Kahdet kaksoset kolmessa vuodessa? :O
Olin eka raukkamainen 23 vuotias yksinoleva tyttö joka opiskeli itsekseen sairaanhoitajaksi. Vuonna 2007 tapahtui ihmeitä, kun tapasin ihanan miehen ja se olikin sitten rakkautta melkeinpä heti.. Olimme varmoja että meille tulisi joskus muutama lapsi, mutta ei sentään sen enempää. Vuonna 2009 yllätyimme kun sain kaksoset alkusyksystä. Pystyin helposti hoitamaan kahta vauvaa ja luulimme että yksi vauva voisi olla vielä hyvä idea. No en tullut ekalla kerralla raskaaksi ja sitten siinä taas oltiin. Päätimme että haluamme vielä yhden lapsen. Pian tulin raskaaksi, ja ultrassa saimme olla ihan järkyttyneitä ja samalla vähän iloisia kun saimme tietää että vatsassa pumppaakin 2 sydäntä.
Kommentit (38)
ilmeisesti joku siis-KAIKKIHAN-sen-tietää-blogi kun nimeä ei kerran voi kertoa ;)
koko ajan noita ihana blogi-juttuja. Liekö koko blogia ja kaksosia edes olemassa.
koko ajan noita ihana blogi-juttuja. Liekö koko blogia ja kaksosia edes olemassa.
Ihmeellistä, että luonto on tuollainen ihmeellinen, vaikka olisihan tuo kuitenkin aika raskasta.
Olen saattanut joskus tuommoista blogia vilkaista, mutta en varma ole. Blogi on jo lopettanut toiminnan, eikä sitä minun mielestäni enää ole..
olen kanssa itse lyhyellä ikäerolla 2 lapsukaisen äiti, mutta sulla on kyllä tuplaonnea
Häh? Ja kyllä toi blogi on joskus pari vuotta sitten ollut. JA vähänkö ihmeellistä saada noin monta kaksosta ..
Onnea tuplatuplista :) Meille syntyi ensimmäiset kaksoset syksyllä 2010. Nyt massussa molskuttelee jälleen kaksi asukkia :) Vauhdilla vipeltävät vekaramme ehtivät siis reilun parin vuoden ikään, kun seuraavien tuplien olisi määrä syntyä. Peukut ja varpaat on pystyssä, jotta kaikki sujuisi yhtä hyvin kuin ensimmäisessä tuplaraskaudessa. Arki on tähän asti sujunut hämmästyttävän hyvin, joten hirmuisesti ei elämä tuplatuplien kanssa vielä jännitä. Molemmat raskaudet alkoivat spontaanisti ja heti, kun se vain oli mahdollista...
ja siihen asti kunnes tapasit ihanan miehen? Eli mies pelasti itsetuntosi? Paskempi juttu jos avioliittonne päättyy jossain vaiheessa, jos todellakin arvostat itseäsi yksilönä niin vähän että olet pitänyt itsenäistä elämääsi "raukkamaisena".
Joskus luin. en muista sen nimeä tarkalleen..
Mut siinä kerrotaan jotain tollasta, niin luulen että se on toi blogi?
Niin sitä ihmeen kultakutrin blogia. Vai mikä se nyt oli?
Kai? mulle tuli semmonen kun katoin osotteen :O
onnea vaan paljon,vaikka olenkin tyytyväinen etten ole housuissasi..