kuka tietää mitä näille blogisteille kuuluu?
Eli beyond contemporary
ja
adalminas secret
Molemmat hävinneet kuin tuhka tuuleen, ihme että adalmina saa vielä olla divaanit blogeissa. Molemmat olleet ihan lemppareita vaikka erityylisiä.
Kommentit (7)
Onko esi. tuo Adalminas Secret siirtynyt vain muualle? Onko uutta osoitetta?
Ei olisi tuolla tavalla lopettanut bloggaamista, jos ei olisi ollut. Hyvä blogi, sääli että lopetti. Tuli varmaan ero.
Onhan se kakspiippunen juttu. Aluksi toivot lukijoita, kerrot iloisesti ja mielellään elämästäsi. Mutta vaikka kuinka ajattelet, että elämään kuuluu koko kirjo - et sitten sitä kirjoa kuitenkaan jaa. Mitä tästä opimme? Ei kannata liikaa viettää aikaa lukijana blogien parissa! Voi muuten kuva todellisuudesta vääristyä. ;)
Mutta rajansa kaiketi kaikella.
Mutta elämäänhän kuuluu koko kirjo – niin ilot kuin surut, niin onni kuin menetyskin. Tommy Tabermannin sanoja lainaten: “Murheeseen suhtautukaamme kuin raskaan lumen painama oksa: Joko kestän tai katkean, mutta kevään tullen jossakin kukkii oksa.”
Kanssa tapaamisussa, just oli yhdessä ryhmäkuvassakin ja nimeltä mainittu. Olis reilua edes ilmoittaa koska jatkaa
Meni siis naimisiin vuotta aikaisemmin, nyt oli juhlat tulossa. Opiskeli avoimessa korkeakoulussa, koska ei ollut päässyyt varsinaiseen. Käviköhän niin, ettei mistään tullut mitään? Eikö vain jaksanut jatkaa? Hämmästystä aiheutti, että lopetti kuin seinään. Myöhemmin haukkui lukijansa, jotka ihmettelivät hänen poissaoloaan.
että touhu loppuu kuin seinään sitten jos tulee jotain vaikeuksia. Kirjoittaja ei tietenkään ole lukijoilleen mitään velkaa, mutta kyllä se silti harmittaa jos on pitkään seurannut toisen elämää ja sitten yhtäkkiä menee hanat kiinni. Minä esim. seurasin erästä blogistia joka puuhaili samoja kuin itse puuhailin eräällä elämänalueella. Sitten kävi ilmi että hänellä oli ehkä syöpä ja blogi meni kiinni. Nyt en sit tiedä oliko syöpä ja miten kävi. Olis kai siltä voinut ehkä kinuta tunnareita, en tiedä. Mutta sekin tuntui huonolta ajatukselta kun olin aika harvakseltaan kommentoinut ahkerasta seuraamisesta huolimatta.
Oli menossa naimisiin, mitähän kuuluu nykyisin? Ihana blogi, tykkäsin.