Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

N35 harkitsee ripsien pidennyksiä...

Vierailija
02.02.2012 |

Vauva-aikaa elelen ja alan ihan selvästi rupsahtamaan yöunien vähäisyyden vuoksi. Olen aina ylpeillyt, kun meikkaan ja käytän kosmetiikkaa vähän.

Nyt harkitsen tommosia vippaskonsteja. Hmmmm...mitähän mieskin siitä ajattelis. Melkein hävettää koko juttu.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin ripset vaikka olin aina ajatellut, että ne on rumat ja pilaa omat ripset, jotka myös aika hyvännäköiset.

Totuus on, että omat ripset kärsi, mutta kyllä ne lomalla piristivät ilmettä ja mieltäkin.

Vierailija
2/17 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin taidan minäkin vaan ottaa. On ne vaan hienon näköisiä mitä näkee tuolla ihmisillä. Karseeta huomata, että on tyyliltään, hiuksiltaan ja ihan kokonaisuudessaan jotenkin vanhan ja väsähtäneen näköinen.

Jos sitä innostus sitte vaikka samalla muuttamaan muutenkin tyyliä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on luonnottomat ja kaikki näkee ettei ole omat! Teennäistä!

Vierailija
4/17 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli otin kun poika oli puolivuotias. Väsyi vaan siihen, kun oli niin seinästä repäistyn näköinen. Eikä itseään ehtinyt paljon laittamaan aamuisin. Nyt oon ihan jämähtänyt pidennyksiin, koska niiden ansiosta pääsee niin paljon helpommalla :)

Vierailija
5/17 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

käsittääkseni niitä saa eri pituisina ja näköisinä? Eli voi ottaa vaan astetta omia pidemmät ja pitäytyä luonnollisessa lookissa.

Vierailija
6/17 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tekijä hallitsee homman ja laittaa sopivan pituiset ja hallitsee liimauksen (yksi irtoripsi kiinni yhteen omaan) sekä tekee työn ajan kanssa, tulos on todellakin ihan luonnollinen. Ikävä kyllä näitä hutiloijia on aika paljon alalla.

Vierailija
7/17 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ripsiä on niin monenlaisia, että ei todellakaan ole luonnottoman näköiset jos oikeanlaiset oikein laittaa. Kaverille sopii niin mielettömän hyvin, että kateeksi käy. Ja mitään luonnotonta siinä ei kyllä näy, ja ei varmaan vieraat edes uskois, ettei ole omat. Ottaisin heti samanlaiset, jos en olis niin köyhä ja säälittävä.

Vierailija
8/17 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla ei ollut ikinä sitä ongelmaa, etten kerkeisi laittaa ripsarin + meikkivoiteen samalla kun lapsi leikkii, konttaa, istuu, tai muuten vaan on vieressä... Viekö lapsesi hoito 100% ajastasi ettet ehdi millään???

Vierailija
9/17 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota ja kokeile jos siltä tuntuu, eihän ne ikuiset ole jos et pidäkkään. Useimmiten ovat todella kauniit, mitä tutuillani olen nähnyt. Itsekkin otan kun kohta puoleen vaurastun :)

Vierailija
10/17 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

poika kärsi kovista vatsavaivoista. Ei nukkunut öisin, ei päivisin. Liinailtiin ja käveltiin. Ei siinä tullut mieleenkään juuri rauhoittumaan saanutta lasta laittaa lattialle huutamaan uudelleen. Oma valinta, mutta näin meillä. Ja pidennysten ansiosta saan kerran kuussa kaksi tuntia ihan omaa aikaa, jota ei muuten paljoa ole. Lisätä täytyy, että olen yh, joten noita pieniä omia hetkiä todellakin arvostaa :)

Toisaalta, mitä väärää on hemmotella itseään vähän ja helpottaa tuolla pienellä jutulla omia aamuja?

mulla ei ollut ikinä sitä ongelmaa, etten kerkeisi laittaa ripsarin + meikkivoiteen samalla kun lapsi leikkii, konttaa, istuu, tai muuten vaan on vieressä... Viekö lapsesi hoito 100% ajastasi ettet ehdi millään???

Vierailija
11/17 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ei todellakaan ollut luonnottoman näköiset. En ottanut mitään ylipitkiä. En tiedä, miten muut tekevät, mutta ainakin minulle laitettiin kahta eri mittaa (seuraten omien ripsieni pituuksia).

Eräs kaverini taas nimenomaan haluaa semmoset ylipitkät luonnottoman näköiset ripset, joissa vielä timantitkin kulmissa. Minusta aivan kamalat ja halvan näköiset, mutta samaa linjaa on hänen muukin olemuksensa=)

Jos ei ripsiä huolla, niin äkkiä sitä rupeaa näyttämään rupuselta, kun on pari pidennystä siellä täällä ja kaikki muut omia lyhkäsiä. Jos siis ottaa överi-ripset.

Vierailija
12/17 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja aion ottaa. Tuttavani tekee niitä ja ovat tosi luonnollisen näköisiä. Mulla myös kauniit TEKOKYNNET:D

Feikkiäiti:D

Miksi häpeät, tuo piristää kummasti:)

Vierailija
13/17 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta valitse laittaja tarkkaan, kysele muiden kokemuksia ja suosituksia.

Mulla on ihanat ripsipidennykset joista en luovu KOSKAAN (pidennyshistoriaa takana nyt 2v). Ihmiset väittävät että pidennykset pilaavat omat ripset, mutta ainakin mun luomukarvat ovat niin surkean lyhyet ja vaaleat, ettei niissä ole paljon pilattavaa :D Ja ihan normaalisti näyttävät kasvaneen pidennystenkin kanssa kun kerran pidennysten uusiminen onnistuu ongelmitta.

Jos löytää taitavan laittajan joka saa pidennykset näyttämään hyviltä, mitä ihmeen feikkiä ja naurettavaa siinä on tavalliseen meikkaamiseen verrattuna? Luonnotontahan sekin on.

Vierailija
14/17 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten usein täytyy uusia?

Vierailija
15/17 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

viime kesänä lomareissun ajaksi, en tykännyt. Oli hyvin tehdyt ja ihan nätit mutta hitto miten ne hankaloitti meikin poistoa ja aina piti varoa ettei vaan hankaa silmiä yhtään. Sitten niitä alkoi irtoilla sieltä täältä ja loppujen lopuksi näyttivät tosi oudoilta, olisi pitänyt käydä huollattamassa muutaman viikon välein joten en jaksanut. Olen käyttänyt vuoden Revitalashin ripsienkasvatusainetta ja nyt on omat ripset hulppean pitkät ja tuuheat, ei tarvitse varoa eikä huollattaa. Ja tulee paljon halvemmaksikin.

Vierailija
16/17 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta hänellä kävi niin etttä omat ripset eivät kestäneet niitten painoa vaan irtosivat vähän turhan paljon ja jäljelle jäi vaan onnettomat töpöt. Sitten omat ripset oli hassun näköiset kun välillä oli muutama pitkä ripsi ja loput niitä nysiä. Ei aio ottaa uudestaan.

Tuttu kosmetologi sanoi että tuossa kasvatusaineessa on aineita joita ei todellakaan suositella laitettavaksi silmille. Itse en ole nähnyt mitä se puteli sisältää joten en osaa sanoa tarkemmin.

Vierailija
17/17 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

höpöhöpöä, Revitalash on silmälääkärin kehittämä ja tarkkaan tutkittu sekä usassa että euroopassa, eikä sitä saisi edes myydä EU:n alueella jos ainesosat eivät olisi turvallisia. Usassa on kyllä myynnissä aineita joita ei euroopassa saa myydä, ehkä kosmetologituttusi sekoittaa asioita. Ja suomessa on kyllä myynnissä useita eri valmistajien aineita.

] Tuttu kosmetologi sanoi että tuossa kasvatusaineessa on aineita joita ei todellakaan suositella laitettavaksi silmille. Itse en ole nähnyt mitä se puteli sisältää joten en osaa sanoa tarkemmin.

[/quote]

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kuusi