Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kirpparimyyjät, laittaisitteko hinnan yhteyteen myös koon, kiitos.

Vierailija
05.02.2012 |

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittumaista jostain isosta kasasta penkoa kaikki vaatteet auki vain nähdäkseen kokolapun.

Vierailija
2/6 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joistakin vaatteista on kokolaput ihan kuluneet, eikä sitä kokoa siis näe. Minä en ainakaan osaa katsoa niin hyvin, että tämä on nyt sitä ja sitä kokoa, joten todellakin kaipaisin sitä täsmällistä kokoa. Ei varmaan ole suuri vaiva, myyjä yleensä tietää suunnilleen, että tämä oli nyt 116cm... Parhaat tapaukset vielä lättäävät sen hintalapun kokolapun päälle - ilman kokoa. Jes.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on luultavimmin jonkin amiksen vaatteita muutenkin. Sen sijaan maksan vaikka vähän enemmän, jos myyjän huomaa nähneen hieman älykästä vaivaa esillepanossa tulevaa ostajaa ajatellen.

Vierailija
4/6 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä laitan aina. Ja vielä pistän isomman lapun pöytään tai koriin tms. mistä selviää, et minkäkokoista vaatetta missäkin on.

Vierailija
5/6 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa:

a. tihrustaa haalistuneita kokolappua

b. arvuutella mitä sen tussilla rustatun nimen alla lukee kokolapussa

c. miettiä poisleikatun lapun tuomalla jännityksellä, että mikähän koko kyseessä

Tarjontaa on niin paljon, että huonot voi ohittaa kepeesti.

Vierailija
6/6 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pöytä pysyy siistimpänä kun ei ihmiset pengo niin kovasti ja kääntele vaatteita katsoakseen kokolappua.. Itse laitan aina koon ja jos on pienempi kuin oikeasti koko lappu niin senkin mainitsen vielä..