kaikki annettaisiin toisille vaalirauha?