Siaksi nimittely
Kuten otsikossa, minua haukutaan siaksi joka paikassa mihin menen. Olen hoikka mutta nenäni on sen muotoinen ja näköinen. Yritin eilen mennä ihmisten ilmoille ja kaikki meni hyvin kunnes lähistöllä alkoi taas se nöf nöf röhkiminen ja kun katsoin sinne suuntaan niin repesivät ja laittoi kätensä silmiensä päälle ja nauroi suureen ääneen. Kyseessä oli 30 vuotiaat miehet. Mitä minun pitäisi tehdä? Plastiikkakirurgille ei ole varaa. Sitten pitäisi mennä työelämään ja sen nyt tietää että se alkaa ennemmin tai myöhemmin taas. Minua on kehotettu ajattelemaan että ne muut on ihan tyhmiä. Ok, elänkö sitten loppuikäni niin että kaikki ovat tyhmiä paitsi minä. Huomaan myös sen että jos puhun jollekulle niin hän kääntää katsekontaktin heti minusta muualle jos mainitsen sanan sika jossain yhteydessä. Mitä voin tehdä? Olla välittämättä? Pysyä kotona? Ei täällä kerrostalokompleksissa oikein voi ihmisiltä välttyä. Ei ole provo enkä ole skitsofrenikko.
Kommentit (14)
Vierailija kirjoitti:
Ajattele niin että miltä se tuntuis jos ne ns. lähimmät tekisi sulle niin.
Sitäkin tapahtuu.
Eipä ole lähimpiä. Sitä ei voi kukaan tietää miltä tuntuu kun sama touhu jatkuu jokapaikassa. Kioskilla, kaupassa, postissa, bussissa. Voi kuinka olin "iloinen" korona-maskeista :(
Vierailija kirjoitti:
Niimpä
Jos sinulla on terve nenä, johon ei ole ollut terveyssyistä tarvetta tehdä korjauksia, on vaikeaa kuvitella, että se olisi niin huomiota herättävä, että noin monet kiinnittäisivät siihen huomiota, puhumattakaan ääneen kiusaamisesta. Jos tämä ei ole provo, hae keskusteluapua ammattilaiselta saadaksesi mieltäsi ja asennettasi rauhoittumaan.
Plastiikkakirurgia on ainoa vaihtoehto. Säästä, ota lainaa, kysy osamaksuvaihtoehtoa. Vai oletko siis työtön ja rahaton eikä sukulaisiakaan ole saati luottotietoja? Sitten meneekin jo vaikeaksi.
Minulla oli eräs synnynnäinen "ominaisuus" kasvoissa josta minua kiusattiin pienestä pitäen.
Kun sain vakituisen työpaikan, otin lainaa pankista ja menin kauneusleikkaukseen. Maksoin velkaa 3.5-v. Tulinko onnellisemmaksi? -
En, mutta saanpahan muuten elellä rauhassa ilman ihmisten tuijotusta ja nimittelyä. Kakaratkin huutelivat perääni kaupungilla. Nykyään ei ihmiset vois vähempää kiinnostaa, eli hoitotoimenpide oli ilmeisesti kannattava.
Kummallista käytöstä.
Suomessa todella monella on pyöreä nenä, luulisi, ettei nenäsi erottuisi muiden nenistä.
Mietin keskustelukohdassa, onko mahdollista, että kuvittelet oman neuroosisi vuoksi toisen toiminnan? Harva katsoo toista intensiivisesti silmiin, jos kyse ei ole uudesta romanssista.
Älä ainakaan parisuhteesta haaveile.
Vierailija kirjoitti:
Älä ainakaan parisuhteesta haaveile.
Luulisi että asian tajuaa.
Jos on oikeasti noin yleistä kuin kuvailet ja olet itse sitä mieltä, että nenäsi on jotenkin epämuodostunut tai poikkeuksellinen, niin säästä nenäleikkaukseen? Ulkomailla voi olla halvempaa, älä toki mihin sattuu epäluotettavaan puljuun mene. Paljonko maksaa esim Virossa vrt Suomessa?
Jos taas on harvinaista niin sitten voi olla perus kiusaajista vain kyse, jotka huutelevat kaikille, kunnes tulee joltain kunnolla kuonoon. Oli yleistä tai ei, nöffittelijät ovat mieleltään pahastu sairaita ihmisiä.