Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pienet pimpit

Vierailija
03.02.2012 |

Hei kaikki pikkupimppiset!

Kyllä meitäkin on!

Me jotka emme nauti isoista meloista

Me jotka nautimme pikku pileistä!

Koska ne sopivat parhaiten pikku vaginoillemme!

Ei suuruus ole kaiken autuus ja onni!

Pieni penis voi tuottaa yhtä suuren tyydytyksen kuin suurempikin!

Omistan pienen vaginan ja olen kärsinyt monet kerrat liian isoista kulleista.

Kaikki kunnia pikku pileille - enkä edes kutsuisi niitä pikkuisiksi - pääsia on että ne suovat tyydytyksen - uskokaa pois miehet että koolla ei aina ole väliä!!!

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on samainen ongelma minulla liian pieni ja miehelläni kookas.Vaikka kostun ja käytämme liukasteita niin seksi on kivuliasta useimiten.Meillä asia on ratkaistu sillei että käsipelillä ja suulla puolin sun toisin.Toimii harmittaa kuitenkin molempia että näin kun molemmat tykkää seksistä, mutta rakkaus voitaa toiseen kumminkin.

Vieraissa en ole käynnyt Helena 36

Vierailija
22/48 |
20.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käydä vieraissa, koska omalla miehellä on liian iso!

No kyllä kaikki järjestyy, kunhan synnytät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
03.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku pikkupimppi lähtee panolle? Mulla 13cm pituus ja 10,5 ympärysmitta. Voitas lähtee kattoo että "sovitaanko yhtee" ;)

Vierailija
24/48 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2012 klo 13:15"]

kans,ainakin ennen synnytystä..Ex-rakastajallani oli aikamoinen kalu ja mulla oli vaikeuksia alussa ainakin saada orkkua hänen kanssaan,kun ei ollut tavallaan "tilaan" supistella omia lihaksiaan,et ois tullu..Mut kyl mun värkki siihenkin sit tottui,jopa niin paljon,et kerran ku olin oman ukkoni kans,niin purskahdin nauruun,kun hän työntyi sisälleni!Vähänkö oon ilkeä ihminen!!

Summa summarum,nyt takana yksi synnytys ja eilen pidin pitkästä aikaa kuulaa pimpissäni..ekaks meinas tulla ulos,mut kun aloin tekemään työtä lihasteni kanssa,niin pysyi siellä tippumatta 5 tuntia!!!Vein jopa välistä 200 metrin päähän ulos roskat,kävin postilaatikolla,ym..siellä se pysyi!pitää olla aika tyytyväinen..sormetinkin hiukan ja totesi et melko "entinen" pimppa se on..yhtä pikkainen kuin ennnekin:)

[/quote]

Häpeä, pettäjä!

Vierailija
25/48 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2012 klo 08:19"]Exällä oli 24 cm pitkä ja 6 cm paksu kunnon halko. Eihän siitä naimisesta mitään tullut. Pikkukikkeli on parempi, nykyisellä miehellä 17 cm pitkä ja alle 15 cm ympärys. Sopii minun pikkupimppiin kuin olisi siihen suunniteltu :)
[/quote]

Joo, nykyinen onkin ihan tosi pikkukikkeli. Salli mun nauraa xD Sulla mikään pieni vittu ole, jos tuo keskivertoa suurempi sopii sun vittuun niin hyvin.

Vierailija
26/48 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskikokoinen pimppi on hyvä koska se antaa parhaan tyydytyksen -

Vierailija
27/48 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä on n. 16cm pitkä ja 12,5cm paksu ja hyvin sopii, mies pyytää usein levittämään jalat mahdollisimman leveälle jotta tuntuisi väljemmältä.

Vierailija
28/48 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

paha synnytys mulla,imukuppi,iso py,mut kummiski äsken koitin sormella (kyrpää ei oo siellä näkyny yli vuoteen)...niin ei meinaa sekään enää mennä sissän ja lisäksi mulla tänään koko päivän pysyi kuula vitussa sisällä,vaikka oli viemässä tyylin roskia ulkona (matkaa 50 m) ja postilaatikolla kävelin,ym..ja jouduin varmaan pari kertaa relaamaan kun menin aidan yli pihalle/pihalta pois!

Oon kait aika tyytyväinen tän värkin tilaan tällä hetkellä...Lopuks työnsin vielä sormeni sinne ja koitin.....no jaa,aika pikkaisleta tuntuu!!

Ei ole kyllä ihme, kun ei ole vuoteen näkynyt. Vähemmän tärpättiä ja 20-30 kg ruhosta pois, niin alkaa taas kullit suihkia pillussasi.

Vierailija
29/48 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin ihan kiimoissa ja halusin mieheni ottavan minut siinä sängyllä heti. Mutta ukkeli olikin sen verran alkoa nauttinut että nukahti kesken hommien.

Sitten aamulla heräsin tunteeseen että minua naidaan, ja siihen olen herännyt ennenkin ihanalla tavalla! Nyt vaan mies oli tunkeutunut minuun takaappäin peppuun(! Ei edes huomannut sitä vaan jatkoi kunnes siltä tuli.

Tiedän että pilluni on vähintään yhtä tiukka kun tuo kakkonen, joten en edes maininnut että sinne ne spermat nyt meni..

Mistä tuollaisia naisia löytää, antaa juopon tehdä itselleen mitä sekaisessa päässään lystää. Vaikka olisit kuinka tiukka, niin kyllä täytyy olla urpo mies, jos ei huomaa paneeko perseeseen vai pilluun. Taisipa muuten kuitenkin huomata.

Vierailija
30/48 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei kaikki pikkupimppiset!

Kyllä meitäkin on!

Me jotka emme nauti isoista meloista

Me jotka nautimme pikku pileistä!

Koska ne sopivat parhaiten pikku vaginoillemme!

Ei suuruus ole kaiken autuus ja onni!

Pieni penis voi tuottaa yhtä suuren tyydytyksen kuin suurempikin!

Omistan pienen vaginan ja olen kärsinyt monet kerrat liian isoista kulleista.

Kaikki kunnia pikku pileille - enkä edes kutsuisi niitä pikkuisiksi - pääsia on että ne suovat tyydytyksen - uskokaa pois miehet että koolla ei aina ole väliä!!!

Kirjoittaa hän, pieni kikuinen "mies"

Vierailija
31/48 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun miehellä on n. 16cm pitkä ja 12,5cm paksu ja hyvin sopii, mies pyytää usein levittämään jalat mahdollisimman leveälle jotta tuntuisi väljemmältä.

Empä usko, että tuollainen riittää mihinkään. Mulla on 17,5 cm pitkä, 13 cm ympärysmitta ja olen täysin vakuuttunut, että se on liian pieni.

Vierailija
32/48 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Empä usko, että tuollainen riittää mihinkään. Mulla on 17,5 cm pitkä, 13 cm ympärysmitta ja olen täysin vakuuttunut, että se on liian pieni.

Kyllä se pieneen pimppiin riittää.

Vierailija
33/48 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikea uskoa.

Vierailija
34/48 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikea uskoa.

Todella vaikea nimim. sama

Vierailija
35/48 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikea uskoa.

Todella vaikea nimim. sama

Onko teille sitten joku valittanut ettei muna tunnu missään? Sekin varmaan todistaa että mulla on pieni pimppi että vaikka olen synnyttänyt, käytän pienempää kuukuppimallia.

Vierailija
36/48 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiukkaa tavaraa löytyy täältäkin. En silti halua mitään pikkupiliä, saa olla kunnolla kokoa. Mutta ei mitään jättimelaa sentään.

Vierailija
37/48 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pikkupillu on paras

Vierailija
38/48 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko teille sitten joku valittanut ettei muna tunnu missään? .

En uskalla lähetystyä naisia, joten en tiedä varmaksi. Osittain sen takia, että pelkään, että totuus voi paljastua (=liian pieni) ja osittain sen takia, etten halua tuottaa naiselle pettymystä pienen munan takia. Se olisi naisellekin kiusallinen ja vittumainen tilanne.

Tämä siis se, jolla on reilu 17 cm (häpylyystä) pituutta ja ympärysmittaa 13 senttiä. Saan kyllä aina trollisyyttelyitä näistä viesteistä, mutta ei se haittaa, kun ongelma on joka tapauksessa mulle aito, vaikka moni ei sitä tunnu uskovan.

Vierailija
39/48 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En uskalla lähetystyä naisia, joten en tiedä varmaksi. Osittain sen takia, että pelkään, että totuus voi paljastua (=liian pieni) ja osittain sen takia, etten halua tuottaa naiselle pettymystä pienen munan takia. Se olisi naisellekin kiusallinen ja vittumainen tilanne.

Tämä siis se, jolla on reilu 17 cm (häpylyystä) pituutta ja ympärysmittaa 13 senttiä. Saan kyllä aina trollisyyttelyitä näistä viesteistä, mutta ei se haittaa, kun ongelma on joka tapauksessa mulle aito, vaikka moni ei sitä tunnu uskovan.

Eli olet neitsyt? Pokaa joku kokematon tyttö niin se ei ainakaan voi verrata sinua kehenkään toiseen?

Vierailija
40/48 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli olet neitsyt? Pokaa joku kokematon tyttö niin se ei ainakaan voi verrata sinua kehenkään toiseen?

No jaa, empä tiedä. Kai pieni on yhtä lailla pieni kokemattomallekin naiselle?