Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi moni nainen pitää pitkiä hiuksia,

Vierailija
02.07.2012 |

vaikka lyhyt malli sopisi paljon paremmin? Monella on lisäksi hamppuuntuneet ja siivottomat tai ohuet hiukset, jotka nuolevat päänahkaa. Osalla naisista on kauniit ja sirot kasvot, jotka tulisivat upeasti esiin lyhyen hiusmallin kanssa.

Kommentit (100)

Vierailija
81/100 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tykkää pitkistä hiuksista..

ehdotin sille joskus et mitä jos leikkaisin vaikka olkapäihin asti hiukset???!

itse tykkäisin niistä ehkä eniten, noh ehkä teen kompromissin ja leikkaan aluksi vaikka 5 cm

Vierailija
82/100 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpäs nyt pitkähiuksiset puolustelee

täällä kuontaloitaan. Taitaa sittenkin olla niin että ovat salaa kateellisia lyhythiuksisille :D

Eivätköhän nämä "kateelliset" pitkähiuksiset voisi helposti pätkäistä hiuksensa siinä tapauksessa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/100 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ellei enemmänkin tähän ketjun vastaajista puolustelee pitkiä hiuksiaan.

Onko kenties jotenkin epävarma olo tai pätemisen tarve?

Ja vielä tämänkin viestin jälkeen tulee lisää niitä pitkien hiusten puolustelijoita.

:DD

Vierailija
84/100 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vielä tämänkin viestin jälkeen tulee lisää niitä pitkien hiusten puolustelijoita.

niin kai siihen saa vastata ilman, että joku pulipää siellä alkaa itkeä? :) Jos noin ärsyttää, niin kehotan lukemaan jotain muuta ketjua.

Vierailija
85/100 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpäs nyt pitkähiuksiset puolustelee täällä kuontaloitaan. Taitaa sittenkin olla niin että ovat salaa kateellisia lyhythiuksisille :D

Joo, kateellisiahan me. Kumpikohan on helpompaa, leikata pitkä tukka lyhyeksi vai kasvattaa lyhyestä pitkä ja hyväkuntoinen?

Vierailija
86/100 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sen pitäisi olla sulle ihan yksi hailee, kuinka pitkät/lyhyet hiukset muilla ovat? Miksi olet niin epävarma?

Vierailija
87/100 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

seurannut jonkin aikaa, että kyllähän se niin on, että liian moni nainen leikkauttaa tukkansa liian lyhyeksi jo varhain.

Suomessa on liian paljon pikkupoika lookin omaavia aikuisia naisia.

Vierailija
88/100 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielikuvituksen puutteesta kiinni. Mulla on lyhyet ja vähän hiusvahaa käsiin ja ei kun muotoilemaan. :)

Nyt teen kananperseen, nyt teen tämmösen rokin pystärin, nyt tämmönen wetlook, nyt laitan kivan pinnin etutukkaan...

Tää oli hyvä! :D

Vierailija
89/100 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekä lyhyt että pitkä tukka ja kaikki siinä välissä. Molemmissa on puolensa ja molemmissa miinuksensa. Tässä omat havaintoni:

Lyhyet:

+ihanan helppoa ja nopeata pestä

+ei häiritse niin paljon jos kuntoilee ahkerasti

+mukavampi nukkua kun ei tule hiuksia naamaan

+yhdellä leikkauksella saa aikaansa monta erilaista lookia

-ei jaksa aina laittaa sitä ja jos ei sitä laita niin se ei vaan näytä hyvältä

-kieltämättä tulee joskus miehekäs olo

-hius kasvaa pois muodostaan tosi nopeasti joten pakko melkein joka toinen viikko ainakin jostain kohtaa korjailla

Pitkät:

+naisellinen olo

+saa helposti ponnarille eikä ole sellaisia pahoja hiuspäiviä

+voi letittää, laittaa kiinni, tehdä erilaisia kampauksia, kihartaa jne.

+voi antaa hiusten vaan kasvaa eikä tarvitse korjailla leikkausta.

-hiusten pesemiseen ja hoitamiseen menee enemmän aikaa ja rahaa

-rasittavaa jos kuntoilee ja hikoilee

-yleensä sille ponnarilinjalle jää eikä jaksakkaan väkertää siihen mitään

Tuossa ainakin omat kokemukseni

Vierailija
90/100 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan 90% ellei enemmänkin tähän ketjun vastaajista puolustelee pitkiä hiuksiaan.

Kuinka tyhmä voi ihminen olla?

Aloituksessa on suora kysymys, miksi niin monet naiset pitävät pitkää tukkaan. Siksi naiset tässä ketjussa kertovat, miksi pitävät pitkää tukkaa. Se ei ole puolustelua tai pätemistä, vaan vastaus kysymykseen.

Vierailija
91/100 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen pitää sen mittaisia hiuksia kuin itse haluaa ja/tai täytyy päänahan tai hiusten kunnon/hiuslaadun vuoksi pitää. Miksi pitää haukkua muiden hiuksia? Toki voi olla sitä mieltä, että jollekin sopisi paremmin lyhyet tai pitkät hiukset, mutta miksi kaikki täytyy sanoa ilkeästi ja suoraan pullauttaa kaikki ulos? Kohtelias kommentointi on parempi tapa ilmaista asia. 

Itselläni on lyhyt tukka ollut jo vuosia, mutta en silti hauku muiden hiuksia. En muita lyhyttukkaisia enkä pitkätukkaisiakaan. Mitä minä sellaisesta käytöksestä saan? En mitään. En ainakaan hyvää mieltä ja hyvää oloa itselleni, jos olen haukkunut toista tapahtui se sitten face to face tai nimimerkin tai anonyymiyden suojissa netissä. 

Ollaan edes iloisia siitä, jos tukka kasvaa päässä oli se sitten pitkä tai lyhyt. 

Vierailija
92/100 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varma, että näitä kyselyitä tekevät naiset, joilla on lyhyet hiukset, koska he kadehtivat heitä, joilla on pitkät  hiukset. 😂

Vierailija
93/100 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä muista, mutta itse olen niin laiska, että en jaksa laittaa ja muotoilla lyhyttä tukkaa joka aamu. Kun herään aamulla, lyhyt tukkani sojottaa joka suuntaan eikä sillä voi lähteä ihmisten ilmoille. Lyhyttä pitää olla pesemässä useammin, kun joutuu käyttämään muotoilutuotteita. Lyhyt tulee myös kalliimmaksi, koska malli kasvaa ja kampaajalla pitää käydä joka toinen kuukausi. Pitkä on helpompihoitoinen, edullisempi ja mieskin tykkää. En vaihda. Lisäksi pitkän saa eri kampauksille ja lyhyeksi, mutta lyhyttä ei saa pitkäksi. 

Vierailija
94/100 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketju on vuodelta 2012 😮 Mutta mä olen kyllä välillä miettinyt samaa. En ole haukkunut enkä arvostellut tietenkään ketään enkä ole vinkkejäkään sanonut, jos ei ole kysytty. Mutta harmittelen mielessäni jos jollain on ns. mitäänsanomattomat hiukset, vaikka sopisi pirteämmätkin. Esimerkiksi yhdellä tutulla on melko ohuet, täysin päätä pitkin menevät blondiksi värjätyt suorat hiukset, jotka saavat hänen kapeat kasvonsa näyttämään todella väsyneiltä ja kalpeilta. Lyhyt pirteä malli lämpimämmässä värissä saisi hänet näyttämään sekä hyvinvoivalta että pirtsakalta. Mutta, kuten sanottua, en puutu toisten hiuksiin kuten en halua heidän puuttuvan minun hiuksiini.

Itse haluan että omissa hiuksissani on joku "juttu". Se että leikkauttaisi vaan lyhyen tavallisen "tätimallin", tai sekään että antaisi vaan kasvaa pitkäksi ja pitää sitten vaan ponnarilla, ei mulle käy. Oma fiilis on kuitenkin minulla paljon kiinni siitäkin miltä peilissä näyttää.

Vierailija
95/100 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ihmeen takia naisten hiuksista täytyy aina jauhaa? Naisilla on aina joku hiusongelma, ja tukasta puhetta piisaa. Eivät minua ainakaan kiinnosta muiden akkain hius- tai kampausongelmat. Aina niitä pääkarvoja on oltava hipelöimässä ja maksettava itsensä kipeäksi jon minkälaisista käsittelyistä. Eikä ole milloinkaan hyvä. Naisilla on hiusneuroosi!

Nuoret naisetkin ovat nykyisin toistensa klooneja, aina pitkä, keskijakauksella oleva tukka. Joskus ennen oli sentään monenlaisia kampauksia nuorillakin, esim. polkkatukkia. 

Pitkät, ohuet hiirenhäntähiukset eivät kyllä sovi kellekään. 

Vierailija
96/100 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sievä, sievempi, pitkä ja tuuhea. Niin kuin miehelläkin.

Vierailija
97/100 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on paksut ja pitkät hiukset. En aio olla pätkäämässä lyhyeksi.

Vierailija
98/100 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ihmeen takia naisten hiuksista täytyy aina jauhaa? Naisilla on aina joku hiusongelma, ja tukasta puhetta piisaa. Eivät minua ainakaan kiinnosta muiden akkain hius- tai kampausongelmat. Aina niitä pääkarvoja on oltava hipelöimässä ja maksettava itsensä kipeäksi jon minkälaisista käsittelyistä. Eikä ole milloinkaan hyvä. Naisilla on hiusneuroosi!

Nuoret naisetkin ovat nykyisin toistensa klooneja, aina pitkä, keskijakauksella oleva tukka. Joskus ennen oli sentään monenlaisia kampauksia nuorillakin, esim. polkkatukkia. 

Pitkät, ohuet hiirenhäntähiukset eivät kyllä sovi kellekään. 

Hyvin jaksat jauhaa toisten hiuksista itsekin 😊

Voidaan jauhaa miestenkin hiuksista. Juuri tuossa tv:tä katsoessa mietin MIKSI jotkut miehet, kun alkavat kaljuuntua, kasvattavat hiuksia pidemmiksi ja kampaavat ne sitten sen kaljun "peitoksi". Ja hiukset ei peitä sitä kaljua, sen sijaan se näyttää tosi.... Miten sen kauniisti sanoisi, ei mitenkään. Paljon parempi olisi jos vaikka leikkaisivat ne sivutkin ihan lyhyiksi, tai jopa kaljuksi.

Vierailija
99/100 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitkät on helpot, ponnarille ja se nutturalle, jos tarvii jonnekin hienommin, niin ponnari+nuttura auki, niin on kirarat valmiit.

Vierailija
100/100 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkät hiukset käyty kampaajalla n.10 vuotta sitten täynnä kakshaarasia tai katkenneita sinne tänne sojottamassa. Ei kaunista saa tekemälläkään.  Ja hajallaan suurimmalla osalla ku ei osata tehdä ees yksinkertasta nutturaa.

Mulla ylikiharat Elikkäs luonnonkiharat, jos kasvattaisin olis taattu milj. haarahiusta. Ei kiitos