Ärsyttääkö ketään muuta Niinistön alentuva ja mitätöivä käytös ja sanat Haavistoa
Kommentit (29)
Minua itse asiassa ärsyttää koko Saulin persoona. Tulee mieleen vittuilija ja alaisten kiusaaja, ylimielinen mulkku. Jollainen hän sitten monien entisten työtoverin mielestä kyllä onkin.
Vahvuutta ja päättäväisyyttähän tuommoinen nokkiminen ja pikkukiusanteko ei ole vaan päinvastoin. Itsestään ja asiastaan varman ei tarvitse alentua tehostamaan itseään noin.
johtaa ulkopolitiikkaa ja tarvitsee mitä suurimmassa määrin diplomaattisia taitoja.
Keskustelu keskustelulta Niinistö on tuntunut jotenkin... no, vähän tökkää. Mä en kestä sen suun suipistelua! Ihan tyhmä juttu, mutta niin se vain on. Voi niitä tulevia uudenvuoden puheita.
Pekka varmasti iloisesti rupattelisi sen siivoajan kanssakin;) Hänelle kaikki ihmiset ovat samanarvoisia.
Minua itse asiassa ärsyttää koko Saulin persoona. Tulee mieleen vittuilija ja alaisten kiusaaja, ylimielinen mulkku. Jollainen hän sitten monien entisten työtoverin mielestä kyllä onkin.
Vahvuutta ja päättäväisyyttähän tuommoinen nokkiminen ja pikkukiusanteko ei ole vaan päinvastoin. Itsestään ja asiastaan varman ei tarvitse alentua tehostamaan itseään noin.
Samaa mieltä. Kokoomuslaiset vaan eivät tahdo nähdä sitä.
Sauli Niinistö on jotenkin ärsyttävä tyyppi. Sääliksi käy hänen vaimon puolesta.
Samaa mieltä. Kokoomuslaiset vaan eivät tahdo nähdä sitä.
Sauli Niinistö on jotenkin ärsyttävä tyyppi. Sääliksi käy hänen vaimon puolesta.
Virastot täynnä pikkunilkkejä joille hommat ei maistu.
Ikävä kaveri pistää pikkunilkitkin töihin, ettei vain duunarien tarvi painaa.
Sehän on sitten kiusaamista kun pikkupomoltakin vaaditaan muutakin kuin suunpieksentää ja valtion (veronmaksajien) rahojen tuhlausta.
kun katsoin tuota viimeistä vaaliväittelyä. Inhottavan ylimielistä (piilotettuna tosin) ja alentuvaa käytöstä on Niinistöllä Haavistoa kohtaan.
Todelliset ajatukset ja arvot puskee läpi jostain pienistä sanoista, äänensävyistä yms.
Haavisto sen sijaan on oikeasti sitä mitä on.
Tuli mieleen, että Haavisto on varmasti ihan lapsesta saakka joutunut kovan koulun käymään (seksuaalivähemmistöön kuuluvana). Hänellä on sitä aitoa ihmisen ymmärrystä ja empatiaa, jota Niinistö valitettavasti joutuu osittain feikkaamaan.
keskustelijalla ja diplomaatilla pitää pokka, vaikka vastapuoli olisi aivan eri mieltä. Pisteet siitä Pekalle. Asiat asioina, ilman kettuiluja.
Niinpä. Voi vaan miettiä mitä olisi tapahtunut, jos Haavisto olisi jossain Sudanin kriisissä lähtenyt neuvotteluihin kahden sotivan osapuolen välille sillä asenteella että minä tulen tänne kuulkaa näyttämään mistä päästä kana pissii ja äksyilemään paikallisille johtajille. En usko että sellainen asennoituminen olisi rakentanut rauhaa vaan saanut paikallisjohtajat heittämään ylimielisen YK/EU hyypiön ulos koko neuvotteluista. Mutta miellyttävyydellä, rauhallisuudella ja puolueettomuudella voi voittaa paljon tuollaisessa tilanteessa, sillä ettei provosoidu vaikka provosoidaan, ja aina pysyy asioissa eikä ota henkilökohtaisesti.
eivät ärsytä, koska eivät mielestäni ole mitenkään alentavia.