Kumpi haalareista sinun mielestäsi kivempi. Kiitos avustasi!
Kiva, jos perustelet ja poika siis kyseessä.
http://www.ticket2heaven.dk/en/boy/outerwear/othello-suit-17/
Vai tämä:
http://www.ticket2heaven.dk/en/boy/outerwear/othello-mix-suit/
Kommentit (25)
ensimmäinen haalari on kivempi. Toinen näyttää jotenkin vanhanaikaiselta.
Kakkonen parempi, ykkösen katselusta saa migreenin.
Mutta siis omaan makuuni kamalia ovat molemmat...
mielestä kumpikaan ei ole mikään super kiva, mutta kakkosen ottaisin jos olisi pakko.
En tiedä miksi eivät ole kivoja. Eka ehkä liian kirjava, ruman värinen. Toka jotenkin sekavat, pitäisi olla koko haalari tännä niitä tähtiä niin olisi parempi.
kertakaikkisen huonon vaatemaun:(
ap
Ei ole ihan mun makuun, mutta ylempi on ehkä tyylikkäämpi. Pitäis nähdä luonnossa tuo kakkonen, ehkä se onkin parempi livenä. Tykkään kovasti niistä yksivärisistä Ticketin puvuista, se vähän kiiltävä jossa on metallivetoketju keskellä.
kertakaikkisen huonon vaatemaun:(
ap
äh etkä! sun makusi on vaan erillainen kuin esmes minun.mitä siitäkin tulisi,jos kaikki tykkäisi samasta..
kumpikaan, mutta makujahan on monia. En myöskään halua edes feikkiturkisreunusta, koska vastustan turkisten käyttöä ja en halua lapselleni edes turkista matkivaa vaatetta.
Kakkosen ottaisin noista kahdesta. En pidä ykkösen sinisen sävystä enkä kuosista (tulee jotenkin mieleen 80-luku huonolla tavalla).
mielestä kumpikaan ei ole mikään super kiva, mutta kakkosen ottaisin jos olisi pakko.
En tiedä miksi eivät ole kivoja. Eka ehkä liian kirjava, ruman värinen. Toka jotenkin sekavat, pitäisi olla koko haalari tännä niitä tähtiä niin olisi parempi.
mutta eka on kuitenkin parempi. Meinasin jo ekan linkin avattuani, että "ei tää ainakaan", mutta tosta tokasta tulee mieleen liiaksi jenkkilippu.
Karseita kumpikin. Eka liian kirjava ja toka liian "american".
Itse ottaisin sieltä sellaisen yksivärisen kiiltäväpintaisen haalarin.
omaan makuuni on liian villi, mutta se kakkonen näyttää siltä, että on kyhätty kokoon jämäpaloista (mallistossa on ollut sinistä, punasta ja tähtikuosia).
koska en mm. tykkää tekokarvareunuksesta, joka molemmissa. Mutta jos ihan pakko valita, niin se, jossa ei ole Amerikan lipun värejä/tähtiä, ihan siksi.
nimeltään "Merisairaus" toisen "Tähtilippu". Ei oikein kumpikaan noista, kakkonen parempi kuitenkin.
Kumpikaan ei ole ihan mun makuuni, mutta jälkimmäisen valitsisin jos olisi pakko.
kakkonen jotenkin nätimpi. eka näyttää liian kirjavalta.