Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Keittääkö mies teille aamukahvit?

Vierailija
04.02.2012 |

Hierooko oma-alotteisesti jumiutunutta niskaa?

Osallistuu kotitöihin pyytämättä?

Harjoittaa esileikkeinä muutakin kuin puristelee virnistellen rintoja?

Juu, tämä on gallup naiselta, joka on saanut tarpeekseen ; )

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunnolla tonnoistasi, että miehesi oikeasti ymmärtää kuulleessaan. Toivottavasti sen jälkeen hän ymmärtää, ettei ole vain saajan roolissa.

Vierailija
22/24 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet niin oikeassa. Miesten töitä ei huomata luetella.

Kuka putsaa rännit puolimädästä lehtimäskistä, kuka korjaa vääntyneet räystäät. Kuka kantaa sementti- ja hiekkasäkit ja laudanpätkät pihahommissa. Kenen työtä yleensä on lavuaarien hajulukot, lasten polkupyörärempat, lapiohommat, ilmanvaihtokoneen suodattimet, poraamiset. -Luetelkaa itse lisää. Tietysti naiset tekee noista itse vaikka kaiken vasemmalla kädellä, mutta miehillä on omat työnsä jossakin kaiken sen keskellä.

Lisäksi kukaan ei tajua, että ei se rakkaus ole kadonnut vaikkei sitä koko ajan hoetakaan. Kyllä mies kertoo, jos tilanne muuttuu. Ja miksei voi tajuta sitä, että raskaan työpäivän päätteeksi mikään ei rentouta niin hyvin kuin nopean seksin päälle nukahtaminen. Miehen mielestä ei ole niinkään tärkeätä, että ruoka syödään hienoilta lautasilta, pääasia että on hyvää ruokaa ja mielellään valmiina, kun tulee pihahommista sisälle.

Pelastakaa edes miehet ry.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että mä meillä teen pihatyöt ja kunnostamiset tai sitten sen tekee huoltomies. Hajulukot, ilmastoinnin filtterit, polkupyörärempat on mun heiniä. Minä myös poraan tarvittaessa. Auton huollattaa mies, siis varaa ajan ja ajaa huoltamoon. Mies myös toimii kyllä kuskina, koska minä en aja. Siitä kiitän häntä.

Ja isommat remontit tekee remonttimies maksua vastaan, ei mies. Ja toki talvella lumityöt teen minä. Hoidan myös veroilmoitukset yms. Mies tekee si kyllä ruokaa, ja pesee pyykkiä, siivoaa.

Vierailija
24/24 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

naiset ei tee naisten töitä ja miehet ei tee miesten töitä. Naisilla on poikatukkaa ja miehillä tyttöjen tukkaa. Miehetkin värjää hiuksia ja käyttää meikkejä ja tykkää shoppailla ja kokkailla. Ja naiset käy kaljalla !

Ja kaikilla on koko ajan kauhea kiirus. Kamalaa.

Että no huh huh.

Että tällainen vanha pieru niin kuin minä voikin vihata nykyaikaa. Kaikki, siis ihan kaikki, oli paremmin vielä 60- ja 70-luvulla. 80-luvun loppupuolella tää alkoi kääntyä vituralleen. Ja nyt tää maailma on niin surrealistinen että jos mun isovanhemmat tai vanhemmat olisi elossa he ei uskoisi että tää voi olla muuta kuin kamalaa painajaista.