Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko 25 vuotias mielestäsi tyttö vai nainen?

Vierailija
18.08.2012 |

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
19.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

moni nelikymppinen mies on kuin 20v poju. Heiltä kysytään ikää alkossa ja moni aikuinen nainen kaihtaa heidän seuraansa. Siksi nämä nuorekkaat pojat hakevat seuraa nuoremmista.

Sääli että nuoret ovat nuoria eivätkä henkisesti kypsiä. Sääli ettei edes kypsät naiset ole koskaan henkisesti kypsiä. He ovat vain naisia. Ja naiset ovat vain naisia eivätkä kasva koskaan miehiksi.

Toivoisin tietynlaista kasvunvaraa naisilta. Moni kasvaa, mutta liian moni on niin nainen, kuten raamatussa ollaan. Sitä ollaan tuhansia vuosia jäljessä älyssä ja muussa. Siksi Tero ja minä pyöritämme teitä ja yritämme sivistää teitä uudelle vuosituhannelle. Vuosituhannelle jolla kadun kerjäläistaitelija voisi olla potentiaalinen treffi seuralainen. Vaan monelle teille mies on vain akseli. Akseli ojan kaivaja.

T: 11cm mies

Vierailija
42/56 |
19.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän vaikuttaa käytös. 30v voi hyvin vaikuttaa tytöltä ja 19v aikuiselta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
19.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin tyttö kaks viitosena. Mä olen tyttö vieläkin ja oon 42-v. Oon sitä varmaan 6-kymppisenäkin. Ja edellytän kaikilta että käytetään sitä termiä mieluummin kuin naista. :)

mutta voi luoja jos tulisit minulle sanomaan että olen tyttö, saisit aikamoisen kakkaryöpyn niskaasi.

Olen 25, ammatiltani tarjoilija ja hyvä luoja että vihaan tytöttelijöitä. Se on alentavaa. Minun mummollani (95-vuotta) on oikeus tytötellä minua, mutta ei kenelläkään muulla. Äitinikin sitä tekee, mutta tietää sen että saa vain riidan jos aloittaa lauseensa sanalla tyttö.

Joten, minun kohdallani, jos on pakko viitata sukupuoleen, olen nainen, en tyttö. Töissä otan vastaan mieluiten huikkauksen "hei tarjoilija" kuin "TYTTÖ", joka muuten tulee joka ikinen kerta huutamalla ja sormia napsuttelemalla.

Vierailija
44/56 |
19.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho! Oletin, että esittelet itsesi lapulla, johon on kirjoitettu avausviestisi teksti. My bad.

Lisään edelliseen kappaleeseeni hymiön, koska hienovaraisen kärjistävä ja humoristinen sävy saattaa muuten mennä ohi.

Voit jättää hymiön pois. Tunnistan kyllä turhanpäiväisen, viisastelevan kuittauksen asialliseen vastaukseen.

Aluperäistä tekstiä olisi tietysti myös auttanut nyanssien lisäksi se, että olisit eksplisiittisesti maininnut kokevasi itsesi mieheksi, etkä kertonut tuntevasi itseäsi pojaksi.

Olisin siis valehdellut. Minä nyt vain tunnen itseni enemmän pojaksi. Miksi minä olisin väittänyt mitään muuta mikä ei pidä paikkaansa? Ihan äkkiä ei tullut mieleen, että asia kääntyy muutamien päissä muotoon "minä kuvittelen olevani poika" ja sitten tulee yökkäys.

Jatkoväittelyä olisi helpottanut myös se, että kun joku vauvaisasti kritisoi aikuisia, jotka eivät tunne itseään aikuisiksi, olisit tarkentanut näkemystäsi kertomalla, että et kuulu kyseiseen ryhmään, ennen ollkiaskartelua ja huomannut, että kas! Poika-mies ja yök-nainen ovat tismalleen samaa mieltä kaikesta.

Näinhän minä teinkin.

Edelleenkin, toistaiseksi olet itse ainoa "reppana", joka tässä keskustelussa on tuon jaon tehnyt. Ainoa yököttelijä kertoi, että miehet, jotka luulevat olevanasa poikia =yök, mutta poikamaiset miehet =hot. Vailla ilmaisuvoimaista kehonkieltäsi ja hymiöitäsi solahdit eleettömästi ensimmäiseen ryhmään.

Niin olenkin, mutta entä sitten? Minä puhuin yleisesti tästä foorumista. Jos tästä heitosta nyt ihan välttis haluaa vääntää, niin ollos hyvä.

Koko aavella on varmasti tietty muitakin jaottelijoita kuin hienovaraisesti kärjistävä mielikuvituksesi - syövereistä kun nousee aina ties mitä tursaita - mutta ketjuun nähden olet puolustautunut tuolta jaolta ihailtavan pontevasti:

"Olet ainut ihminen, joka on yökötellyt asiaa. Ketään normaalia, stabiilia ihmistä ei tosielämässä yökötä tai säälitä miehet, jotka ovat jotain muuta kuin niitä perinteisiä miehekkään miehekkäitä tosiäijiä."

Ja oi! Poikamaisen tarmokkaasti olet taklannut tuulimyllyn, ihan ilman apuria!

"Aavella", "tuulimylly" - fiuuu. No, kärjistystä en tuosta ainakaan löydä.

Vierailija
45/56 |
19.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lol että tuota yhtä pikku poistua! Kyllä se nyt on tullut kaikille selväksi että olet pelkkä poika, ja ylpeä siitä ettet vahingossakaan kasva mieheksi. Toivottavasti pikku poikainmielesi on nyt vähän saanut rauhoittua, ja äiti laittoi sinulle hyvää sunnuntaipuuroa ennen aamupiirrettyjä? :)

Poika saa mieskin olla, mutta tuollaiset pallittomat looserinörtit ei kyllä ketään kauaa kiinnosta, vaikka aluksi joku vähän antimiehisyyttäsi kehaisisi. Joku raja nyt on kaikilla, kuinka reppana pikku mammanpoika saa aikuinen mies olla .

Vierailija
46/56 |
19.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lol että tuota yhtä pikku poistua! Kyllä se nyt on tullut kaikille selväksi että olet pelkkä poika, ja ylpeä siitä ettet vahingossakaan kasva mieheksi. Toivottavasti pikku poikainmielesi on nyt vähän saanut rauhoittua, ja äiti laittoi sinulle hyvää sunnuntaipuuroa ennen aamupiirrettyjä? :)

Poika saa mieskin olla, mutta tuollaiset pallittomat looserinörtit ei kyllä ketään kauaa kiinnosta, vaikka aluksi joku vähän antimiehisyyttäsi kehaisisi. Joku raja nyt on kaikilla, kuinka reppana pikku mammanpoika saa aikuinen mies olla .

Mä lienen täällä sitte ainut joka ymmärtää "pojan" aika simppelin pointin. Tuntuu viuhuvan kaikilta koko ajan ohi. Mikä tossa nyt on niin vaikea tajuta? Tyyppi sanoo olevansa 28-vuotias mies joka nyt tuntee ittensä nuorekkaaks. Entä sitte?

Ainakin se vaikuttaa ihan heittämällä sua kypsemmältä eikä ulosta keskenkasvuisen teinitytön suuhun istuvaa vittuiluroskaa:

"Lol että tuota yhtä pikku poistua!"

"Toivottavasti pikku poikainmielesi on nyt vähän saanut rauhoittua, ja äiti laittoi sinulle hyvää sunnuntaipuuroa ennen aamupiirrettyjä? :) "

"tuollaiset pallittomat looserinörtit ei kyllä ketään kauaa kiinnosta"

Toi viimesin oli etenkin hämärä, jos tyyppi just sano, että seurustelupuoli on elämässä toiminut hyvin. Palliton luuserinörtti ei taas näyttäs liittyvän millään tavalla mihinkään, eli kunhan kunnon kiusaajatyyliin räävit päätäsi.

Vierailija
47/56 |
19.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin tuossa iässä valmis maisteri, naimisissa ja odotin esikoistani.

Vierailija
48/56 |
19.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se nyt on tullut kaikille selväksi että olet pelkkä poika

Sinä taidat kuulua näihin "kaikkiin", sillä nämä "kaikki" eivät oikein ymmärrä lukemaansa.

ylpeä siitä ettet vahingossakaan kasva mieheksi

Minulla ei ole asiaa kohtaan erityisiä ylpeyteen liittyviä tuntemuksia, mutta postaile silti lisää tuulesta temmattuja juttuja tähän ketjuun, niin saadaan hieman toisenlaistakin viihdettä ketjuun.

äiti laittoi sinulle hyvää sunnuntaipuuroa ennen aamupiirrettyjä?

Koska kuolleet eivät puuroa tee, tein puuroni itse. Oli hyvää.

tuollaiset pallittomat looserinörtit ei kyllä ketään kauaa kiinnosta

Auts. Sattui yhtä paljon kuin ”senkin homo”. Kollektiivinen häpeä taitaa ennemmin langeta sen sukupuolen harteille, jonka edustajat kiinnostuvat meistä pallittomista luuserinörteistä.

Tuntemattoman ihmisen sana vastaan itse koettu vastakkaisen sukupuolen kiinnostus ja ihan toimiva seurusteluelämä - kumpaan tässä nyt uskoo? Jos nyt jotain, niin ainakin kommenttisi irrotti avokista sellaiset naurut, että nyt hän tuolla siivoaa suusta purskahtanutta kahvi-rinkeli-sekoitusta farkuiltaan.

Vierailija
49/56 |
19.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää foorumi ei kyllä ikinä petä. :D Yks ilmoittaa ihan viattomasti tuntevansa itsensä ehkä hieman ikäistään nuoremmaksi, niin kohta on joku rääkymässä että mene sinä palliton luuserinörtti äitis puurolle. Mahtaa olla näillä kiekujilla paljon kavereita tosielämässä jos käytös on siellä samalla tasolla. :D

Vierailija
50/56 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtökohdallisesti on varminta puhua 25-vuotiaasta naisesta naisena. Tietyissä asianyhteyksissä tytöttely voidaan kokea kyykyttävänä. Mutta kyllä tyttö sanalla voidaan puhua  sivistyneessäkin keskustelussa nuoresta naishenkilöstä.

Vierailija
51/56 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

nainen taitaa olla oikeasti, mutta varmaan paljon sanotaan myös tytöksi

Vierailija
52/56 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi entinen kämppiksen oli 24 v. Käytös oli kuin lapsellisen teinin! 

Vierailija
53/56 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdevuodet odottaa nurkan takana.

Vierailija
54/56 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

25-vuotias ihminen on nainen tai mies, ei enää poika tai tyttö, aina ja kaikissa tapauksissa. Toki silloin tällöin voi leikkisesti puhutella pojaksi tai tytöksi, mutta se ei muuta sitä, että kyseessä on nainen tai mies.

Aikuinen ihminen on aikuinen ihminen, vaikka voissa paistaisi. Toki 25-vuotias on nuorempi kuin jotkut muut aikuiset eikä elämänkokemusta ole niin paljon kuin 50-vuotiaalla. KUitenkin 80-vuotiaan perspektiivistä 50-vuotias on nuorempi eikä elämänkokemusta ole niin paljon. Harvalle silti tulisi mieleen väittää viiiskymppistä tytöksi/pojaksi, koska on olemassa vanhempia ja kokeneempia ihmisiä.

Poikamaisuus/tyttömäisyys taas on ihan eri asia kuin poikuus/tyttöys. Kuten jo sanat itse kertovat, kyseessä on pojankaltaisuus tai tytönkaltaisuus. Tytöt voivat olla poikamaisia. Naiset voivat olla poikamaisia. Pojat voivat olla poikamaisia. Miehet voivat olla poikamaisia. Se ei suinkaan tarkoita, että kaikki edellä mainitut olisiv

25 vuotiaat naiset ovat vanhoja piikoja ja 25 vuotiaat miehet vanhoja poikia jos eivät ole avioliitossa. Ei mitään tyttöjä ja poikia enää moneen vuoteen ole olleet. 

Vierailija
55/56 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

x

Vierailija
56/56 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kutsuisin tytöksi. Itse olen 28-vuotias ja tunnen itseni enemmän pojaksi kuin mieheksi. Kuulostaa omaan korvaan kummalliselta, jos joku kutsuu mieheksi.

Ongelmasi on, että et ole aikuistunut! Jos 28-vuotias ei tajua olevansa MIES (opiskelut päätetty tai ainakin lopuillaan, pitää itse huolta itsestään ja kodistaan - oli se sitten solu tai alivuokralaishuone tai entinen lastenhuone kotona - ja maksaa laskunsa, säätelee menonsa, suunnittelee elämäänsä) on PAHASTI JÄLKEENJÄÄNYT. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kolme