Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Otatko pipon tai muun päähineen pois, kun menet äänestyskoppiin?

Vierailija
05.02.2012 |

Minä otin.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävimme saunassa, pyhävaatteet on nyt päällä. Söimme Runebergin tortut ja luimme kynttilänpäivän tekstin kahvipöydässä. Sammutimme kynttilät, kun koti jää koiran vahdittavaksi ja lähdemme äänestämään. Varmasti otamme pipot pois päästä, kun äänestämme. Sillä ei ole väliä, miten muut pukeutuvat, meille se on juhlatilaisuus. Vaalirauhaa ei kuitenkaan kukaan häiritse, siitä virkailijat pitävät huolen.

Ja olemme nuorehko lapsiperhe. Vähän pitää kuitenkin juhlapäiviä kunnioittaa, lapsetkin oppivat perinteitä. Tänään on kolminkertainen juhlapäivä. Runeberg, kynttilänpäivä ja presidentinvaalit. Voiko juhlallisempaa päivää paljoa olla?

Vierailija
22/28 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään on kolminkertainen juhlapäivä. Runeberg, kynttilänpäivä ja presidentinvaalit. Voiko juhlallisempaa päivää paljoa olla?

+ syntymäpäivä:)

Silti ei syödä Runebergin torttua, kun ei tykätä. Vaalipaikalle kävellään, joten sinne mennään kyllä arktisessa varustuksessa vaikka onkin nelinkertainen juhlapäivä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ei ottanut, oli sitä mieltä, että ei kirkkoon olla menossa.

Vierailija
24/28 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaa housut pois.

Vierailija
25/28 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokrasin frakin. Olin kyllä vähän pettynyt. Ei se nyt niin ihmeellistä ollut. Se äänestäminen. Ja kesti tuskin paria minuuttia.

Vierailija
26/28 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestyskopissa kuuluu riisuutua alasti. Ette te kanssa mitään tiedä.

Vierailija
27/28 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo pipo päähän ja äänestyskoppi heilumaan.

Vierailija
28/28 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä riisuin housuni. Vaalivirkailijoina toimineet kypsemmät naiset antoivat minun äänestää kaksi kertaa.