Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt jos voisin aloittaa opiskelut haluamallani alalle niin opiskelisin

Vierailija
02.02.2012 |

opettajaksi erityisluokalle tms ammattiin missä voisin olla erityislasten parissa ja muualla kuin päiväkotimaailmassa.

Olen aikoinani alalle opiskellutkin muta niin että työurani on ollut päiväkodeissa, mutta nyt tämän ½v aikana minkä olen koulumaailmassa ollut niin olen huomannut että tätä haluaisin tehdä.

Harmi vain etten voi satsata vuosien opiskeluun enää täsäs vaiheessa elämääni kun on 2 lasta, asuntolaina jne, talous ei vaan kestäisi sitä, muutenkin kaikki menee mitä tulee ja lisäksi olen vuosittain 3-4kk täysin työtön.

Tänään oli töissä tosi raskasta, fyysisen ja psyykkisen uhkan läsnäoloa kaiken muun turhautuneisuuden ym skeidan lisäksi mutta siltikään en tunne että "plääääh huomenna taas töihin" tms.

Voi kunpa olisin saanut murkkuna keskittyä opiskeluuni koti-ja kouluhelvetin sijasta, miettiä rauhassa mitä haluan elämäntyönäni tehdä enkä hakea vain johonkin jottei äitini käy kimppuun, säästää rahoja joita sain enkä maksaa jo 15v iässä äidille vuokraa jne mutta se oli mitä oli ja näillä eväin mentävä.

Ottaa vaan päähän ja hadistaa:/

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi viisi