Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kahdet kaksoset kolmessa vuodessa? :O

Vierailija
31.01.2012 |

Olin eka raukkamainen 23 vuotias yksinoleva tyttö joka opiskeli itsekseen sairaanhoitajaksi. Vuonna 2007 tapahtui ihmeitä, kun tapasin ihanan miehen ja se olikin sitten rakkautta melkeinpä heti.. Olimme varmoja että meille tulisi joskus muutama lapsi, mutta ei sentään sen enempää. Vuonna 2009 yllätyimme kun sain kaksoset alkusyksystä. Pystyin helposti hoitamaan kahta vauvaa ja luulimme että yksi vauva voisi olla vielä hyvä idea. No en tullut ekalla kerralla raskaaksi ja sitten siinä taas oltiin. Päätimme että haluamme vielä yhden lapsen. Pian tulin raskaaksi, ja ultrassa saimme olla ihan järkyttyneitä ja samalla vähän iloisia kun saimme tietää että vatsassa pumppaakin 2 sydäntä.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ONNEE! onnee onnee onnee onnee onnee onnee.....

onnee sul =)))))))))))

Vierailija
22/38 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mun kaksostyttöjen nimet :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli ihana =)

Vierailija
24/38 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmeisesti joku siis-KAIKKIHAN-sen-tietää-blogi kun nimeä ei kerran voi kertoa ;)

Vierailija
25/38 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koko ajan noita ihana blogi-juttuja. Liekö koko blogia ja kaksosia edes olemassa.

Vierailija
26/38 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koko ajan noita ihana blogi-juttuja. Liekö koko blogia ja kaksosia edes olemassa.

Vierailija
27/38 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeellistä, että luonto on tuollainen ihmeellinen, vaikka olisihan tuo kuitenkin aika raskasta.

Olen saattanut joskus tuommoista blogia vilkaista, mutta en varma ole. Blogi on jo lopettanut toiminnan, eikä sitä minun mielestäni enää ole..

Vierailija
28/38 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen kanssa itse lyhyellä ikäerolla 2 lapsukaisen äiti, mutta sulla on kyllä tuplaonnea

Vierailija
29/38 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh? Ja kyllä toi blogi on joskus pari vuotta sitten ollut. JA vähänkö ihmeellistä saada noin monta kaksosta ..

Vierailija
30/38 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka on tuollaisella tyylillä kirjoitettu?

Vierailija
31/38 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin, häh? sanokaa!

Vierailija
32/38 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea tuplatuplista :) Meille syntyi ensimmäiset kaksoset syksyllä 2010. Nyt massussa molskuttelee jälleen kaksi asukkia :) Vauhdilla vipeltävät vekaramme ehtivät siis reilun parin vuoden ikään, kun seuraavien tuplien olisi määrä syntyä. Peukut ja varpaat on pystyssä, jotta kaikki sujuisi yhtä hyvin kuin ensimmäisessä tuplaraskaudessa. Arki on tähän asti sujunut hämmästyttävän hyvin, joten hirmuisesti ei elämä tuplatuplien kanssa vielä jännitä. Molemmat raskaudet alkoivat spontaanisti ja heti, kun se vain oli mahdollista...

Vierailija
33/38 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siihen asti kunnes tapasit ihanan miehen? Eli mies pelasti itsetuntosi? Paskempi juttu jos avioliittonne päättyy jossain vaiheessa, jos todellakin arvostat itseäsi yksilönä niin vähän että olet pitänyt itsenäistä elämääsi "raukkamaisena".

Vierailija
34/38 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
35/38 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus luin. en muista sen nimeä tarkalleen..

Mut siinä kerrotaan jotain tollasta, niin luulen että se on toi blogi?

Vierailija
36/38 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin sitä ihmeen kultakutrin blogia. Vai mikä se nyt oli?

Vierailija
37/38 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin sitä ihmeen kultakutrin blogia. Vai mikä se nyt oli?

Kai? mulle tuli semmonen kun katoin osotteen :O

Vierailija
38/38 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnea vaan paljon,vaikka olenkin tyytyväinen etten ole housuissasi..