Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pienet pimpit

Vierailija
03.02.2012 |

Hei kaikki pikkupimppiset!

Kyllä meitäkin on!

Me jotka emme nauti isoista meloista

Me jotka nautimme pikku pileistä!

Koska ne sopivat parhaiten pikku vaginoillemme!

Ei suuruus ole kaiken autuus ja onni!

Pieni penis voi tuottaa yhtä suuren tyydytyksen kuin suurempikin!

Omistan pienen vaginan ja olen kärsinyt monet kerrat liian isoista kulleista.

Kaikki kunnia pikku pileille - enkä edes kutsuisi niitä pikkuisiksi - pääsia on että ne suovat tyydytyksen - uskokaa pois miehet että koolla ei aina ole väliä!!!

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
03.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ex:ä 23 cm halko uus mies 12cm kumpi mun mieleen pienempi kulli, se tuntuu sopivan peremmin pilluun ja saan orgasmia tuon tuosta kun ei aina satu iso sattui aina.En koskaan saannut enkä nauttinut naimisesta isolla kullilla.

Mirja

Vierailija
2/48 |
03.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exällä oli 24 cm pitkä ja 6 cm paksu kunnon halko. Eihän siitä naimisesta mitään tullut. Pikkukikkeli on parempi, nykyisellä miehellä 17 cm pitkä ja alle 15 cm ympärys. Sopii minun pikkupimppiin kuin olisi siihen suunniteltu :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
03.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain silti - tai siksi- elämäni parhaat orgasmit. Ehkä rakenteeni on sellainen, että tuo nysä osui just kivasti parhaisiin paikkoihin.

Oli kyllä varattu mies.

Vierailija
4/48 |
03.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 12cm omaava mies ja isot pimpit ovat olleet minulle vaikeita.En koe että saan tyydytysta samalla tavalla kuin jos pimppi on pieni.Silloin koen että saan tyydytyksen.Kai meitä on joka lähtöön.Itselläni 5 lasta ja vaimolla isompi pimppi ollaan kuitenkin hyvin selvitty näistä jutuista.

Vierailija
5/48 |
03.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsia on tullut enemmänkin, vaikka pimppi venähti hehtaarimalliseksi heti ekassa synnytyksessä. Kyllähän jotkut tekee lapsia muumimuki-menetelmälläkin. Onneksi mies voi saada siemensyöksyn ilman orgasmiakin, jotain hyötyä siitäkin bylsimisestä loppupeleissä kun suku jatkuu.

Vierailija
6/48 |
03.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on pieni pimppi aina ollut vaikeata kun on pokanu jonkun hoidon jolla on ollut iso tappi :( pienet on mulle ollu parempia helpompi rakastella.

Teppsu 37

Vierailija
7/48 |
03.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muijalla on hankalaa ei helppoa.

Reiska

Vierailija
8/48 |
03.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a, justiin sain vokoteltua pitkään haluamani naisen (työkaveri) vällyjen väliin ja vittuili suoraan kun pili on niin pieni... Mittaa sellaiset 15cm ja paksuutta noin 4cm, olin elänyt kymmeniä vuosia siinä uskossa että ei sen pitäisi suuresta otannasta poikkeuksellisen pienenä erottua. Seuraavaksi v"ttuilu jatkui sillä kun ei enää värkki toiminut kun alkoi käydä luonnolle hänen avautumisensa. Oma käsi, paras apu näemmä, v#tut muista.

Vierailija
9/48 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

paha synnytys mulla,imukuppi,iso py,mut kummiski äsken koitin sormella (kyrpää ei oo siellä näkyny yli vuoteen)...niin ei meinaa sekään enää mennä sissän ja lisäksi mulla tänään koko päivän pysyi kuula vitussa sisällä,vaikka oli viemässä tyylin roskia ulkona (matkaa 50 m) ja postilaatikolla kävelin,ym..ja jouduin varmaan pari kertaa relaamaan kun menin aidan yli pihalle/pihalta pois!

Oon kait aika tyytyväinen tän värkin tilaan tällä hetkellä...Lopuks työnsin vielä sormeni sinne ja koitin.....no jaa,aika pikkaisleta tuntuu!!

Vierailija
10/48 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väljä se on ja pysyy.

äsken koitin sormella (kyrpää ei oo siellä näkyny yli vuoteen)...niin ei meinaa sekään enää mennä sissän

Oon kait aika tyytyväinen tän värkin tilaan tällä hetkellä...Lopuks työnsin vielä sormeni sinne ja koitin.....no jaa,aika pikkaisleta tuntuu!!

Vierailija
11/48 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kans,ainakin ennen synnytystä..Ex-rakastajallani oli aikamoinen kalu ja mulla oli vaikeuksia alussa ainakin saada orkkua hänen kanssaan,kun ei ollut tavallaan "tilaan" supistella omia lihaksiaan,et ois tullu..Mut kyl mun värkki siihenkin sit tottui,jopa niin paljon,et kerran ku olin oman ukkoni kans,niin purskahdin nauruun,kun hän työntyi sisälleni!Vähänkö oon ilkeä ihminen!!

Summa summarum,nyt takana yksi synnytys ja eilen pidin pitkästä aikaa kuulaa pimpissäni..ekaks meinas tulla ulos,mut kun aloin tekemään työtä lihasteni kanssa,niin pysyi siellä tippumatta 5 tuntia!!!Vein jopa välistä 200 metrin päähän ulos roskat,kävin postilaatikolla,ym..siellä se pysyi!pitää olla aika tyytyväinen..sormetinkin hiukan ja totesi et melko "entinen" pimppa se on..yhtä pikkainen kuin ennnekin:)

Vierailija
12/48 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on aina sattunut sopu kaluiset petikaverit. Ei ole koskaan ollu mitään isoa ja ei ihan pientäkään saa varmaan olla tyytyväinen seksielämään ja kaikien kaa tullu orkut : ) on itteellä aika pieni pari sormee sisään kolme on jo liikaa.Kuulun niihin pieniin pimpeihin (l).

Vierailija
13/48 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

TÄÄLLÄ ON YX KANSSA JOLLA PIENI TOOSA.

Sini 27

Vierailija
14/48 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kaikki pikkupimppiset!

Kyllä meitäkin on!

Me jotka emme nauti isoista meloista

Me jotka nautimme pikku pileistä!

Koska ne sopivat parhaiten pikku vaginoillemme!

Ei suuruus ole kaiken autuus ja onni!

Pieni penis voi tuottaa yhtä suuren tyydytyksen kuin suurempikin!

Kaikki kunnia pikku pileille - enkä edes kutsuisi niitä pikkuisiksi - pääsia on että ne suovat tyydytyksen - uskokaa pois miehet että koolla ei aina ole väliä!!!

Niin täällä on useasti, mielestäni liiankin useasti mittailtu kaluja,ympärysmittoja,pituuksia,halkasioita. Olen vissiin tuppimuna kun kaluni on riittävä. Aina kirjoitellaan kalujen suuruudesta, mitä hyötyä on halosta jos se tosiaankin tekee kipeää. Minulla on siksi riittävä koska kukaan nainen ei ole jäänyt saamatta orgasmia. Tekniikka ja asennot ratkaisevat hyvinkin paljon. T.Irstailija.

Vierailija
15/48 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se naisestakin kiini jos mies syttyy liekeihin vai ei.

Mirjanm

Vierailija
16/48 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei oo kukaan koskaan valittanut ;)

Vierailija
17/48 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu olet, ellei esinahkaa ole leikattu pois.

Suurin osa naisista on hyvin hienotunteisia eikä ala moittimaan kalua, koska mies ei sille mitään mahda. Siis ihan järkinaisia ovat. Se ei kuitenkaan tarkoita, että ovat haltioissaan, tyydytettyjä ja sinulla on "riittävä" kalu.

Et voi olla varma, ovatko naiset feikanneet orkkunsa.

Niin täällä on useasti, mielestäni liiankin useasti mittailtu kaluja,ympärysmittoja,pituuksia,halkasioita. Olen vissiin tuppimuna kun kaluni on riittävä. Aina kirjoitellaan kalujen suuruudesta, mitä hyötyä on halosta jos se tosiaankin tekee kipeää. Minulla on siksi riittävä koska kukaan nainen ei ole jäänyt saamatta orgasmia. Tekniikka ja asennot ratkaisevat hyvinkin paljon. T.Irstailija.

Vierailija
18/48 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kaikki pikkupimppiset! Kyllä meitäkin on! Me jotka emme nauti isoista meloista Me jotka nautimme pikku pileistä! Koska ne sopivat parhaiten pikku vaginoillemme! Ei suuruus ole kaiken autuus ja onni! Pieni penis voi tuottaa yhtä suuren tyydytyksen kuin suurempikin! Omistan pienen vaginan ja olen kärsinyt monet kerrat liian isoista kulleista. Kaikki kunnia pikku pileille - enkä edes kutsuisi niitä pikkuisiksi - pääsia on että ne suovat tyydytyksen - uskokaa pois miehet että koolla ei aina ole väliä!!!

En tarkoita taikinahavukkaa siellä kotona

Vierailija
19/48 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
20/48 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ihan kiimoissa ja halusin mieheni ottavan minut siinä sängyllä heti. Mutta ukkeli olikin sen verran alkoa nauttinut että nukahti kesken hommien.

Sitten aamulla heräsin tunteeseen että minua naidaan, ja siihen olen herännyt ennenkin ihanalla tavalla! Nyt vaan mies oli tunkeutunut minuun takaappäin peppuun(! Ei edes huomannut sitä vaan jatkoi kunnes siltä tuli.

Tiedän että pilluni on vähintään yhtä tiukka kun tuo kakkonen, joten en edes maininnut että sinne ne spermat nyt meni..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kolme