Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eskarilainen ennen vauvan syntymää omaan huoneeseen nukkumaan?

Vierailija
04.02.2012 |

Miten onnistunut?

Onko lapsi ollut mustasukkainen, kun vauva saa nukkua äidin kanssa samassa huoneessa?

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattanu ehkä siirtää se lapsi sinne omaan huoneeseen jo muutama vuosi sitten..

Vierailija
2/41 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan edetty pienin askelin. Lapsella on ollut oma huone jo kolme vuotta, mutta olen halunnut että lapsi nukkuu meidän kanssa samassa huoneessa.

Lapsen nukuttaminen on ollut näin paljon helpompaa.

Nyt ollaan pikkuhiljaa totutettu lasta omaan huoneeseen, ja nukuttu vuoronperään lapsen kanssa toisessa huoneessa viimeisen puolen vuoden ajan.

Ap

Vierailija
4/41 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tuon ikäiselle pitäisi jo riittää, että hoitelee iltapesut ja pistää sänkyyn. Nukuttaminen on käsittääkseni sellaista, mitä on pikkulasten ja vauvojen kanssa...

Oliskohan kannattanut siirtää se lapsi omaan huoneeseen jo kun aloitte miettiä toista lasta ja vähän harkita tilannetta? Totta kai lapsi on mustasukkainen vauvalle tuollaisessa tilanteessa.

Vierailija
5/41 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki kodin suurimmassa huoneessa yhdessä. Eskarilaiselle varahuone, jos vauva valvottaa sitä.

Nukkukaa sillä tavoin, että kaikilla on hyvä olla ja hyvä mieli.

Vierailija
6/41 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti? miksi ihmeessä? Ymmärrän ehkä, jos on erityislapsi, mutta muuten ei vaan mene mun järkeen.

Vierailija
7/41 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tää eskarilainen ihan terve? vai onko jotenkin kehitys- tms.vammainen? kuulostaa hullulta tollanen..

Vierailija
8/41 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitseeko 6v vielä nukuttaa? Eikös tuon ikäiselle pitäisi jo riittää, että hoitelee iltapesut ja pistää sänkyyn. Nukuttaminen on käsittääkseni sellaista, mitä on pikkulasten ja vauvojen kanssa...

Oliskohan kannattanut siirtää se lapsi omaan huoneeseen jo kun aloitte miettiä toista lasta ja vähän harkita tilannetta? Totta kai lapsi on mustasukkainen vauvalle tuollaisessa tilanteessa.

nukutamme lapsenjoka ilta. Yleensä minä nukutan, isä ei oikein tahdo kelvata nukuttajaksi.

Ap

Vierailija
9/41 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikinä en ole lapsiani mitenkään _nukuttanut_, sinne ovat sänkyihinsä jääneet ja alkaneet kuorsaamaan hammaspesun, iltasadun ja halien jälkeen.

Eilenkin 3-vuotias kuopus sanoi kun häntä peittelin että "Aah, ihanaa päästä omaan vuoteeseen nukkumaan", ja nukahti minuutissa. Outoa?

Vierailija
10/41 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nukutamme lapsenjoka ilta. Yleensä minä nukutan, isä ei oikein tahdo kelvata nukuttajaksi.

Ap

T Tuo ei-nukuttaja ylempänä

Vierailija
11/41 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukuttu lapsen kanssaa vuoron perään toisessa huoneessa puolen vuoden ajan??? Oikeesti? miksi ihmeessä? Ymmärrän ehkä, jos on erityislapsi, mutta muuten ei vaan mene mun järkeen.

että lapsi tottuu pikkuhiljaa nukkumaan omassa huoneessa. Pääasiassa nukkuu minun kanssani.

Lapsi on kyllä aivan terve, ja ikäisekseen etevä ja kaikinpuolin normaali.

Ap

Vierailija
12/41 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan edetty pienin askelin. Lapsella on ollut oma huone jo kolme vuotta, mutta olen halunnut että lapsi nukkuu meidän kanssa samassa huoneessa.

Lapsen nukuttaminen on ollut näin paljon helpompaa.

Nyt ollaan pikkuhiljaa totutettu lasta omaan huoneeseen, ja nukuttu vuoronperään lapsen kanssa toisessa huoneessa viimeisen puolen vuoden ajan.

Ap

jotain rajaa tohon toimintaan. 6v ei ole 1v.

Vierailija
13/41 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai edes kelpuuttamaan isänsä nukuttajaksi, muutoin voi tulla sulle tiukkoja tilanteita vauvan synnyttyä.

Vierailija
14/41 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

parinkymmenenkään vuoden päästä. Mustasukkaisuusjuttuun sanoisin, että ihan takuulla tulee olemaan mustis.

Vierailija
15/41 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap

Mitä silloin tapahtuu?

T Tuo ei-nukuttaja ylempänä

luen lapselle iltasatuja, ja yleensä nukahdan itsekin samalla sinne yöunille.

Ap

Vierailija
16/41 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä tää vaan nyt kuulostaa siltä, että lapsi pompottaa teitä täydellisesti. Nukutatte joka ilta, vain sinä kelpaat nukuttajaksi, toinen teistä nukkuu lapsen huoneessa. Onko teillä muissakin tilanteissa vaikeuksia rajata lapsen tekemisiä, esim. ruokailut tai pesut yms? Tää kuulostaa vaan niin kertakaikkiaan curlingilta.

Vierailija
17/41 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja äiti ei enää nukukaan yht äkkiä samassa huoneessa, vaan on vauvban kanssa?

100% mustasukkasuutta ilmassa

Vierailija
18/41 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mites vanhempien seksielämä?

Onko lapsi vaativa, vai haluaako äiti väkisin tehdä itsestään korvaamattoman?

Vierailija
19/41 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen curlingvanhemmuus on tehnyt jo lapsen tulevaisuudelle isoa hallaa, jos tämä ei ole provo.

Lapsi tulee olemaan mustasukkainen, sille ette voi mitään enää. Kannattaa tarkkailla, ettei satuta pikkusisartaan. Olen kuullut, että tuollaisessa tapauksessa sisarus on yrittänyt jopa tukahduttaa pienemmän tyynyllä.

Varmaan hoidetaan muutenkin kuin vauvaa, joten lapsen shokki tulee olemaan melkoinen, kun ei enää olekaan perheen vauva.

Vierailija
20/41 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vasta sitten pikkuvauvan. Voit myös kokeilla kaksosten äitien tuntemaa tandemimetysasentoa nimeltä "lehmä", eli olet nelinkontin lasten päällä ja molemmille oma tisu.