Miksi päätin äänestää Niinistöä.
Muistin sanonnan, "paha ei paljostaankaan".
Koska Niinistö on kuitenkin todistetusti lahjoittanut rahaa hyväntekeväisyyteen yms. Niin päättelen siitä, että Niinistö ei ole paha, joten hän saa ääneni.
Ja Niinistöstä on muutama muukin vaikutusvaltainen hyväntekijä sanonut hyvän sanan.
Kommentit (8)
että oikea käsi ei saisi tietää mitä vasen tekee?
Niinistö on tosiaan julkisuudessa rehvastellut paljon hyväntekeväisyydellään.
Mutta tarkoittaako se, ettei Haavisto osallistu hyväntekeväisyyteen? Vai voisiko olla, että hän on siinäkin niin herrasmies, ettei pidä niistä yhtä kovaa ääntä kuin eräät?
Olis paljon uusia avauksia ja eiks se ois kivaa. ;)
Muistin sanonnan, "paha ei paljostaankaan".
Koska Niinistö on kuitenkin todistetusti lahjoittanut rahaa hyväntekeväisyyteen yms. Niin päättelen siitä, että Niinistö ei ole paha, joten hän saa ääneni.
Ja Niinistöstä on muutama muukin vaikutusvaltainen hyväntekijä sanonut hyvän sanan.
jäi oleellinen sana pois alkuperäisestä aloituksestani
t. ap
tuo omalla hyväntekeväisyystoiminnalla kerskailu on todella vastenmielistä.
ei tuossa muodossa kuulu arvoihini. Riittävät verot ja yhteisesti katsotaan, mille ryhmälle rahaa tarvitaan. Ei niin, että jokainen rikas valitsee, jos haluaa satunnaisesti jonkun kivan huomion kohteena olevan ryhmän ja antaa sinne rahaa ja kertoo sitten asian kaikille. Entä ne ryhmät, jotka eivät saa kenenkään huomiota? En pidä jenkkityyppisestä lahjoittamis kulttuurista. Eli juuri tuosta syystä en missään nimessä äänestä Niinistöä.
suoraselkäinen, ei ketku, kuten monet muut poliitikot