Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluan laihtua, mutta en voi syödä vihanneksia ja hedelmiä

Vierailija
01.02.2012 |

Olen niin kyllästynyt tähän elopainoon. Syön useinkin juuri sitä mitä tekee mieli ja mitä haluan, koska ruokavalioni on tarkemmin ajateltuna todella rajoittunut. Olen siihen itse tottunut, mutta kun tarkemmin miettii, enhän mä voi syödä yhtään mitään, mitä tarvittaisi laihduttamiseen...

Lähestulkoon kaikki vihannekset, kasvikset, hedelmät ja osa marjoistakin on allergisoivia raakoina. Kypsennettyinä (koko elämäni syönyt niin) tulevat jo korvista.. ei vaan uppoa.

Appelsiinia voin syödä, mutta olen kovin kyllästynyt siihenkin. Kurkkua voisin syödä pienissä määrin, mutta raakojen vihannesten/kasvisten pilkkominen ja peseminen saa käteni reagoimaan.

Suoraan sanottuna mua v*tuttaa tämä tilanne. Pitäisi laihduttaa, mutta se edellyttää tämän nykyisen ruuan vaihtamista vihanneksiin ja hedelmiin. Täysin mahdotonta...

LAihdutusvalmisteita en voi käyttää, koska niissä on joko vehnää tai soijaa, joita kumpaakaan en voi syödä.

Mä oon niin loppu... oli pakko avautua.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
01.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai kaalia saa syödä grammamääräisesti enemmän kuin hampurilaisia päästäkseen samaan energiamäärään, mutta pointti kai on se, että vaikka sitä kaalia ei voiskaan syödä niin kyllä sitä nykyisen ruokavalion ruokaakin voi opetella syömään sellaisen määrän että sillä laihtuu. Eli ap:n on sitten vain syötävä lihaa, kanaa, kalaa, kypsennettyjä kasviksia, kurkkua, appelsiinia, ruisleipää, rahkaa, viiliä jne.

Itse en syö raaoista kasviksista juuri muuta kuin jäävuorisalaattia,tomaattia ja kurkkua, joten ei mun tilanne sinällään eroa ap:n tilanteesta, mutta kyllä mä silti pystyn tällä laihduttamaan.

Eli tekosyy, sanon minä.

Vierailija
22/22 |
01.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkästään keitetty pakasteporkkana maistuu p*skalle, mutta pelkästään netin avulla löytyy 156435435145 reseptiä, jossa voi käyttää mm. kypsennettyä porkkanaa.

200 g kesäkurpitsaa

100 g porkkanoita

100 g sipulia

10 minimaissia

1 rkl öljyä

2 dl kasvislientä

2 rkl Rajamäen Maustettua Väkiviinaetikkaa

1 rkl Ohrakast tai maizenaa

1 tlk ( 410 g) kidneypapuja chilikastikkeessa

1 rkl suolaa

2 tl timjamia

(suolaa)

Suikaloi kesäkurpitsa ja porkkanat. Leikkaa sipuli renkaiksi ja paloittele minimaissit. Kuumenna öljy ja kuullota kasviksia jonkin aikaa öljyssä. Lisää kasvisliemi sekä Maustettu Etikka ja keitä 10 minuuttia. Lisää pavut ja pieneen, kylmään vesitilkkaan liuotettu Ohrakas. Keitä pari minuuttia. Mausta valmis pata soijakastikkeella ja timjamilla. Tarjoa sellaisenaan tuoreen leivän kanssa, riisin kera tai liharuokien lisäkkeenä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yksi