Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

BRIO Spin rattaita kellään? Onko hyvät?

Vierailija
28.01.2012 |

Olisi nyt alessa ja tarvitsen 9kk vauvalle kevääksi rattaat. Mietin, onko hyvät käyttää.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
28.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tykännyt. Kääntyvät etupyörät on hyvä keksintö. Kapeet, niin mahtuu kulkemaan ja autoon menee pieneen tilaan.

Vierailija
2/4 |
28.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostettiin viime keväänä, kun lapsi oli 9 kk. Ketterät, kepeät, menevät autoon pieneen tilaan. Kääntyvät etupyörät mukavat (Siksi mieluummin Spinit kuin Ponyt). Minusta kivan näköisetkin. Toimineet moitteetta. Haussa oli uudet matkarattaat, mutta ostettiinkin Spinit. On matkiksia tukevammat ja laadukkaamman oloset.



Käytettiin ennen lumen tuloa päivittäin, lapsi nukkunut niissä päiväunensakin (pakkasella Eisbärchenin lämpöpussi sopii rattaisiin hyvin). Vasta nyt lumen tultua Spinit on jätetty varastoon ja vanhat Emmaljungan City Crossit otettu talvikäyttöön. Lumessa en noilla pienillä etupyörillä jaksaisi lykkiä.



Siitä olin yllättynyt, että Brio vaikuttaa heppoisammalta ja halvemmalta yksityiskohdissa kuin Emmaljungat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se makuuasento? Tilaisin netistä joten en välttämättä lähde liikkeestä etsimään ko. mallia.



-ap

Vierailija
4/4 |
28.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta aika matalaksi kuitenkin, meillä siis kuopus on alle 1-vuotiaasta ihan hyvin nukkunut päiväunensa niissä.



3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kahdeksan