Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En voi enää koskaan mennaä uimahalliin :(

Vierailija
31.01.2012 |

Kahden lapsen jälkeen vartaloni on pilalla :( AIVAN PILALLA! En voi mennä minnekään missä pitäis olla yleisesti alasti...

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

et vaan ole tottunut uuteen vartaloosi. Ja sekin muokkaantuu vuosien myötä. Ole vaan ylpeä omasta vartalostasi!

Vierailija
2/41 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ois tehny niitä lapsia! Älä nyt tämne tuu ruikuttaa -.-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet koskaan käynyt uimahallissa, tiedät ettei se ole täynnä huippumalleja.

terv. 5 lasta ja ahkera uimari

Vierailija
4/41 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan turha aihe ensinäkin ja kyllä se kroppa siitä muuttuu..

EI TÄNNE TARVII .....

Vierailija
5/41 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä se siitä.. ei ole ihmeellistä.. noin voi käydä ja kyl sä siihen totut ;)

Vierailija
6/41 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

AUTTAA HIRVEENÄ =) MUT MITÄ SÄ TÄNNE TUUT RUIKUTTAA!?

JOS NIINKÖ SUN MAHA ONSILEE JA YMS.. JA MUL ON OLLU SAMA JUTTU KYL SE SIITÄ!!

Vierailija
7/41 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä menen vaikka mulla on toinen tissi leikattu pois.

Vierailija
8/41 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitä itkemään.

Vierailija
9/41 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, se on helppo huudella teillä, joilla mahanahka ei menny ihan pilalle.

Mä pystyn kyllä samaistuun ihan täysin :( Ja joka viikko tulee käytettyä muksua uimakoulussa, jossa vanhemmat on pesutiloissa mukana ja saa itsekkin käydä uimassa jos haluaa enkä ole kertaakaan törmännyt samassa tilanteessa olevaan äitiin..

Nim. yhden kerran uimassa uimahallissa käynyt esikoisen jälkeen enkä mene toista kertaa!

Vierailija
10/41 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahden lapsen jälkeen vartaloni on pilalla :( AIVAN PILALLA! En voi mennä minnekään missä pitäis olla yleisesti alasti...

että sinuun kiinnitettäisiin mitään huomiota?

Vierailija
11/41 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uimahallissa näkee todellakin naisvartaloiden koko kirjon. Olet täysin väärässä jos kuvittelet, että sun vartalosi siellä erityisesti ketään kiinnostaa.

Vierailija
12/41 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä menen vaikka mulla on toinen tissi leikattu pois.

Vierailija
13/41 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama. Ongelmana sopivien uikkareiden löytyminen. Bikineissä ei voi mennä, koska vatsa järkyttävä. Sellaista urheilu-uikkaria (mitä uimarit käyttää) en voi käyttää, koska se litistää olemattomat rinnat (pussit) ihan littanaksi. Sitten on vielä kokouikkarit, joissa rinnoille oma "tilansa", niin sitä tilaa ei nämä mun pussit täytä. Eli mä taas en voi mennä uimaan koska kertakaikkiaan ei ole mitään mitä laittaa päälle! Niin masentavaa... : (

Vierailija
14/41 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan olla vaan liian arka:(

Vierailija
15/41 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko menossa uimaan vaiko rintojasi näyttelemään??? Millaista mallia annat lapsillesi? En voi mennä uimaan, kun siellä pitää olla alasti ja mun kroppa on vaan kamala ja tässä uikkarissa tissikin on miten sattuu jne jne.

Sellaista urheilu-uikkaria (mitä uimarit käyttää) en voi käyttää, koska se litistää olemattomat rinnat (pussit) ihan littanaksi. Sitten on vielä kokouikkarit, joissa rinnoille oma "tilansa", niin sitä tilaa ei nämä mun pussit täytä. Eli mä taas en voi mennä uimaan koska kertakaikkiaan ei ole mitään mitä laittaa päälle! Niin masentavaa... : (

Vierailija
16/41 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Eli mä taas en voi mennä uimaan koska kertakaikkiaan ei ole mitään mitä laittaa päälle! Niin masentavaa..."

Tilaa heti Ellokselta semmonen uimatoppi ja bokserit (tai muut pökät).

Vierailija
17/41 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

bikinit päällä timmikroppaisia äitejä.Itse olen normaalipainoinen vähän löysähkö, ihan ok,mut silti häpeen!!!! Olen silti sitkeästi käynyt lapsen kanssa siellä sukeltelemassa siitä asti kun hän oli 3kk. Nyt hän on 1,5v.

Vierailija
18/41 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lasten saamista mennyt uimahalliin näyttelemään kroppaasi vai uimaan? Olettaisin, että useimmat ihmiset menee sinne uimisen takia eikä jää kyttäämään sun vartalosi yksityiskohtia. Ja jos joku siellä sattuu olemaan kyylä, niin se on hänen aivojuminsa eikä sinun harmisi.

Vierailija
19/41 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä painan 100kg, hirveät H-kupin riipparit löytyy, persettä ja löysää mahaa vaikka muille jakaa, enkä edes sheivaa rämemajavaani. XD Että sori vaan kaikille jotka mun kanssa on samassa vauvauinnissa, mutta mua ei paskaakaan kiinnosta muiden kropat ja vielä vähemmän kiinnostaa mitä muut ajattelee mun kropasta. XD

Vierailija
20/41 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena en tän ihottuman takia kehdannu pitää edes T-paitoja. Nyt käyn mielelläni uimassa... :)