Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haaviston kannattaja-ystäväni FB:ssä (koulutusasiaa)

Vierailija
03.02.2012 |

Minulla on 22 ystävää FB:ssä, jotka ovat ilmoittautuneet Haaviston kannattajiksi. Tässä heidän koulutuksensa:

TkT

TaM

Tradenomi

KTM

FM

DI

FM

FT

FT

FM

Yrittäjä

FM

TkT

FM

FM

YTM

TaM

FM

FM

Sairaanhoitaja

Yrittäjä

FM

Ainoastaan kahdella (molemmat yrittäjiä) ei ole koulutusta, muut ovat suorittaneet vähintään AMK-tasoisen tutkinnon. Selvästi valtaosa on ylopistoporukkaa. Kertooko tämä enenmmän minun kaveripiiristäni vai Haaviston kannattajista?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
03.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei Pride-kulkueen kärkiparia.

Vierailija
22/27 |
03.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaveripiiriini kuuluu aika vähän korkeakoulutettuja (opiskelijoita tosin paljon) ja Haaviston kannatus on silti näkyvissä. Kaikista innokkaimmat FB-kampanjan toteuttajat ovat joko seksuaalivähemmistöihin kuuluvia tai jollain tapaa "radikaaleja" luonnonsuojelijoita tai "radikaalea" vasemmistolaisia tms.

Niinistön kannatus on ollut paljon vähemmän näkyvää FB-kaveripiirissäni. Ne harvat, jotka heistä kantansa tuovat esiin, ovat todella hyvätuloisten vanhempien vielä kotona (tai isin sijoitusasunnossa) asuvia parikymppisiä lapsia.

T. Haavistoa kannattava (korkeakouluopintoihin tähtäävä) yo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
03.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vain viisi ilmoittautuu Niinistön kannattajaksi. Heistä yksi on muistaakseni ammattikoulun käynyt, mutta hyvissä töissä, yksi AMK ja kolme maisteria.

Haavistoa kannattaa tradenomeja, maistereita ja tohtoreita.

Vierailija
24/27 |
03.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuten voi olla elleivät makaa kotona perse pystyssä. Kunnon Haaviston tukija on FM tms ja työtön, rikkaasta perheestä ettei tarttekkaan koskaan mitään tehdä.

Vierailija
25/27 |
03.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän väliä hihkua Niinistöstä FB:ssä. Aika moni maisteri ei edes tiedä, mikä on Haaviston ulkopoliittinen strategia. Haavisto on pääkaupunkilaisten presidenttiehdokas, jolla ei ole mitään käsitystä siitä, mitä on elää ja tehdä töitä muualla kuin Helsingissä.

Vierailija
26/27 |
03.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En niele enää mitään tämäntyyppisiä juttuja, sen verran vahvasti vaikuttaa siltä, että näillä halutaan vain osoittaa, että ihminen on tyhmä jos äänestää Niinistöä.

Vierailija
27/27 |
03.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä, mitä tyhmää tässä aloituksessa oli. Tein havainnon, että Haavistoa kannattavat ovat kovin koulutettuja ihmisiä ja toin tämän teidän tietoisuuteenne. Samalla kuitenkin kyseenalaistin havaintoni yleistettävyyden Haaviston kannattajiin ja pohdin, josko syys olisi vain vinoutuneessa otannassa.

AP

Onko ne todellisia ystäviä?

Ainoastaan kahdella (molemmat yrittäjiä) ei ole koulutusta, muut ovat suorittaneet vähintään AMK-tasoisen tutkinnon. Selvästi valtaosa on ylopistoporukkaa. Kertooko tämä enenmmän minun kaveripiiristäni vai Haaviston kannattajista?

Vaikuttaa että sulla on paljon fiksumpia "kavereita" kuin itse olet.

Aloituksesi kertoo tyhmyytesi.

Et siis itse ymmärrä.

Sinulla ja ystävilläsi on todennäköisesti samantapaiset arvot. Jos tuollaista menet tänne kirjoittamaan moni Niinistöä kannattavista ei välttämättä kerro sinulle mielipidettään.

Vihreät ovat suitsuttaneet suvaitsevuutta, mutta tuovat kokoajan ylikorostuneesti esille että KAIKKI koulutetut äänestävät Haavistoa ja juntit Niinistöä.

Kyllä minun kavereissa menee koulutettujen ja kouluttamattomien osalta suunnilleen Galluppien mukaisesti. Eli suurin osa äänestää Niinistöä mutta Haavistollekin riittää kannatusta.

(HUOM etenkin ei vihreiden, vaan sossu/vasemmistolaisten keskuudessa)

Työyhteisössämme on myös runsaasti heitä.