Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ahdistaa mt-ongelmainen sukulainen

Vierailija
10.03.2011 |

Tiedän, ettei varmaan hänellä itselläänkään ole hauskaa ja että on törkeää hylätä ihminen sairauden takia. Mutta en osaa, en jaksa enkä halua olla tekemisissä tämän ihmisen kanssa, se on hullu ja täysin tuulellakäyvä. Miten sellaisen ihmisen kanssa ollaan, jonka mihinkään puheisiin ei voi luottaa ja joka alkaa kehitellä aivan omia tarinoita minun asioistani, kertoilee niitä ympäriinsä? Jos olen tekemisissä, joudun älyttömien juttujen ja puhelinterrorismin kohteeksi. Jos en ole tekemisissä, olen varmaan paska ihminen, joka jättää sairaan ihmisen oman onnensa nojaan.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitteli kaikki jopa omat asiakkaat läpi.

On nyt ollut hoivakodissa kohta kolme vuotta.

Vierailija
2/7 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

rajat suojellakseen itseään. Ymmärrän, että koet huonoa omaatuntoa, mutta ei sunkaan tarvitse kaikkea sietää. Ymmärrän oikein hyvin tilanteesi, meillä on suvussa myös kaikenlaista hiihtäjää. Äitini on joutunut ottamaan tosi tiukan suhtautumisen veljeensä, joka on sitä tasoa, että siihen on pakko pitää etäisyyttä, muuten oma elämä kärsii todella paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, miten. Jos kerrankin "erehdyn" käymään kylässä, lähettämään sähköpostia tai puhumaan puhelimessa, olen saman tien pyörityksessä mukana. Alkaa puheet minusta ja tekemisistäni, soittelu monta kertaa päivässä ja yölläkin tippuu tekstaria. Ainoa tapa lopettaa tämä on lopettaa yhteydenpito. Tai ainakaan en ole muuta osannut.

Vierailija
4/7 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, miten. Jos kerrankin "erehdyn" käymään kylässä, lähettämään sähköpostia tai puhumaan puhelimessa, olen saman tien pyörityksessä mukana. Alkaa puheet minusta ja tekemisistäni, soittelu monta kertaa päivässä ja yölläkin tippuu tekstaria. Ainoa tapa lopettaa tämä on lopettaa yhteydenpito. Tai ainakaan en ole muuta osannut.

Vierailija
5/7 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ihan perusteltua lopettaa yhteydenpito. Ikävää, mutta totta.

Vierailija
6/7 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa hänellä ei ole muuta elämä,lapseton sisko vissiin?!Tuskin mt-ongelmaa on,mutta tyhjyyttä kun ei oo lapsia.

Vierailija
7/7 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

osoittautui mt- tapauksiksi ja alkoholisteiksi.

Nyt ollaan erottu ja koko oikeasti hullu suku pannassa. Suvussa serkut ,sedät, tädit yms. tehneet itsareita tai kuolleet viinaan. Noi serkut siis usein jo alle 30v!!

Geenit täytyy olla tosi huonot,sillä omatkin lapseni ovat vaikeuksissa, vaikka itse olen normaalista rakastavasta perheestä ja koulut käyty ja ihan tosissani tein parhaani....vaan ei auttanut...

kirottu sukuko? Vai mikä ihmeen geeni, joka pilaa joka ikisen???

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi neljä