Jee, mulla on samat strategiset mitat kuin jennifer lopezilla!
Olin tänään ompelijalla, joka tekee mekkoni. Hän otti mitat ja ihasteli, että mittani (ry-vy-ly) ovat samat kuin jennifer lopezilla! Hän kertoi olevansa fani ja tietävänsä. Hah, ja oikeassa olikin, googlasin :)
Kivaa :)
Kommentit (33)
Uskomattoman langanlaiha ja siro vyötärö, uhkeat, täydellisesti eteenpäin osoittavat, räjähtävän täyteläiset rinnat ja kiinteät, pystyt pakarat. Tukehtukaa kateuteen mammat!
no jo olis näky. Ehkä enemmänkin koominen kuin kadehdittava. :)
sen rinnanympärys voi olla noin suuri kun sillä ei ole silikoneja, ihan lauta. todella leveä sillä täytyy olla.
No mulla tosiaan on sama rinnanympärys, eikä todellakaan ole mitkään isot tissit täälläkään, varmaan aika samaa kokoluokkaa. Silti mitta rinnan alta on 69 cm, olen luullut, että se on aika pieni mitta? Ehkä se leveys alkaa heti rintojen tasalta ;) Ja musta 86 cm on aika pienehkö rinnanympärys, tiedä sitten :)
Niin ja joku mietti tota vyötärönympärystä. Mulla ainakin on se tasan 60 cm (heti ruokailun jälkeen voi olla 61 cm), Jennistä en voi taata, mutta näin on ilmoitettu :D
ap
mulla oli mitoilla 166/45 vyötärö 59cm ja
mitoissa 166/53 vy oli 63cm.
Mulla on aina ollu pieni vyötärön ympärys ja läski perinteisesti persuus-reisi osastolla.
91-64-93 vyötärön ja peffan seudulta soisin lähtevän vielä parit sentit...
mut töissä hän on 165cm.Ihan oikeesti,hollywoodissa agentit pakottavat valehtelemaan kaikesta.Ei ne mies näyttelijätkään ole ihan niin pitkiä kuin väitetään kun esim.Ryan Raynoldsin pituudesta otetaan pois pari senttiä koska hän on "liian" pitkä.
en kyllä haluaisi olla tollanen plösö
Ja ehkä vielä vähän "paremmat" mitat.
Itse olen 163 cm ja mitat 92-62-91. Eli rinnat hintsusti isommat kuin Lopezilla ja peppu pikkasen pienempi (niin no, vyötäröllä pari senttiä enemmän). Aika tiimalasi olenkin. MUTTA enpä nyt itseäni hämää, sillä mitat eivät kerro kaikkea. Ihan kybällä vaihtaisin peppuni - ja muunkin kroppani - JL:n treenattuun ja timmiin kroppaan ja kauniin malliseen pystypeppuun. Ja saman tien voisin vaihtaa kasvoni ja hiuksenikin.
Mutta näillä mennään, ja näilläkin on ihan hyvin markkinoilla pärjätty.
no eipä oo JLo missin mitoissa en kyllä haluaisi olla tollanen plösö
Ja ehkä vielä vähän "paremmat" mitat.
Itse olen 163 cm ja mitat 92-62-91. Eli rinnat hintsusti isommat kuin Lopezilla ja peppu pikkasen pienempi (niin no, vyötäröllä pari senttiä enemmän). Aika tiimalasi olenkin. MUTTA enpä nyt itseäni hämää, sillä mitat eivät kerro kaikkea. Ihan kybällä vaihtaisin peppuni - ja muunkin kroppani - JL:n treenattuun ja timmiin kroppaan ja kauniin malliseen pystypeppuun. Ja saman tien voisin vaihtaa kasvoni ja hiuksenikin.
Mutta näillä mennään, ja näilläkin on ihan hyvin markkinoilla pärjätty.
Eikö Jennifer Lopezin vartalon ihailussa oo pointtina just toi vyötärön ja lantion suuri erotus, eli siinä mielessä sulla ei ehkä "paremmat", toi on enemmän just tollanen missimäinen mitta, että silleen toki varmasti paremmat! Itse olisin superiloinen jos vyöränympärys alkaisi edes numerolla 6.
169 cm 62 kg
90/70/94
en siis lähelläkään jenniferin mittoja, mutta olen
erittäin tyytyväinen itseeni ja kuulemma tosi hot, niin miesten kuin naistenkin mielestä
Aika sääli jos ei ole muita ilonaiheita elämässä. (perhe, työt jne)
Mun mitat ovat 100-50-100
Tuollaisia mittoja ei ole kenelläkään, ei edes Jessica Rabbitilla. Varmaankin ovat suunnilleen Dolly Partonin ri/vy mitat, mutta lantio hänellä parikymmentä senttiä pienempi.
Älkää hyvät ihmiset kaikkea uskoko:)