Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

"Enhän minä millään pahalla!"

Vierailija
18.12.2011 |

Mitä tämä ihminen mielestänne tarkoittaa?

Eli olen joskus nuoruudessani käynyt pari vuotta kokkikoulua, kun en päässyt haluaamaani kouluun. Nykyään olen eri ammatissa. Yksi sukulainen huomauttelee aina kun mahdollista kaikesta ruoanlaitostani, esim. "no eikö se meidän kokki nyt sit tajunnut xxxxxxxx "?

Kun minua pyydettiin tekemään tälle henkilölle pieni kakku juhlapäivän vuoksi, niin kun sitten kiireellä ja hankalan matkan takaa toin tämän kakun, niin päivänsankari virnisteli onnessaan. Pöytään sit toi myös lisäksi oman tekemänsä valtavan ison kakun siihen viereen, vaikkei koskaan itse ole mitään kakkuja syntymäpäivilleen tehnyt..

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa, mitä joku tarkoittaa. Ehkä halusi näyttää tehneensä hienomman kakun kuin sinä, tai ehkä vain ajatteli, ettei yksi kakku riitä ja tiesi sinun osaavan tehdä tarjoamiskelpoisia. Saattoihan siinä vaikka olla epäilystä, ettei itse osaa, kun ei ole kerran ennen tehnyt.

Vierailija
2/8 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole vaikka erikoisruokavaliolla vaan ihan peruskakku ja joku noin tekee niin minä ainakin nostaisin perseeni ylös, ottaisin kakkuni ja sanaakaan sanomatta lähtisin.

Ei noin tehdä kenellekään, on sitten koulua käynyt alalta tai ei.

Tuollaisien ihmisten kanssa on turha alkaa sanollisesti vääntämään, parempi jos vaan lähtee.

T. kokki

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nolata toista?

Selvää kiusaahan toi on.

Ensin selvästi mollataan toisen taitoja ettei osaa ja sitten ihan julkisesti vielä pyytää tekemään pienen kakun ja tekee itse kuitenkin isomman.

Se ison kakun tekeminen oli kyllä täysin epäasiallinen veto, puhumattakaan että laittaa kakut tarjolle vierekkäin korostaakseen asiaansa.

Lähtisin menemään jos joku noin tekisi enkä voisi kuvitella että jotain tollasta tekisin. Mautonta ja moukkamaista. Suoranaista kiusaa.

Vierailija
4/8 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän yritti kuusi vuotta eri paikkoihin opiskelemaan, eikä päässyt.

Sitten keskittyi mollaamaan minun opintojani (no, aina mollasi koulumenestynäni jo ennen sitäkin. Olen kuulemma ahkera ja tyhmä, todellinen lahjakkuus piilee syntymäviisaissa, kuten sisko).

Takasin hänen lainojaan ja hän laittoi lainapapereihin kaikkiin ammattini väärin. Siis niin, että olisin muka käynyt vain opiston, enkä yliopistoa. Tyyliin ero merkonomin ja ekonomin välillä.

Ja hän aina jaksaa korostaa, kuinka hän työssään tekee niitä juttuja, joita minäkin jne.

KATEUTTA tämä om js se kumpuaa huonosta itsetunnosta ja jostakin todella syvältä.

Vierailija
5/8 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ethän sinä ole käynyt edes sitä kokkikoulua loppuun niin miksi kuvittelet että olisit hyvä leipuri?

Vierailija
6/8 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häneltähän pyydettiin se kakku, ei hän itse sitä tuputtanut.

Vierailija
7/8 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei huonosta kakusta mennä asiaa tekemään.

Ostakoont jatkossa tarjottavansa kondiittorista.

Vierailija
8/8 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos se toinen oli leipomosta ostettu, ei sitä ihan tosta vaan kakkujakaan tehdä.