**KESKENMENON JÄLKEEN-HELMIKUU**
Kommentit (72)
Tietoja päivitetty listaan, ilmoitelkaa jos on muutettavaa tai lisättävää:) Karsin myös vuodenvaihteessa synnyttäneitä, ei-aktiivisia pois alkulistalta kun eivät ole pinossa käyneet sitten viime syksyn edes ilmoittamassa synnytyksistä.
Kyllä minä voin ylläpitää pinoa vielä keväälläkin, mutta voi isompia taukoja tulla ajanpuutteen vuoksi:)
SIMONA, tuli niin mieleen tuosta vuodon värin tarkistelusta koko raskausaika alusta tuonne rv.30 asti. Silloin toivoi ettei mitään punaista sävyä tule, vaikka tulikin rv.16 asti vähän väliä. Nyt tarkistelee tässä vaiheessa toivoen hiukan punertavaa limaisempaa vuotoa joka viittaisi limatulpan irtoamiseen:) Tällä hetkellä energiaa täynnä-olo, ihana kevätaurinko lämmittää jo!!
Helene+Batman 36+4
Voihan itku, taas tuhruttaa. Vaikka olen alusta asti ollut epäileväinen tämän raskauden onnistumiseen, nyt kun on ollut toista viikkoa tuhrutonta aikaa, ajattelin jo että josko tämä tästä. Mutta nyt taas. No, huomennahan se totuus selviää ultrassa.
Loma edessä ja lauantaina reissuun lähtö. Katellaan millä fiiliksillä sinne mennään... Voihan kökkö kun ottaa päähän
anir 7+4
Anir: voi, että.. toivotaan että tuhru on harmitonta, tsemppiä huomiseen ultraan! Meillä on kanssa reissuun lähtö varhaisultraa seuraavana päivänä... saas nähdä millä mielin siihen reissuun lähdetään... hui.
Täällä turvottaa ja kovasti, näytän iltaisin tosi pallomahalta. Töissä saa vähän väliä muistella että vatsa sisään! Huomenna laitettava joku väljempi paita, niin saa maha rauhassa pönöttää. Muita oireita rintojen arkuus, väsymys, palelu ja nälkä... Mitään pahoinvointia tms ei oo... Kyttään oireita hulluna, ei järkeä, tiedän, mutta jotenkin pelottaa se oireettomuus... Vaikka silloinkin voi olla asiat hyvin. Kaksi viikkoa varhaisultraan ja oon nyt jo ihan hermoheikko! Apua...
terkuin Elmu 5+2?
Kyllä mulla on niin luovuttajaolo. Raskausoireita on vähemmän koko ajan, mahakaan ei ole turvoksissa. Rinnat on kipeät, mutta muuten ihan normioloiset. Ja nyt illalla on tuhrutellut vaan enemmän...
Ahdistaa jo valmiiksi mennä sinne ultraan kuulemaan sama mitä viimeksikin... Loma alkaa kyllä totaalisen paskoissa merkeissä, tekisi mieli jäädä kotiin...
Sitä olen tänään pähkäillyt, että miksei se keskenmenovuoto voi sitten alkaa heti kun alkio kuolee, ettei tarvitsisi viikkokaupalla elätellä turhia toiveita...
Kyllä siellä vaan pieni sydän pamppaili ja vastasi viikkoja. Vuodon aiheuttajaksi osottautui hematooma tai keskenmennyt kaksonen, ultraaja ei sen tarkemmin sanonut. Varoitteli vaan, että saattaa vuotaa sinne rv 16 saakka. Huh.
Nyt yritän vähän aikaa nauttia raskaudesta, kyllä se sykkeen näkeminen helpotti vähäksi aikaa, vaikka tämä oireettomuus ja tuhruttelu pelottaakin
anir 7+5
Olen kytännyt koko aamupäivän kuulumisiasi. Ihania uutisia! Minullahan on myös olleet aivan minimaaliset raskausoireet kaikissa raskauksissa ja etenkin sen keskenmenon jälkeen olisin vaikka maksanut muutamasta kunnon yrjöstä niin hölmöltä kun se kuullostaakin. ;)
aivan mahtavaa! Onnea kovasti ja koitahan nyt nauttia raskaudesta. Mäkin olen kokoajan odottanut ja kytännyt uutisia Anirilta :)
Heips!
Olen vähän väärässä keskustelussa, mutta joku aika sitten ilmottauduin itse ja sitten ilmottauduit sinä anir mukaan tonne lokakuisiin, mutta olet kirjoittanut sinne tosi vähän (ymmärrän kyllä miksi,kun olen täällä kuulumisiasi lueskellut), mutta sitten huomasin, että kirjoitettelet tänne niin olen hyvinkin tiiviisti seurannut kuulumisiasi täältä ja olen oikein iloinen siitä, että olet ainakin hetkellisesti saanut mielenrauhan ja syke löytyi! Upeaa! Onnea siitä!
Ja tietysti myös onnea kaikille muillekin, jotka täällä ovat plussanneet tai ovat jo pidemmällä odotuksessa, pidetään peukut pystyssä, että kaikki menee loppuun asti hyvin..
Hyvin epäselvää tekstiä ja yllättätävän paljon!
S + uusi öppis rv 7+6
Onneksi kaikki oli hyvin ja sykkeet löytyi. :)
Onnea hurjasti Anirille! Ja hyvää lomaa! Täällä pompitaan ilosta melkein tasajalkaa puolestasi! Tuo vuotelu onkin sitten se ikävämpi juttu, mutta nyt ei auta kuin luottaa siihen, että kaikki menee hyvin! Mulla oli kans alkuraskaudessa tuo hematooma, joka kyllä vuosi sitten yhden yön ihan loronaan...
Nippe + tuplat 17+3
Perjantaina on uusi yritys ultralle. Ja taidan kyllä mennä sinne vaikka pää paketissa, jos nyt ei kuume nouse uudelleen.
Onneksi sentään ei tartte töihin kammeta.
Menen ultraan aika pessimistisellä asenteella, vaikka pettymys tulee olemaan suuren suuri jos kohdusta ei löydykään elämää. Vuotoja ei kyllä ole nyt ollut, paitsi valkovuoto on välillä ihan outon sitkeää ja paksua ja siinä on jotain verensekaista joukossa.
Sain ihan penisiliinikuurin, josta ei ole haittaa raskaudelle. Neuvolalääkäri määräsi reseptin. Enemmän olen huolissani mitä olisi tapahtunut jos virtsatietulehdus olisi jäänyt huomaamatta.
Panadolin voimalla mennään täälläkin, ja illalla on pakko suhauttaa Nasolinia, muuten ei voi nukkua
Nippe. Sulla on jo ihanan paljon viikkoja, kohta puoliväli :)
anir 7+3