naikkoset, oletko koskaan?
Kommentit (13)
muistaakseni.Muta viime kerrasta on aikaa..oisko ollu viime vuoden keväälllä;/Häpeä myöntää.ei iske.hormonit ei hyrrää täällä oikein jostain syystä..oma käsi vaan toimiii!:)
mieheni on rekkamies, ja kerran pitkällä ajomatkalla olin mukana, mieheni heitti vitsillä että ota suihin, ja minäpä otin!! kyllä oli miekkonen ihmeissään, ja tuli suuhuni samalla kun ajoi... se oli kyllä kokemus, suosittelen!!!
Tollasta ehkä pitäis kokeilla, omakin mies on rekkamies...
Tollasta ehkä pitäis kokeilla, omakin mies on rekkamies...
mutta tuleeko siitä ajamisesta mitään? :)
Niin vastaan silti, sillä minulta on muutamia kertoja nainen ottanut suihin kun olen ajanut, kaksi kertaa ihan loppuun sakkaa ajon aikana, ja muutaman kerran siten pysähtynyt sivutielle laukeamaan.
Myös saanut katsella ja nauttia kun nainen alkanut vieressä itseään hyväilemään, aluksi hyväili pilluansa sormilla, mutta kun oltiin reissussa ja oli leluja mukana, niin lopuksi runkasi itsensä orgasmiin tekokyrvällä.
ottanut mieheltä suihin kun hän ajaa autoa?
Kiihottavaa
ja lukuisia kertoja sivuteillä.
N39
Turvallisuudesta tinkimättä. Levikkeellä tai sivutiellä
Jo vain olen. Oli kyllä rauhallinen metsäautotie, että ei sentään satasen vauhdissa valtatiellä. Vois keskittyminen kuskilla herpaantua ja olla muutkin tielläliikkujat vaarassa.
Aikaa sitten eksältä jollain valtatiellä. En muista, tuliko, mutta vaikutti ajamiseen siten, että vauhti putosi. Yksi nainen ohitti ja näki.
Aikaa sitten eksältä jollain valtatiellä. En muista, tuliko, mutta vaikutti ajamiseen siten, että vauhti putosi. Yksi nainen ohitti ja näki.
Kyllä sen kuule muistaa jos ja kun tulee...molemmat osapuolet
liikenneturvallisuus on tärkeempää...