Mä valehtelin teille eilen ja mammat usko ihan kympillä.PM
Siis sinä päivänä, kun meikäläinen vapaaehtoisesti alkaa työharjoittelupaikkaa itselleen soitella, ni silloin oon siinä kunnossa että M1-kriteerit täytyy että heilahtaa.
Ei tulis vittu pieneen mieleenkään katkaista eläkettä ja ilmoittautua työnhakijaksi ellei ole pakko.
Kiitos, mulla oli eilisiltana tosi hauskaa seurata kun mammoilla hysteriataso kohosi.
Kommentit (24)
rääkätä, rääkkään mieluummin aikuisia, niistä on jotain vastustakin ja haastetta. Enkä mä jotain suloista seniiliäkään vois pistää insuliiniruiskulla..ellei se seniili vittuilis mulle.
Mut joo, en rääkkää pentuja, rääkkään mieluummin aikuisia kun ne osaa jo pistää vastaankin ja se on musta hauskaa.
Mut on mulla toinenkin ammattitutkinto, enkä niitäkään hommia halua tehdä. Mut ehkä kela maksaa mulle vielä kolmannen ammatin, jota voin sit sivubisneksenä eläkeläisenä tehdä.
Olet sosionomi tai siltäalalta kuitenkin(jollakin kumman konstilla)
Toisekseen olet lähes tosissaan kokoajan juttujesi kanssa...
Olet myös jakautumassa kahteen persoonaan lopullisesti.
vuosiluku ja kuukausikin riittää jos et tarkkaa päivämäärää pysty näkemään.
jättää yksin työskentelemään, enkä mä ole vastuussa siitä jos allergiset pennut vaihtaa keskenään lautasia.
Se tätsy, joka jättää mut yksinään valvomaan pentujen ruokailua on vastuussa.
Vaikka mulla periaatteessa koulutuksen takia pitää olla tieto hallussa allergioista.
Mut ilmainen työkkäristä tullut harjoittelija ei ole työsuhteessa, se on harjoittelussa eikä sitä saa jättää yksin.