Arvaa painoni (ei herkille) Uusi kuva!!!
3 viikkoa ja 2 päivää sitten:
http://aijaa.com/005439328729
Tänään:
http://aijaa.com/009109476113
Itse ainakin huomaan pienen eron. Mitä sanoo arvon raati?:)
Kommentit (60)
Millä konstilla olet saanut pudotettua noin paljon noin lyhyessä ajassa?
Voi kun minäkin pystyisin moiseen... Anna vinkkejä, pliis!
Ei tässä nyt niin paljon ole vielä pudotettu. 5kg vasta. Olen vain syönyt vähemmän. Syön kyllä 4-5kertaa päivässä, mutta annokset ovat pienempiä. Paljon salaattia ruokalautasella, ruokaa vain vähän. Herkkupäivä kerran viikossa, joilloin olen syönyt esim. pussin karkkia tai levyn suklaata. En siis ole kärsinyt.
ap
Painat varmaan jotain 90 kiloa, luulisin. Mitä tuolle vatsalle on tapahtunut? Hienoa, että laitoit kuvan. Oma 43-v kroppa näyttää nyt ihanalta tuon rinnalla.
nuo raskausarvet ovat hurjannäköiset. Mikähän siinä on että joillekin niitä tulee ja jotkut niiltä säästyy kokonaan kuten minä.
Mulle ne tuli vasta toisessa raskaudessa. Ekassa ei yhtään. Sinulla on joustavampi kudostyyppi ja siksi olet säästynyt niiltä.
ap
Heips, purkki sitä etanavoidetta maksaa meidän paikallisessa luontaistuotekaupassa 48€, joskus vähemmän, kun on tarjouksessa. Ajattelin käydä itsekin ostamassa tuota voidemaista ja pyytää siippaa laittaa mun selkään, kun finniarpia yläselässä ja muutenkin kun iho kuivuu.
Olet kyllä muuten tosi kaunis nyt. Vielä 5 kiloa pois niin ei enää tarvi yhtään laihduttaa jos et halua. Millainen peppu sinulla on? Jos sekin on vielä kohtuu hyvä niin olet varmasti monen miehen ja miksei naisenkin unelma.
T: etanailija
Kuulostaa kalliilta, paljonko siinä purkissa on?
Mulla on tosiaan normaalipainoon reilu 15kg, joten täytyy terveydellisistäkin syistä laihduttaa vielä enemmän kuin 5kg. Mulle itselleni terveys onkin isompi motivaattori kuin ulkonäkö. Mulla on mielestäni ihan hyvä peppu. Tietty se on löysempi kuin 5 vuotta sitten, mut näyttää farkuissa aika hyvältä vaikka itse sanonkin. Saishan siitä treenillä oikeenkin upean:)
ap
Painat varmaan jotain 90 kiloa, luulisin. Mitä tuolle vatsalle on tapahtunut? Hienoa, että laitoit kuvan. Oma 43-v kroppa näyttää nyt ihanalta tuon rinnalla.
Silti lähemmäs 100kg kuin 90kg.
En ota nokkiini kommentistani, mutta pakko kysyä, oletko aivan tosissasi tiedustellessasi mitä vatsalleni on tapahtunut? No tässä tulee vastaus: Olen ollut 3 kertaa raskaana, joista viimeisessä nahka ei jostain syystä joustanut samalla tavalla, kuin kahdessa ensimmäisessä raskaudessa. Ne ovat siis raskausarpia.
ap
Tuleeko tällaisesta oikeasti hyvä mieli? Ja on aika idiootti kysymys tuo "mitä vatsalle on tapahtunut" - etkö oikeasti tajua?
Hienosti olet onnistunut ja näkyvästi hoikistunut.
Ihmettelen, kuka viitsii tällä palstalla hämmästellä toisen raskausarppia :o
Tsemppiä jatkoon ap ja tule kertomaan/näyttämään, miten laihdutus etenee!
Ja eron ekaan kuvaan hu9omaa selvästi. Upea suoritus!
Innostuin itsekin aloittamaan laihdutuksen.
Minulla on myös pahat raskausarvet ja tykkään sen vuoksi käyttää korkeavyötäröisiä alushousuja, jopa bikineihin olen uskaltautunut kun korekavyötäröisiä on ollut saatavilla..
Täytyy kokeilla sitä etanavoidetta minunkin, jospa se auttais arpiin
3 viikkoa sitten laitoin ensimmäisen kuvan tänne ja sain muistaakseni pitkälti yli 100 vastausta. Joukossa oli vain muutama negatiivinen kommentti. Nyt kun olen vähän kaventunut, taitavat kateelliset laukoa ilkeyksiä, koska näytän jo paremmalta.
ap
ensi kesäksi tankineja eli toppi yläosa ja tavallinen alaosa.
Jäis kaikki arvet piiloon.
ap
3 viikkoa sitten laitoin ensimmäisen kuvan tänne ja sain muistaakseni pitkälti yli 100 vastausta. Joukossa oli vain muutama negatiivinen kommentti. Nyt kun olen vähän kaventunut, taitavat kateelliset laukoa ilkeyksiä, koska näytän jo paremmalta.
ap
Siitä juurikin on kyse! Hyvältä näytät ap. Toivottavasti saat tuloksia jatkossakin.
hyvin. Itse suunnilleen saman kokoinen.
hyvin. Itse suunnilleen saman kokoinen.
Reippaasti yli 20 kilolla.
Painan 95kg.
ap
selvästikin joitain ärsyttää että olet aloittanut tuon projektin. Kaikki kun eivät saa sitäkään koskaan aikaiseksi.
Hyvä tuosta vielä tulee :) Sinulla ei esim roiku maha sillä tavalla kuin joillain hoikemmillakin että maha on pussina alempana kuin missä sen kuuluisi olla.
Pidä tämä projektisi tällaisena "puolijulkisena" niin voimme kannustaa :) Ja tulet varmasti saamaan paljon kakkaa niskaasi sitä mukaa kun kiloja lähtee ;)
Alussa motivoiduin, kun mua kehuttiin. Nyt motivoiduin uudelleen, kun sain haukkuja. Vieläpä näytän, että raskausarpinenikin olen paremman näköinen kuin esim. se 43v älykkö, joka ei tiennyt, mitä mahalleni oli tapahtunut.
Lisään uuden kuvan, kun huomaan itsekin taas jotain muutosta tapahtuneen. Ehkä taas, kun on lähtenyt 5kg
ap
Alussa motivoiduin, kun mua kehuttiin. Nyt motivoiduin uudelleen, kun sain haukkuja. Vieläpä näytän, että raskausarpinenikin olen paremman näköinen kuin esim. se 43v älykkö, joka ei tiennyt, mitä mahalleni oli tapahtunut.
sitten kun vielä jatkossakin osoitat, että et lähde mukaan tuollaiseen ilkeilyyn niin todistat olevasi myös henkisesti tasokkaampi :) Mikään ei ärsytä ilkeätä ihmistä enemmän kuin toisen onnistuminen.
Oon jo odottanu sun päitystä. Luulis et tuos olis enemmänki eroa ku 5kg. Tsempit jatkoon ja tuu taas lisäämään uutta kuvaa, ku edistyt!
hei,
katsoin nyt tarkemmin sinua ja huomasin että käsivartesi ovatkin tuhdissa kunnossa.Jotenkin en kiinnittänyt niihin aluksi huomiota.Niitä kun katsoin niin siinä havaitsin ekan kerran että ehkä sinulla painoa on pudotettavana enemmän kuin se 5 kiloa: sinun vartalosi on muuten jotenkin niin hämäävän sopusuhtainen (tämä on siis kohteliaisuus:) ).Mutta- no worries, käsivarret hoikkenee siinä missä muukin kroppa kun projektisi etenee.Toki asiaa vauhdittaa jos alat tehdä jotain lihaskuntotreeniä. Itse huomasin nyt omassa kropassani että vaa'an lukemat eivät ole laskeneet(käyn salilla nyt 3 kertaa viikko) mutta vyötäröltä ja lantiolta on hävinnyt sentti, reidet ovat tiivistyneet ja pömppis on pienentynyt. Mieheni sanoi aamulla kun tein alasti vatsoja, että mihin sun vatsa on kadonnut :D.Itse ajattelen toisen vaikkakin tuntemattoman tsemppaamisesta, että eihän se minulta ole millään lailla pois, jos olen iloinen toisen puolesta ja tsemppaan- päin vastoin se piristää itseänikin. Jaettu ilo on moninkertainen, ja niinkuin täällä on todettu- niin se tarttuu kivasti. Negatiiviset kommentit kuvaavat usein henkilön omaa sielunelämää ja arvoja, ja suhtautumista elämään kokonaisuutena.
T etanatyyppi
Mulla on läskiä käsissä. Mulla on sitä joka paikassa. Päästä varpaisiin. Oletan myös, että sitä palaa tässä projektin edetessä joka paikasta. Varmaan vatsasta ensimmäisenä ja nopeiten, mutta kun vaan malttaa jatkaa kurinalaisesti, niin eiköhän muutkin paikat kapene. Mahtaako olla liian optimistinen tavoite, että kesällä näyttäisin jo hyvältä?:) Tsemppiä sinunkin projektiisi:)
ap
Tsemppiä eteenpäin.Olet kannustava esimerkki siitä kuinka paljon 3 viikossa voi tapahtua.Olen iloinen ja onnellinen puolestasi!
Toivottavasti jatkat tätä"päiväkirjaa" edelleenkin!
Aurinkoista päivää!
Oon kyllä tosi otettu näistä tsemppiviesteistä!:) Monista ketjuista saa sellaisen mielikuvan, että täällä kirjottelee tosi tympeetä porukkaa:/ Tulen lisäämään uuden kuvan, kun näyttää vielä paremmalta:D
ap
Kokonaisuudessaan tarkoitus pudottaa 25kg. Normaalipainoon ekassa kuvassa matkaa 20kg. Uusimmassa kuvassa 16kg BMI:n mukaiseen normaalipainoon, eli BMI alle 25. Aion laihduttaa vielä 15-20kg.