Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä valehtelin teille eilen ja mammat usko ihan kympillä.PM

Vierailija
04.02.2012 |

Siis sinä päivänä, kun meikäläinen vapaaehtoisesti alkaa työharjoittelupaikkaa itselleen soitella, ni silloin oon siinä kunnossa että M1-kriteerit täytyy että heilahtaa.

Ei tulis vittu pieneen mieleenkään katkaista eläkettä ja ilmoittautua työnhakijaksi ellei ole pakko.

Kiitos, mulla oli eilisiltana tosi hauskaa seurata kun mammoilla hysteriataso kohosi.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä harmittaa kun oli eilen muuta elämää kuin palstalla vetelehtiminen. Ehkä voit linkittää, että pääsen tunnelmaan?

Vierailija
2/24 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne missä uhkailin meneväni töihin päiväkotiin jo maaliskuussa.

Ja poliiseilla on taas tekemistä, kun ne miettii et onko yhteiskunnalle vaarallista jos ihminen hakee ja tekee koulutustaan vastaavaa työtä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä ihmeestä puhut?

Vierailija
4/24 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kerroin että menen töihin päiväkotiin. Missä on sananvapaus?? Pitäiskö tästä tehdä ennakkotapaus ja vauvalehden kustantaja maksaa mulle isot korvaukset laittomasta sananvapauden rajoittamisesta.

Vierailija
5/24 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sai hysteerisen kohtauksen, kun se tajusi että ihan helposti saisin työelämävalmennuspaikan päiväkodista ja pääsisin tekemisiin pikkupalleroittenne kanssa.

Se LTO ilmotteli poliisille, ylläpidolle ja varmaan Supokin sai sähköpostia.

Onkohan se LTO ihan tässä todellisuudessa? Kuulostaa vähän psykoosiharhoilta tuommonen, että jonkun toisen työnhaku aiheuttaa kauheat vainoharhat.

Mähän kerron tykkääväni tosi paljon lapsista. Siis en tosiaan haluaisi, että se LTO on ihan oikeasti lasten kanssa tekemisissä, sehän kuvitteleekin ihan olemattomia.

Vierailija
6/24 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tuollainen pelko ja vainoharhat oo ihan normaali-ihmisen käytöstä.

Se on psykoosissa olevan ihmisen käytöstä.

Vierailija
7/24 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jees, voitte luottaa siihen etten mä laiskana enkä mukavuudenhaluisena todellakaan vaihda eläkettäni työntekoon.

En edes siinä tapauksessa että pääsisin "hoivaamaan" pikkupalleroitanne.

Vierailija
8/24 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et siis suinkaan ole "huijannut" meitä sen enempää, kuin vaikka minä, joka kerron teille olevani:

Nainen.

36v.

Minulla on 3 lasta, joista yksi on adoptoitu meille Afrikasta 2 vuotta sitten.

Juon parhaillaan kahvia ( samalla, kuin tässä kirjoittelen ).

Inhoan talvea.

Pidän helteestä.

Olen viikko sitten saanut tietää, että tulen perimään suurehkon summan rahaa ( noin vuoden kuluttua ).

Minulla ei ole koskaan ollut lemmikkieläintä.

Teen aika usein näytösmallin töitä, mutta myös muita kuvauksia.

No niin - te kaikki jotka luitte tämän: olenko huijannut teitä? Onko kaikki mitä kirjoitin totta vai ei?

Aapee: miltä tunttu: tulitko huijatuksi, vai onko kaikki kirjoittamani totta?

Toiasia on: MITÄ VÄLIÄ???? 99% tälläisillä palstoilla pyörivistä ymmärtää varsin hyvin, ettei netissä voi kokonaan luottaa mihinkään. Et siis ole huijannut ketään, olet vain antanut aiheen yhdelle keskustelulle.

Kiitos siitä. Siinä kaikki.

Vierailija
9/24 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

asialle mitään et jos eläkettäni ei jatketa, ainoa vaihtoehtoni on työnhaku ja mulla nyt vaan sattuu olemaan koulutus, jolla voi työskennellä päiväkodissa.

Et eikö oliskin yhteisölle parempi pitää mut eläkkeellä eikä päästää työkkärin kautta päiväkotiin työelämävalmennukseen?

Ei mulla intoa ole päiväkodissa työskennellä, mutta jos eläkkeeltä pois joudun, haen vittuillessanikin sellaiseen paikkaan töihin, jossa on lapsia tai vammaisia, niitähän mä rakastan.

Vierailija
10/24 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joille avioero tulee "puuntakaa". Mammat uskoo kaikki valheet mitä äijänsä niille syöttää.

Voi teitä sinisilmäisiä hölmöjä.

Vierailija
11/24 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

asialle mitään et jos eläkettäni ei jatketa, ainoa vaihtoehtoni on työnhaku ja mulla nyt vaan sattuu olemaan koulutus, jolla voi työskennellä päiväkodissa.

Et eikö oliskin yhteisölle parempi pitää mut eläkkeellä eikä päästää työkkärin kautta päiväkotiin työelämävalmennukseen?

Ei mulla intoa ole päiväkodissa työskennellä, mutta jos eläkkeeltä pois joudun, haen vittuillessanikin sellaiseen paikkaan töihin, jossa on lapsia tai vammaisia, niitähän mä rakastan.

Vierailija
12/24 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut on mulla toinenkin ammattitutkinto, enkä niitäkään hommia halua tehdä.

Mut ehkä kela maksaa mulle vielä kolmannen ammatin, jota voin sit sivubisneksenä eläkeläisenä tehdä.

Vierailija
13/24 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tutkinto), lto tai sosionomi. Siinähän ne vaihtoehdot päiväkotiin.

Mut ehkä kela maksaa mulle vielä kolmannen ammatin, jota voin sit sivubisneksenä eläkeläisenä tehdä.

Vierailija
14/24 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos olisi joku noista. Oletko kuullut miten puhuu omista lapsistaan?Ei jaksa leikkiä ym.

tutkinto), lto tai sosionomi. Siinähän ne vaihtoehdot päiväkotiin.

Vierailija
15/24 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän kaiken lastenhoidosta, mutten jaksa sitä kotona toteuttaa.

Vierailija
16/24 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinua kukaan palkkaisi! Tämmöistä paskaa suoltavan ihmisen silmistä näkee jo kirkolle saakka, että soon hullu. Toiseksi olet ennen väittänyt, että olet eläkkeellä.. Sen kyllä uskonkin.

Vierailija
17/24 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eilen valehtelin vaan huvikseni, että ilmoittauduin työttömäksi ja soittelin päiväkoteihin, jotka ottaa työttömiä työelämävalmennukseen.

Olen erittäin onnellinen jos kukaan ei mua palkkaa, ei oo työkkärillä varaa vittuilla, korvaukset tililleni, minkäs teet kun ei kukaan onneksi palkkaa.

En ikipäivänä menis päiväkotiin töihin muuta kuin kostomielessä, pari allergista pentua väärälle ruualle ja se on siinä.

Vierailija
18/24 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä ehtii mammat ottaa pilttinsä pois päiväkodista.

Vierailija
19/24 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eilen valehtelin vaan huvikseni, että ilmoittauduin työttömäksi ja soittelin päiväkoteihin, jotka ottaa työttömiä työelämävalmennukseen.

Olen erittäin onnellinen jos kukaan ei mua palkkaa, ei oo työkkärillä varaa vittuilla, korvaukset tililleni, minkäs teet kun ei kukaan onneksi palkkaa.

En ikipäivänä menis päiväkotiin töihin muuta kuin kostomielessä, pari allergista pentua väärälle ruualle ja se on siinä.

Että pk-tädit ovat yksin töissä? Tuon kun tekisit, niin pk-täti olisi heti kimpussasi, kun teit virheen. Muutenkin pk-tädit ovat sellaisia kukkahattutätejä ja juorukelloja, että et kestäisi sitä.

Sinun kohdalla se ilmenisi varmaan niin, että saisit järjettömän raivokohtauksen jo ensimmäisenä päivänä ja taas löytäisit itsesi työkkärin luukulta kerjäämästä.

Vierailija
20/24 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä mä yleensä vieraiden ihmisten seurassa saa raivareita ellen itse halua.

Mä kostan sille pk-juoruakalle jotenkin muuten kuin raivoomalla.

Mä vedän ne raivarit vaan suljetulla tai kotioloissa..no ehkä joskus tulee huvikseen haistateltua puhelimessa jollekin ärsyttävälle tyypille, mut en mä livenä raivoo muille kuin Kusipäälle kauppareissulla Prismassa tai Cittarissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yhdeksän