Berliini jatkossa?!
suomalainen toimittaja kirjoittaa berliinistä:
"Miten käy Berliinille homoystävällisenä kaupunkina, jos ja kun islamistiset asenteet ja moraalikäsitykset saavat jalansijaa?
- On täysin absurdia, että homot ja erilaiset seksuaalivähemmistöihin kuuluvat ovat äänestäneet Berliinissä „intifada-Linkeä“. Heitä ei uhkaa vaara AfD:n tai niin sanotun oikeiston vaan radikaalien palestiinalaisten taholta. Uskooko „queere yhteisö“ todellakin, että myös Berliinissä voitaisiin elää gazalaisilla moraaliasenteilla. Eikö „queere community“ muista enää Berliinin Prideen tehtyä iskua, kysytään tänään Tichys Einblick -lehdessä. "
Kommentit (13)
Suvakkilesbohuorat eivät ymmärrä logiikkaa.
kuinka kauan meidän media ja vihervasemmisto puhuu puuta heinää näistä asioista? kuinka kauan pystyy, mitä veikaatte?
Vierailija kirjoitti:
Nimittely ei johda mihinkään hyvään. Vikka kuinka harmittaisi
Toivottavasti Suomessa ei tarvitse tapahtua ennen kuin demarit Suomessakin heräävät. Kuten Tanskassa ja Ruotsissakin
Ei liikuta minua. Muuttakoot vaikka Helsinkiin.
Ne jotka kertovat tosiasioita Saksasta, Ranskasta ja Englannista leimataan rasisteiksi ja i s lamofobbikoiksi edelleen.
No, Luojan kiitos oli aikoinaan Jan III Sobieski tai Malta
ja ristiretkektkin on maalattu väärään valoon
Niin no, Berliini ja Amsterdam tunnetaan lähinnä irstailevina paikkoina. Siihen tulee nyt loppu.😂
Vierailija kirjoitti:
Kuinka kauan uskot että Helsingissä on heille turvallista jos nykyinen meno jatkuu ja kiihtyy?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nimittely ei johda mihinkään hyvään. Vikka kuinka harmittaisi
Nimitelyllä saa epätoivotut ketjut katoamaan.
Eikös tämä nähty jo michiganissa ihan käytännössä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka kauan uskot että Helsingissä on heille turvallista jos nykyinen meno jatkuu ja kiihtyy?
Olen itse nähnyt kuinka naispari irrotti kätensä toisistaan kun näkivät muslimimiehiä. Vaikea tuntea sympatiaa kun on hyvin todennäköistä että naiset äänestävät vasemmistoa kuten kaikki tuntemani homot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän se enää ole turvallista normaaleillekaan.
somesta:
"Amsterdam on "hyvä" esimerkki tässä suhteessa. Gaycapitalissa homot ja lesbot eivät enää uskalla kävellä käsi kädessä koska musliminuoriso on tehnyt sen vaikeaksi, jopa hengenvaaralliseksi. Kaupungin tilaama raportti, joka totesi että homoviha johtuu ennen kaikkea siitä, julistettiin aluksi salaiseksi vasemmistolaisen kaupunginjohtajan käskystä. Nyt raportti ja sen itsestään selvä johtopäätös ovat julkisia.