Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsi lähtee aamulla kouluun ja mä vedän peittoa tiukemmin ympärilleni!

Vierailija
02.02.2012 |

Ulkona pakkanen paukkuu ja mä nukun puoleen päivään ja saan ansiosidonnaista päivärahaa! Ihanaa!

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
03.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikkei oo edes pakkanen...

Ja sitten kotiin tekemään omia juttuja.

Vierailija
2/16 |
03.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse rupeen selaa nettiä ja lähden punttisalille...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
03.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

esikoinen pääsee autokyydillä tunnin päästä.

Ei noita lapsia tunnu pakkanen paljoa haittaavan. Mua oikeasti hirvittää laittaa lapsia koulutielle näissä säissä. Itse kääriytyisin oikein mielelläni visusti peiton alle.

Vierailija
4/16 |
03.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhempi menee (kotiväen maksamalla) bussilla. Joskus vien hänetkin, mutta lapset eri kouluissa. Sitten nukun hetken ja iltavuoroon töihin.

Vierailija
5/16 |
03.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä koetaan että on kamalaa kun joutuu lapset menemään kävellen kouluun. Että olis jotenkin hienoo ja hyvä juttu et viedään. Useammasta kommentista tämän haistoi.

Se on toisteppäin. Lapsille edullista että saavat liikuntaa ja ulkoilua. Reippailu ennen tunteja laittaa kropankin hereille ja aivot töihin.

Meillä kouluun menee puolisen tuntia ja se on oikein sopiva aika kuntoa ajatellen.

Joskus saatetaan kouluun kävellen kun se on mahdollista. Siinä mukava samalla jutella kuulumisia

Vierailija
6/16 |
03.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä koetaan että on kamalaa kun joutuu lapset menemään kävellen kouluun. Että olis jotenkin hienoo ja hyvä juttu et viedään. Useammasta kommentista tämän haistoi.

Se on toisteppäin. Lapsille edullista että saavat liikuntaa ja ulkoilua. Reippailu ennen tunteja laittaa kropankin hereille ja aivot töihin.

Meillä kouluun menee puolisen tuntia ja se on oikein sopiva aika kuntoa ajatellen.

Joskus saatetaan kouluun kävellen kun se on mahdollista. Siinä mukava samalla jutella kuulumisia

laittaa lapset kävellen kun lähtöhetkellä 37 astetta pakkasta. Täällä totuttu kovempiin pakkasiin kuin eteläisimmässä Suomessa mutta silti!

Vierailija
7/16 |
03.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on vain väliaikaista.

T: Se joka liputtaa kävelyn puolesta

Vierailija
8/16 |
03.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

edes tullut mieleen viedä lapsia autolla kouluun? Eihän siinä kerkiä auto edes kunnolla lämmitä ja lapsi joutuu istumaan kylmässä autossa paikoillaan. Musta puhumattakaan.

Vierailija
9/16 |
03.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En siis mitenkään usko, että kunto siitä rapisee. Harrastaa liikuntaa ihan riittämiin muutenkin.

Vierailija
10/16 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei taaskaan tärpännyt uusin työnhaku. Nyt pääsin jo haastatteluun.

Mutta käyn kuitenkin viemässä kouluun lapsukaiseni ja haenkin hänet.

Vierailija
11/16 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta käyn kuitenkin viemässä kouluun lapsukaiseni ja haenkin hänet.

Vierailija
12/16 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta olen vakavasti sairas.

Vierailija
13/16 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

bussimatkat kouluun ja takas.

Ja olen työtön.

Mutta tohon pakkaseen en laita lasta kävelemään,kun kouluun on yli 2km matkaa.

Vierailija
14/16 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

autoa ei ole ja bussilla ei pääsisi kuin viimeisen 500 metriä kolmen kilometrin matkasta. Riittävästi päälle niin tarkenevät. Ulkona ovat koulupäivän jälkeenkin kunnes komennan väkisin sisään.

Vierailija
15/16 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin herään hätäisesti laittamaan miehen herättämät lapset kouluun. Sit menen takaisin vällyjen alle jatkamaan unia..

t. kuumetta 38.7

Vierailija
16/16 |
03.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en voi raahata kolmea nuorempaa aamu kahdeksalta tuonne kylmään vain 1.5km automatkaa varten.

Lämmintä päälle ja huivi naaman peitoksi. Kotiin saatan voida hakea...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kuusi