Keittääkö mies teille aamukahvit?
Hierooko oma-alotteisesti jumiutunutta niskaa?
Osallistuu kotitöihin pyytämättä?
Harjoittaa esileikkeinä muutakin kuin puristelee virnistellen rintoja?
Juu, tämä on gallup naiselta, joka on saanut tarpeekseen ; )
Kommentit (24)
Harrastaako joku mies oikeasti sellaista?
Miten?
Terv. ap
laittaa kumpiko kerkee ensin keittiöön. niskaa ei hiero,harvoin kyllä kun aikani rutisen. on aivan ihana sängyssä. kotityöt kuuluu mulle, enkä ole kyllä rutissukkaan kun kotiäitinä olen! =)
mutta mulla onkin hieno ja upea mies
keittää joka aamu meille aamukahvit, kun herään töihin lähtöön klo 5.30. Ruokkii samalla nälkäiset kissat, meillä kun työnjako on niin, että mies ruokkii ja mä hoidsn ne kissanvessat ;)
sellainen päiväjärjestys, että minä herään aina ensin n. klo 6, vuorotöidensä mukaan mies nousee viimeistään klo 10. Vaihdamme osia nukkumisen ja lasten katsomisen kanssa sen jälkeen.
- Ei hiero niskaani kuin joskus, muttei se ole ihme. Hän on itsekin jumissa ja tarvitsisi hierojaa. Pyynnöstä kyllä hieroo.
- Osallistuu lähinnä ruuanlaittoon pyytämättä. MInä teen kotityöt, koska olen töissä kotona. Hän on töissä tehtaalla.
- Osaa esileikkeinä ihan kaikkea mahdollista. Olen myös kertonut mistä pidän ja esittänyt toiveita. Teen hänelle sellaista mistä hän pitää, näistä on juteltu. Hänkin pitää esileikistä ja varsinkin suihin ottamisesta ensin varsinaista aktia.
Haluan kysyä yhtä asiaa: odotatko vain mieheltäsi aloitteellisuutta kotitöissä ja seksissä vai oletko itse takaisin päin yhtä huomaavainen?
mutta mulla onkin hieno ja upea mies
Ja tuota, mainittakoon vielä, että minä hieron mieheni jalkoja harva se ilta, sillä hän nauttii siitä suuresti. Uskon siihen, että rakkaus on tekoja ja että suhteessa pitää antaa jos haluaa saada, mutta nyt neljän yhteisen vuoden jälkeen olen väsynyt odottamaan.
T. ap
saan joka aamuja iltapäivä mieleiseni kahvin nekkuni eteen. Kone valmistaa sen, mutta mies painelee nappuloista minulle kulloinkin sopivan kahvin vahvuuden ja pituuden.
Niskaani ei hiero koska se on ihan kunnossa, mutta jalkojani hieroo.
Mies vie oma-aloitteisesti roskat, lehdet, pahvit, patterit yms., imuroi ja pesee lattiat/wc:t/kylppärin, siivoaa aina keittiön ruonlaiton/aamiaisen jäljiltä, tuo takkapuut sisälle jne. Tekee muutakin heti eikä 15. päivä, jos pyydän. Harvoin pyydän, sillä minä hoidan loput.
Tykkää pidemmästä esileikistä kuin minä, se on joskus ongelma...
Olen ollut aloitteellinen, olen puhunut, kertonut, vihjannut.
Silti miehelle tulee edelleen yllätyksenä mm. se, että myös minä (näyttöpäätetyöläisenä) nauttisin aivan yhtä paljon hieronnasta iltaisin kuin hänkin = hieron usein hänen jalkojaan tv:tä katsellessamme. Se on mielestäni pieni vaiva siihen nähden miten paljon onnea se kumppanille tuo.
Myös kotitöiden jakaminen hämmästyttää häntä; hän ei kuulemma tule ajatelleeksi, ei ehdi, ei osaa tms.
Seksin suhteen en enää jaksa olla aloitteellinen, eikä se miestä haittaa, sillä hänellä on melko alhainen libido, joten jos kerran kuussa lemmimme, niin se on hänelle tarpeeksi. Ja minullekin nykyisin.
t: 5, 15 v yhteistä vuotta
Olemme +40 v. kumpikin.
Nyt neljän vuoden kohdalla olen kyllästynyt odottelemaan mieheltä omatoimisuutta ja vastavuoroisuutta ja mietin kannattaako enää odottaa. Jos vanha koira ei muutu, vaan on vätys loppuelämänsä?
oletat mieheltä liikaa kristallipallon lukemisen taitoa. Älä hiero niitä jalkoja, jos se tuntuu uhraukselta johon on saatava vastapalvelus. Hierominen on läheisyyden muoto, jota ei anneta velaksi vaan antamisen ja rakastamisen halusta. Mene laittamaan omat niskasi kuntoon ammattilaisella.
Älä syytä miestäsi seksielämän hiljaisuudesta. Teitä on siinä kaksi osapuolta.
Jos mies ei hoksaa tekijäänsä huutavia kotitöitä ilman sanomista, opettele sanomaan. Ei ole kovin raskasta muodostaa muutamaa lausetta: Tulisitko kaveriksi tekemään viikkosiivousta. Meillä pitäisi imuroida ja luututa, laittaa pyykit jne.. Minkä homman otat, jaetaan vähän.
Rakkaus arkipäiväistyy, kiihko tasaantuu, ystävyys ja kumppanuus tulevat huuman rinnalle. Teidän pitää jutella enemmän molemminpuolisista toiveistanne ja pitää liekkiä yllä tahtomisella. Se vaatii joskus pientä "näyttelemistäkin", mutta kun vähän aikaa on oltu oikein yliromanttisia ja huomaavaisia, kiva vaihde jääkin päälle ja toiseen huomaa rakastuvansa yhä uudestaan.
Kysy myös mieheltäsi mitä hän toivoisi sinulta. Et varmasti ole ollut itsekään täydellinen hänen silmissään.
Terveisin numero 7, jolla liitto nyt 8v
Hieroo, kun pyydän. Kotitöitä ei tee pyytämättä. Miehellä on tapana valittaa sotkusta, muttei tee mitään. Kun pesen pyykkiä, käy hän sammuttamassa koneen kun se on pessyt, mutta ei nosta pyykkejä. Ei edes omia vaatteitaan saa narulta kaappiin ilman rukoiluja. Seksi on upeeta ja esileikki myös.
Jos vanha koira ei muutu, vaan on vätys loppuelämänsä?
mutta luulen että on. Mieti, mikä hänet saisi muuttumaan?
mutta eniten siksi, että on itse se, joka aamupalaa ensiksi on ottamassa. Itse herään jopa sen jälkeen, kun mies on lähtenyt töihin.
Esileikeissä ei koskaan ole vikaa ollut. Meillä on hyvin avoin tapa puhua seksiasioista ja seksisuhteemme toimii.
Hyvin harvoin mies tekee oma-aloitteisesti mitään isompia kotihommia. Hänellä on vaativa ja rankka työ ja itse olen kotona. Toki osallistuu kun pyydän mutta tulee riitojakin joskus.
Hieroo niskojani, jos pyydän. Ja joskus jopa tarjoutuu , kun huomaa, että olen jumissa.
Meillä kyllä takana jo 25 vuotta yhteistä arkea eli kyllä asioista on puhuttu ja sovittu aikoja sitten. Muistan kyllä ajan jolloin mies vapaapäivinään harrasti ja lepäili ja mun vapaapäivät meni pyykkiä pesten ja siivoten. No aika nopeasti tuohon tuli muutos ja asiat ratkottiin tasavertaisuuden periaatteella.
Mies meidän perheen elättää tällä hetkellä, joten aika nurisematta olen se kodinhoitaja, lastenhoitaja, sihteeri, laskuistahuolehtija, kalenteri perheen kaikille menoille jne. Se on tavallaan mun työ.
Keittääkö mies teille aamukahvit? Kyllä, jos on kotona.
Hierooko oma-alotteisesti jumiutunutta niskaa? Ei todellakaan.
Osallistuu kotitöihin pyytämättä? Ei todellakaan.
Harjoittaa esileikkeinä muutakin kuin puristelee virnistellen rintoja? Harjoittaa, mutta aika harvoin.
Aamupalan tekee molemmille (viikonloppuisin, arkisin emme kumpikaan syö). Ei hiero, en tiedä hieroisinkin jos haluaisin. Tekee lähes aina kaikki ruoat, muiden kotitöiden suhteen ei ole niin oma-aloitteinen. Täyttää ja tyhjentää tiskikonetta, imuroi joskus, järjestelee paikkoja. Jos on vieraita tulossa niin rupeaa höösäämään paikkoja siistiksi. Osallistuu kaikkeen muuhunkin siivoukseen jos ehdotan, että nyt siivotaan. Esileikkejä on joskus enemmän, joskus vähemmän. Jos tunnen, että haluaisin niitä lisää, voin pyytää ja silloin toiveeni toteutetaan. Oma-aloitteisesti mies harvoin jaksaa mitään tuntikausien sessioita, enpä minäkään tosin niistä niin paljon välitä.
Yhdessä ollaan oltu vasta puolisentoista vuotta, ei lapsia. Tyytyväinen olen mutta mietin kyllä välillä mitenköhän tämä tästä vielä muuttuu vai muuttuuko, ja voiko siihen itse jotenkin toiminnallaan vaikuttaa.
siksi olen hänelle puhunut, mutta edelleen hän yllättyy, että minullakin on tiettyjä toiveita.
En myöskään pidä hieromista uhrauksena, vaan koen että voin pienellä vaivalla tehdä kumppanini onnelliseksi.
Mielestäni on rasittavaa pyytää aikuista ihmistä osallistumaan yhteisiin kodin asioihin, käymmehän kumpikin täysiaikaisessa palkkatyössä, joten aikaa on kummallakin ihan yhtä paljon/vähän.
Mies ei ole koskaan pessyt lattioita tai ikkunoita, aina joko äiti tai tyttöystävät ovat käyneet hänen luonaan siivoamassa. Minua hirvittää tämä.
Rakkaus on tekoja, näin uskon, siksi uskoni meihin on koetuksella.
En ole täydellinen, kukapa olisi, mutta turhautunut kyllä.
T.ap
ja lisäksi minua hirvittää että niin moni nainen moni nainen ei ole koskaan vaihtanut autoon öljyä tai tehnyt jarruremppaa, hionut ruohonleikkurin teriä tai säätänyt kaasaria, puhdistanut ilmastointikanavia, säätänyt lämmityskäyrää tai shunttia ja silti on asunut kymmeniä vuosia omakotitalossa ja ajellut autolla.
Mies ei ole koskaan pessyt lattioita tai ikkunoita, aina joko äiti tai tyttöystävät ovat käyneet hänen luonaan siivoamassa. Minua hirvittää tämä.
Hakee lehden postilaatikolta ja laittaa se mun paikan eteen päydälle. Mies putsaa myös auton yms lehteä hakiessaaan. Joskus laittaa aamupalan viikolla, mutta aina sunnuntaisin, Sunnuntaisin mä luen lehteä pitkään.
Niskaa ei hiero, koska mulla on välilevynpullistuma niskassa. Tekee osan kotitöistä, mutta siivousta ei juuri puyytämättä tee, muuta kuin imuroi ( ei niin tarkasti).
Osaa hoitaa esileikin ja tarpeen tullen jälkihoidon.
Huoltaa perheen jalkineet, eli puhdistaa, harjaa ja voitelee nahkakengät ppyytämättä pari kertaa kuukaudessa. Käy hakemassa erikseen suklaata tai jätskiä huoltoasemalta, jos pyydän. Myös iltiksen joskus tuo pyytämättä nyt( olen ollut sairauslomalla, ja mies ei lue ko. lehteä).
Laittaa pyykin pois, viikkaa ja vie kaappeihin. Keittää yleensä iltateen ja kysyy haluanko jotain sen kanssa.