Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Arvaa painoni (ei herkille) Uusi kuva!!!

Vierailija
01.02.2012 |

3 viikkoa ja 2 päivää sitten:

http://aijaa.com/005439328729

Tänään:

http://aijaa.com/009109476113

Itse ainakin huomaan pienen eron. Mitä sanoo arvon raati?:)

Kommentit (60)

Vierailija
21/60 |
01.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi kun itekkin onnistus...

olen hurjan ylipainoinen:((((

Vierailija
22/60 |
01.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

keskivartalo on kaventunut huomattavasti ja varsinkin vatsan yläosasta! Onnea!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/60 |
01.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

näkee myös että sulla on noi arvet vaalentuneet! Tsemppiä jatkoon! (ja varo enää kolhimasta enempää jalkojasi, monta mustelmaa :) )

Vierailija
24/60 |
01.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin,kyllä 3vk jotain palautumista tapahtuu synnytyksen jälkeen.Kauan on synnytyksestä?2-3kk?

Vierailija
25/60 |
01.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP

Vierailija
26/60 |
01.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea ja tsemppiä! :) Raskausarvetkin vaalenevat ajan kanssa ja ovat vain merkkejä eletystä elämästä, tuskin haikailet mihinkään Miss Hawaiian Tropic -bikinikisaan muutenkaan. :)

Vierailija
27/60 |
01.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eriväriset alusvaatteet

mutta kiitos, olenpahan taas todella tyytyväinen omaan peilikuvaani :)

Vierailija
28/60 |
01.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, huomaa eron, vyötärö on kaventunut.

Kommentoin viimeksi noita raskausarpia ja juttelin siitä mikroneulauksesta. Kuulin myös tässä joku aika sitten siitä etanavoiteesta, on kuulemma OIKEASTI jollekin auttanut ja häivyttänyt arpia.Ostin itsellekin sitä geelimäistä ja kokeilen nyt pariin arpeen. Sulle vois olla hyötyä kun sulla noin tuoreet arvet.Osta vaan sitä voidemaista ja voitele sillä vatsasi aamua iltaa niin pitäis kuulemma arvet vaalentua.

Kauniit alkkarit, tekee paljon asiaa.

Vierailija
29/60 |
01.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet n 160cm sanoisin 80kg jos olet yli 170cm arvioisin painoksi 95kg. menikö lähellekään?

Vierailija
30/60 |
01.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eriväriset alusvaatteet

mutta kiitos, olenpahan taas todella tyytyväinen omaan peilikuvaani :)

ap

Vierailija
31/60 |
01.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, huomaa eron, vyötärö on kaventunut.

Kommentoin viimeksi noita raskausarpia ja juttelin siitä mikroneulauksesta. Kuulin myös tässä joku aika sitten siitä etanavoiteesta, on kuulemma OIKEASTI jollekin auttanut ja häivyttänyt arpia.Ostin itsellekin sitä geelimäistä ja kokeilen nyt pariin arpeen. Sulle vois olla hyötyä kun sulla noin tuoreet arvet.Osta vaan sitä voidemaista ja voitele sillä vatsasi aamua iltaa niin pitäis kuulemma arvet vaalentua.

Kauniit alkkarit, tekee paljon asiaa.

Ostin Bio Oilia joka on tarkoitettu arpiin. Vasta pari kertaa olen koittanut. Mahtaakohan auttaa? Onko tuo etanavoide kallista?

ap

Vierailija
32/60 |
01.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
33/60 |
01.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sekoittaa johonkin perusvoiteeseen tulee paljon halvemmaksi ja toimii kun unelma ;-) (muista poistaa kuoret ennen käyttöä)

Vierailija
34/60 |
01.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heips, purkki sitä etanavoidetta maksaa meidän paikallisessa luontaistuotekaupassa 48€, joskus vähemmän, kun on tarjouksessa. Ajattelin käydä itsekin ostamassa tuota voidemaista ja pyytää siippaa laittaa mun selkään, kun finniarpia yläselässä ja muutenkin kun iho kuivuu.

Olet kyllä muuten tosi kaunis nyt. Vielä 5 kiloa pois niin ei enää tarvi yhtään laihduttaa jos et halua. Millainen peppu sinulla on? Jos sekin on vielä kohtuu hyvä niin olet varmasti monen miehen ja miksei naisenkin unelma.

T: etanailija

Vierailija
35/60 |
01.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

samanpituinen ja näköinen, kävin juuri vaaalla farkut ja pitkä veloirtunika päällä ja painoa 85 kg, päätin että toukokuun lopulla painan 10 kg vähemmän. Oletkp noin 85 kg?

Vierailija
36/60 |
01.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

veikkaisin 74,upeasti olet laihtunut! pääsisinpä itsekin yhtä hyvään alkuun.

Vierailija
37/60 |
01.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekassa kuvassa painan 5kg enemmän kuin toisessa?

Siitä joku ekan ketjun lukenut voi päätellä nykyisen painoni. Painan enemmän kuin 85kg!

ap

Vierailija
38/60 |
01.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kehunut itseäni. Kehun sitten, kun painan 15-20kg vähemmän. Tiedän, että olen silloin tyytyväinen kroppaani ja näytän ainakin vaatteet päällä tosi hyvältä. Nyt en näytä, enkä kehu.

ap

Vierailija
39/60 |
01.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä johtuu,sellainen että esim minä ihailen kovastikin ap:n kroppaa ja ajattelen että voi jukupätkä jos minulla olisi noin sopusuhtainen (tietysti pudottelisin hieman vielä noita kiloja, mut korkeintaan sen 10) kroppa niin olisin iki onnellinen ja tyytyväinen ja oman kroppani näen tosi rumana vaikka olen hoikempi? Mutta omani on eri mallinen.Vaikka ap:lla on ylimääräistä niin se ei silti ole velton näköinen.Itselläni ei ole paljoa ylimääräistä- ehkä 2-3 kiloa mutta ihoni ei ole palautuvaa sorttia ja sen vuoksi kaikki raskaudet ja painon vaihtelut näkyy löllykkänä vaikka harrastan aktiivisesti liikuntaa ja takapuoleni on niin ruma, ettei täällä ole sellaista vielä nähty. Siis monikin näkee oman kropan rumenpana kuin toisen...

Sitten sellainen juttu ap:lle ja muillekin, että jos omassa vartalossa on yksi huono kohta, esim vatsa niin sen vuoksi ei pitäisi vaipua synkkyyteen kun vartalossa on niin paljon muuta hyvää joita voi korostaa. Kunpa itsekin voisin ymmärtää tämän.......

Vielä muuten yksi vinkki noihin raskausarpiin: a- vitamiinivoiteet, ne lisäävät ihon elastisuutta buustaamalla kollageenia.

Vierailija
40/60 |
01.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanan paljon oot saanut kannustavia kommentteja, olet rohkea! Eron kuvien välillä huomaa todella, tsemppiä jatkoon!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kaksi