Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten suhde työkaverin kanssa oikein aloitetaan?

Vierailija
01.02.2012 |

Niin moni puhuu tavanneensa miehensä (tai salarakkaansa) työpaikalla. Miten sellaiseen tilanteeseen, että työkaverin kanssa "aletaan oleen", oikein päästään? Miten tilanne etenee?

Mulla on siis sellainen ongelma, etten tiedä olisiko yhden työkaverin kanssa mahdollisuuksia seurusteluun vai ei. Ollaan molemmat sinkkuja, eli mitään toinen nainen/mies -kuviota ei ole. Ollaan saman ikäisiä, viihdytään hyvin toistemme seurassa töissä jne. Ei olla lähimpiä työkavereita vaan tavataan ehkä 1-2 kertaa viikossa.

Miten asiaan saisi selvyyttä? Yksi vaihtoehto olisi tietenkin se, että vedettäisiin jossain kemuissa perseet ja selvitettäisiin asia, mutta kun meistä kummallekaan ei oikein viina maistu, ei sekään ole oikein hyvä keino. Vinkkejä?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
01.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos vaan menisit sen viereen ja kuiskaisit korvaan, että mä taidan olla suhun ihastunut/lätkässä/rakastunut/pihkassa, tai vastaavaa. Niin työkaveri mulle teki.

Vierailija
22/23 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli kyllä tarkotus vaan mennä kylään... joo kyläilen mä edelleenkin hänen luona ;)

molemmat ollaan sinkkuja, mut työkaverit ei edelleenkään tiedä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
03.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku tuollainen avun pyytäminen olisi varmaan paras vaihtoehto, mutta valitettavasti asutaan n. 70 km päässä toisistamme, joten se ei ole kovin luontevaa :)

Ärsyttää. Eilen oltiin yhden yhteisen menon puitteissa koko ilta yhdessä (mukana oli muitakin) ja istuskeltiin vierekkäin ja juteltiin keskenämme (ja muiden kanssa), mutta oltiin ehkä vähän korostetunkin korrekteja.

Aargh! Ei tämä asia taida edetä minnekään ellei joku työkaveri tartu toimeen jä järkkää meitä treffeille :) Tai sitten tosiaan jossain mielenhäiriössä vedetään kännit joskus.