Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lasketko pikkulapsen äitinsä kanssa vessajonon ohi? ov

Vierailija
08.06.2008 |

Oltiin eilen yhdessä tapahtumassa ja jonotin vessaan. Jono oli p-i-t-k-ä. Siihen tuli sitten yksi äiti lapsensa (n. 3v) kanssa, joka pyysi päästä jonon ohi, koska lapsella on kova pissihätä.

Kaikille muille jonossa oleville se sopi, paitsi jonon edessä olevalle naiselle (n. 40-50v), joka tiuskaisi että hän oli tässä ekana ja HÄN menee ensin. Itse olin toisena ja sanoin, että he voivat mennä ennen mua. Vessoja oli kaksi, mutta kummassakin oli äiti parin lapsen kanssa, joten siinä vähän kesti. Kun tuo nainen pääsi vessaan, lapsi sitten tokaisi, että äiti, pissi tuli jo.

Itse kyllä lasken aina pikkulapset ohitseni vessajonossa. Koska tiedän kolmen lapsen kokemuksella, että se pissahätä ilmoitus saattaa tulla pikkasen liian myöhään ja sitten sinne vessaan onkin jo aika kiirus ja lapset kun eivät osaa niin kauaa pidättää..

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
08.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että lapsi on yökastelija?

Vierailija
42/46 |
08.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

minähän vain yritin kasvattaa sinua.

Parempi onni seuraavalla kerralla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
08.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettekö oikeasti tajua, että tänne on taas pesiytynyt joku vittuileva wannabe täydellinen ja sanotte mitä tahansa niin ei se ymmärrä millaista on olla inhimillinen ja millaista on kun on normaalit lapset, jotka ei ole robotteja.. sillä kun on vaan robottilapsia jotka toimii kuin kellot. turha sellaisille ihmisille on vängätä, koska kaikki valuu kuin vesi hanhen selästä, ei ne muutu, eikä ne tajua.

Vierailija
44/46 |
08.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

minähän vain yritin kasvattaa sinua.

Vierailija
45/46 |
08.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne jotka eivät päästä on mielestäni itsekkäitä ja toivon heidän kokevan kerran sen tunteen, kun ei pääse vessaan, vaikka kuinka olisi hätä. Toivottavasti löydätte edestänne tämän itsekkyytenne..

Vierailija
46/46 |
08.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka erittäin ymmärtäväisiltä vaikuttaen päästivät juuri kuivaksi oppineen 2,5v.;n jonon ohi. Siitä hetkestä kun poika ilmoitti kakkahädän mies nappasi pojan kainaloon, juoksi vessaan, pyysi päästä jonon ohi, poika ehti juuri pöntölle ja homma hoitui hienosti!

Kyllä päästän vastaavassa tilanteessa itsekin hätäisen jonon ohi, tietäen että joskus se voi tosiaan olla pienestä kiinni.

Ja puolelle tämän ketjun vastaajista; koettakaa joskus olla mukavia muille! Siitä saattaa jopa tulla hyvä mieli itselle!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi seitsemän