Eskarilainen ennen vauvan syntymää omaan huoneeseen nukkumaan?
Miten onnistunut?
Onko lapsi ollut mustasukkainen, kun vauva saa nukkua äidin kanssa samassa huoneessa?
Kommentit (41)
Ollaan edetty pienin askelin. Lapsella on ollut oma huone jo kolme vuotta, mutta olen halunnut että lapsi nukkuu meidän kanssa samassa huoneessa.
Lapsen nukuttaminen on ollut näin paljon helpompaa.
Nyt ollaan pikkuhiljaa totutettu lasta omaan huoneeseen, ja nukuttu vuoronperään lapsen kanssa toisessa huoneessa viimeisen puolen vuoden ajan.
Ap
Eikös tuon ikäiselle pitäisi jo riittää, että hoitelee iltapesut ja pistää sänkyyn. Nukuttaminen on käsittääkseni sellaista, mitä on pikkulasten ja vauvojen kanssa...
Oliskohan kannattanut siirtää se lapsi omaan huoneeseen jo kun aloitte miettiä toista lasta ja vähän harkita tilannetta? Totta kai lapsi on mustasukkainen vauvalle tuollaisessa tilanteessa.
kaikki kodin suurimmassa huoneessa yhdessä. Eskarilaiselle varahuone, jos vauva valvottaa sitä.
Nukkukaa sillä tavoin, että kaikilla on hyvä olla ja hyvä mieli.
Oikeesti? miksi ihmeessä? Ymmärrän ehkä, jos on erityislapsi, mutta muuten ei vaan mene mun järkeen.
tää eskarilainen ihan terve? vai onko jotenkin kehitys- tms.vammainen? kuulostaa hullulta tollanen..
Tarvitseeko 6v vielä nukuttaa? Eikös tuon ikäiselle pitäisi jo riittää, että hoitelee iltapesut ja pistää sänkyyn. Nukuttaminen on käsittääkseni sellaista, mitä on pikkulasten ja vauvojen kanssa...
Oliskohan kannattanut siirtää se lapsi omaan huoneeseen jo kun aloitte miettiä toista lasta ja vähän harkita tilannetta? Totta kai lapsi on mustasukkainen vauvalle tuollaisessa tilanteessa.
nukutamme lapsenjoka ilta. Yleensä minä nukutan, isä ei oikein tahdo kelvata nukuttajaksi.
Ap
Ikinä en ole lapsiani mitenkään _nukuttanut_, sinne ovat sänkyihinsä jääneet ja alkaneet kuorsaamaan hammaspesun, iltasadun ja halien jälkeen.
Eilenkin 3-vuotias kuopus sanoi kun häntä peittelin että "Aah, ihanaa päästä omaan vuoteeseen nukkumaan", ja nukahti minuutissa. Outoa?
nukutamme lapsenjoka ilta. Yleensä minä nukutan, isä ei oikein tahdo kelvata nukuttajaksi.
Ap
T Tuo ei-nukuttaja ylempänä
Nukuttu lapsen kanssaa vuoron perään toisessa huoneessa puolen vuoden ajan??? Oikeesti? miksi ihmeessä? Ymmärrän ehkä, jos on erityislapsi, mutta muuten ei vaan mene mun järkeen.
että lapsi tottuu pikkuhiljaa nukkumaan omassa huoneessa. Pääasiassa nukkuu minun kanssani.
Lapsi on kyllä aivan terve, ja ikäisekseen etevä ja kaikinpuolin normaali.
Ap
Ollaan edetty pienin askelin. Lapsella on ollut oma huone jo kolme vuotta, mutta olen halunnut että lapsi nukkuu meidän kanssa samassa huoneessa.
Lapsen nukuttaminen on ollut näin paljon helpompaa.Nyt ollaan pikkuhiljaa totutettu lasta omaan huoneeseen, ja nukuttu vuoronperään lapsen kanssa toisessa huoneessa viimeisen puolen vuoden ajan.
Ap
jotain rajaa tohon toimintaan. 6v ei ole 1v.
tai edes kelpuuttamaan isänsä nukuttajaksi, muutoin voi tulla sulle tiukkoja tilanteita vauvan synnyttyä.
parinkymmenenkään vuoden päästä. Mustasukkaisuusjuttuun sanoisin, että ihan takuulla tulee olemaan mustis.
Ap
Mitä silloin tapahtuu?
T Tuo ei-nukuttaja ylempänäluen lapselle iltasatuja, ja yleensä nukahdan itsekin samalla sinne yöunille.
Ap
Mun mielestä tää vaan nyt kuulostaa siltä, että lapsi pompottaa teitä täydellisesti. Nukutatte joka ilta, vain sinä kelpaat nukuttajaksi, toinen teistä nukkuu lapsen huoneessa. Onko teillä muissakin tilanteissa vaikeuksia rajata lapsen tekemisiä, esim. ruokailut tai pesut yms? Tää kuulostaa vaan niin kertakaikkiaan curlingilta.
ja äiti ei enää nukukaan yht äkkiä samassa huoneessa, vaan on vauvban kanssa?
100% mustasukkasuutta ilmassa
mites vanhempien seksielämä?
Onko lapsi vaativa, vai haluaako äiti väkisin tehdä itsestään korvaamattoman?
Tuollainen curlingvanhemmuus on tehnyt jo lapsen tulevaisuudelle isoa hallaa, jos tämä ei ole provo.
Lapsi tulee olemaan mustasukkainen, sille ette voi mitään enää. Kannattaa tarkkailla, ettei satuta pikkusisartaan. Olen kuullut, että tuollaisessa tapauksessa sisarus on yrittänyt jopa tukahduttaa pienemmän tyynyllä.
Varmaan hoidetaan muutenkin kuin vauvaa, joten lapsen shokki tulee olemaan melkoinen, kun ei enää olekaan perheen vauva.
Ja vasta sitten pikkuvauvan. Voit myös kokeilla kaksosten äitien tuntemaa tandemimetysasentoa nimeltä "lehmä", eli olet nelinkontin lasten päällä ja molemmille oma tisu.
kannattanu ehkä siirtää se lapsi sinne omaan huoneeseen jo muutama vuosi sitten..