mistä halvimmat raskaustestit?
kysymys tuli jo otsikossa. Eli mistä halvin raskaustesti? Ihan konkreettista kauppaa tarkoitan, en netti-sellaista?
Kommentit (10)
Sellon apteekki myy karvalakkmalleja 2kpl 6e. Tapiolassa halvin yksittäin n.8e.
Noin 6€.
Liuskatestejä saa halvemalla mutta minulla ne näytti mitä sattuu. Apteekin oma testi on näyttänyt aina oikein.
s-marketista. 2kpl paketti maksoi muutaman euron. en tarkkaan muista mutta n.3e pintaan.
Olen kanssa kova tekemään testejä etenkin kun yritämme vauvaa, mutta kuukautiset eivät ole alkaneet vielä imetyksen vuoksi. Raskaustesteissä säästämisessä ei ole tekemistä sen kanssa onko varaa vauvan kuluihin.
ostanut liuskatestejä huutiksesta tai jostain nettikaupasta (en valitettavasti muista enää nimeä), hintaa muistaakseni 1-3 euroa per testi. Ja roskaakin näistä tulee vähemmän kun itse testiliuskaa ei ole kääritty ihan turhaan muovikuoreen.
http://www.kotitesti.fi/raskaustestit_cat_444.html?gclid=CMPk-IPyhK0CFY…
Olen käyttänyt noita liuskatestejä paljon, hinnaksi tulee n 1 e / kpl jopa vähemmän. Ihan hyvin ovat toimineet. En ole semmoinen kermapeppu joka ei pysty pissaamaan kuppiin vaan täytyy saada kastaa tikku suoraan pissasuihkuun ;-)
Sori, et halunnut nettikauppaa. Siellä ne halvimmat kuitenkin ovat.
Helsingissä olen löytänyt halvimman kaupasta Hakaniemen apteekista, olisiko ollut kolmen tai neljän euron väliltä hinta. Halvempi kuin markettien. Sellainen pipetillä toimiva.
ihan apteekista 5e testin - paljon kalliimpiakin oli! + näytti :)! Netistä tosiaan löytyisi tosi edullisia liuskatestejä (taisi olla n.1-1,50e/kpl)! Saako testejä juuri muista konkreettisista kaupoista kuin apteekeista?!