Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jee, mulla on samat strategiset mitat kuin jennifer lopezilla!

Vierailija
02.02.2012 |

Olin tänään ompelijalla, joka tekee mekkoni. Hän otti mitat ja ihasteli, että mittani (ry-vy-ly) ovat samat kuin jennifer lopezilla! Hän kertoi olevansa fani ja tietävänsä. Hah, ja oikeassa olikin, googlasin :)

Kivaa :)

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olkoon,olet vain lievästi ylipainoinen.

Vierailija
2/33 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla itsellänikin vähän samansorttinen vartalo, tosin ei niin timmi :D. mitat 98-67-99... olen aina tykännyt kropastani, on jotain mistä ottaa kiinni.

jlo on pop!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mulla ilmeisesti J-Lon mittoihin verrattuna vy +1 tuuma ja lantio -1 tuuma.

Vierailija
4/33 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla itsellänikin vähän samansorttinen vartalo, tosin ei niin timmi :D. mitat 98-67-99... olen aina tykännyt kropastani, on jotain mistä ottaa kiinni.

jlo on pop!

Olet tiimalasimpi :) Upeet mitat kyllä sulla!

JLo- mitat Googlen mukaan: 86-60-96 cm. Nyt kun äsken mittasin itseni, niin sainkin itselleni lantiosta vain 95 cm. :D No ompelija mittasi kuitenkin 96 cm, joten siellä ainakin mulla oli tismalleen ja sentilleen samat :)

ap

Vierailija
5/33 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olkoon,olet vain lievästi ylipainoinen.

Niin ja en todellakaan ole ylipainoinen, en lähelläkään, kuten ei ole lopezkaan. :) Tiesit kyllä.

ap

Vierailija
6/33 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on myös tiimalasivartalo mutta lyhyet persjalat kuten suurimmalla osalla suomalaisia :D

Vierailija
7/33 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

julkkikset VALEHTELEE mittansa huomattavasti pienemmiksi kuin ne on ihan niinkuin pituutensa ja ikänsäkin suhteen.=)

Vierailija
8/33 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

J.Lo:n mitat, 86-60-96. Aika päärynän muotoinen, eipä uskoisi. Mä olen 90-65-90 enkä haluaisi vaihtaa J.Lon kropanmuotoon, vaikka en muuten niin nätti toki olekaan ;)

Vierailija
9/33 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko sinä Ap olet?

Vierailija
10/33 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jlo on pop!

JLo- mitat Googlen mukaan: 86-60-96 cm. Nyt kun äsken mittasin itseni, niin sainkin itselleni lantiosta vain 95 cm. :D No ompelija mittasi kuitenkin 96 cm, joten siellä ainakin mulla oli tismalleen ja sentilleen samat :)

ap

tissiä ja pakaraa kyllä löytyy :D! Saispa ne vielä yhtä sulavaan kuosiin kuin J-lolla. Vyötärö sillä on kyllä tooosi timmi, kun tuntuu, ettei mullakaan kauheesti siihen ole ylimääräistä kertynyt, mutta silti on 7cm enemmän.

Kurvikkaat naiset ovat ihania. Ja ihan tiedoksi, että J-lo on hoikka, kurvikas hoikka :).

Vierailija
11/33 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

julkkikset VALEHTELEE mittansa huomattavasti pienemmiksi kuin ne on ihan niinkuin pituutensa ja ikänsäkin suhteen.=)

No jos mulla on Jennifer Lopezin kaunistellut mitat, niin kyllä sekin mulle kelpaa näin pieneksi ilohippuseksi ;)

Niin ja joku kysyi pituutta, olen lyhyempi kuin tää neito ja painoakin vähemmän, joten verrannollisuus loppuu ihan näihin numeroihin, too bad. :D

ap

Vierailija
12/33 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jlo on pop!

ap

tissiä ja pakaraa kyllä löytyy :D! Saispa ne vielä yhtä sulavaan kuosiin kuin J-lolla. Vyötärö sillä on kyllä tooosi timmi, kun tuntuu, ettei mullakaan kauheesti siihen ole ylimääräistä kertynyt, mutta silti on 7cm enemmän.

Kurvikkaat naiset ovat ihania. Ja ihan tiedoksi, että J-lo on hoikka, kurvikas hoikka :).

Vyötärökin 7cm leveämpi kuin teillä kahdella?

Vierailija
13/33 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai kenties lähempänä suomalais-ugrilaista tyyppiä?

Vitsivitsi, nättikroppa.

Vierailija
14/33 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai kenties lähempänä suomalais-ugrilaista tyyppiä?

Vitsivitsi, nättikroppa.

Naamaa on usein verrattu spedeen :) No ei, ihan perusnätti ja kelpo naama. Ei nyt ehkä IHAN samaa sarjaa JLon kanssa ;)

ap

Vierailija
15/33 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jlo on pop!

ap

Vyötärökin 7cm leveämpi kuin teillä kahdella?

mutta kai se tuli tuosta kun mulla on isommat tissit (75D).. kernaasti ottaisin pienemmän poven. Ap:lla on kyllä ihana vartalo varmaan! sietääkin olla iloinen! Mäkin olen, vaikka mun "J-lo pylly koostuukin sellareista" hahaha :D.

Vierailija
16/33 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen rinnanympärys voi olla noin suuri kun sillä ei ole silikoneja, ihan lauta. todella leveä sillä täytyy olla.

Vierailija
17/33 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomattoman langanlaiha ja siro vyötärö, uhkeat, täydellisesti eteenpäin osoittavat, räjähtävän täyteläiset rinnat ja kiinteät, pystyt pakarat. Tukehtukaa kateuteen mammat!

Vierailija
18/33 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

60cm vyötärö on pienempi kuin useimmilla ammattimalleilla. Tosi kade oon tommosista mitoista täytyy sanoa!

Vierailija
19/33 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

60cm vyötärö on pienempi kuin useimmilla ammattimalleilla. Tosi kade oon tommosista mitoista täytyy sanoa!

kaikki on pientä,jopa pimpero.

Vierailija
20/33 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tommosia mittoja ei ole edes Jessica Rabbitilla. Jos olet tosi pienivyötäröinen ja käytät vielä korsettia, niin ehkä tuollainen vyötärö, mutta rinnat ovatkin sitten silikonia. Mitä sitten oletkaan takapuolellesi tehnyt?

Oikeasti, nuo ovat varmaankin Dolly Partonin ri/vy mitat, mutta lantion mitta varmaan parikymmentä senttiä pienempi.

Älkää ihmiset kaikkea uskoko:)