EikÖ nykyÄÄn naapurit
Seinä naapuri rva lähti sukuloimaan ja avopuolison laps pisti pileet Ekaks ne oli pilettänyt toisessa paikassa ajettu pihalle tuli meidän rappuun .PYÖRÄT LEVÄLLÄÄN OVEN EESSÄ ,se meteli ja portaikossa ,oksenneltiin klo 3 yöllä ,mulla aamu vuoro.Joku kerkes häätää ulos ne.Luulin tytön jäänneen kotia ,laitoin kirjeen lähdin töihin sairaalaan n 3t nukuttuna tää ei jää tähä,Pariskunta tuli kotiin oli kysellyt häiriöstä oksennukesta ,jne .yläkerran huonokuuloiselta ,.jne Tulin kotiin töistä sain kuulla kunnian nainen hän soitti kotia oli niin hiljaista ja kaikki hyvin.Nauratti ,järjestin pyörät seinän sivulle aamulla , .Naapuri sai tukanleikkuun ilmaiseksi kun oli kampaaja rva Sitten isännöitsijä ilmoitti mun koira haisee siinä on syöpä ,ilmoitettu Jouduin hommmata lääkärin todistuksen tultiin sateessa kotiin pitkä märkä turkki yläkerran muori vastaan tuli-ja syöpä .Nainen lähti käymään yöksi johonki ovikello soi olin nukaht
Kommentit (23)
Taidat olla joku kerrostalokyttääjä
eI nAApuriT nyKyään,...kUn ei NE nykyÄÄn aamuLLa.PyöräT vaaN on koiRAn kanssa,,jne oksEntaa:,syöPäÄ.,,,
Älä nyt hyvä ihminen noin kännissä töihin mene.
23 reikä oli keskiolutta juotu tyhjiä pulloja
Kympistä vetoa ettei ap kykene enää vastaamaan tänne mitään. Ei se keksi mitä suoltaisi.
Aikaansa osuvasti kuvaavaa nykyrunoutta *****/*****
Ap:lla ei taida olla kaikki kotona
Nyt oli hauska, vaikka en tästä paljon tajunnut.
Siis sinä oksensit vai kuka? Ja miten koiran syöpä liittyy yhtään mihinkä än?
Vierailija kirjoitti:
Kympistä vetoa ettei ap kykene enää vastaamaan tänne mitään. Ei se keksi mitä suoltaisi.
Miten täällä raha vaihtaa omistajaa? Laita aluksi yhteystietosi.
Ootko tutkituttanut mahdolliset muistihäiriot? Dementia, Alzheimet jne>?
Polkupyörät usein haisee, ei kuitenkaan yläkerran mummon puheluiden aikana.
Märkänä bilettäminen naapurin uitetun isännöitsijän kanssa on riski syövälle.
Oksettaa ovikellon soittelu kun on hiljaistakin.
Aha