apua haamuplussan kanssa!
menin tänään lääkäriin alavatsakipujen vuoksi. Ei löytynyt sisätutkimuksessa mitään. Hoitaja teki raskaustestin. Siihen oli tullut kaksi viivaa. Toinen todella haalea. Oli kysynyt vielä toiselta hoitajalta mielipidettä ja hänenkin mielestä oli 2 viikaa, eli raskaana. Kirjoitti kuitenkin lääkärille että negatiivinen. Itse en testiä nähnyt. Maanantaina menen tekemään uuden raskaustestin. Mutta olenko mä nyt siis raskaana?! 8kk vauva meillä. Ja kerran joulun jälkeen harrastettiin seksiä ilman ehkäisyä. Eikä päästänyt sisälle. Kondomin kanssa ollaan harrastettu. Mutta mitä se haalea viiva nyt sitten tarkottaa??
Kommentit (8)
jos harrastaa seksiä ilman ehkäisyä ;)
Tule kertomaan tänne, mitä testit näyttää. Täällä kun aina tasaisin väliajoin joku hämmästelee noita haamuplussia niin ois kiva saada sitten niitäkin kokemuksia että mitä siitä testistä seurasi.
jos ei sisällekkään tullut, niin touhareista olet nyt sitten raskaana :O. Onnea vain, viiva kuin viiva = +. Onnea!
käyn ostamassa testin ja voin tulla tänne kertomaan.. :-) ja joo, näköjään tuun noin helposti raskaaksi. Tai sitten miehellä on jotain supersiittiöitä. Ap
Viivan vahvuudella ei ole väliä. Maanantainahan se selviää (tosin itse olisin niin utelias että tekisin itse testin heti huomenna).
mutta mulla oli viimeset kuukautisetkin viikko sitten! Hoitaja sano että joskus ne voi tulla vaikka oliskin raskaana?! Ne minlä takia menin lääkäriin oli sellasia kuukautismaisia alavatsa kipuja. Onko se normaalia raskaana? Ap
mutta mulla oli viimeset kuukautisetkin viikko sitten! Hoitaja sano että joskus ne voi tulla vaikka oliskin raskaana?! Ne minlä takia menin lääkäriin oli sellasia kuukautismaisia alavatsa kipuja. Onko se normaalia raskaana? Ap
mies on ihan onnessaan. Voiko näin helposti tulla raskaaksi?! Enikoinenkin oli vahinko ja ei oltu kun kaksi kertaa ilman ehkäisyä! :D ap
eikö tosiaan tuu muuta mielipidettä?? Voi eiii..