Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi moni nainen pitää pitkiä hiuksia,

Vierailija
02.07.2012 |

vaikka lyhyt malli sopisi paljon paremmin? Monella on lisäksi hamppuuntuneet ja siivottomat tai ohuet hiukset, jotka nuolevat päänahkaa. Osalla naisista on kauniit ja sirot kasvot, jotka tulisivat upeasti esiin lyhyen hiusmallin kanssa.

Kommentit (100)

Vierailija
1/100 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lyhyt malli ei vain miellytä omaa silmää?

Vierailija
2/100 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen ihan liian laiska ja mukavuudenhaluinen. leikkauttaakseni. Inhoan hiustenleikkuuta.

Ja mulla on ohuet ja päätä nuolevat pitkät hiukset.

Ärsyttävää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/100 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sellaiset 5-10 kg ylipainoinen, ja mielestäni iso tukka näyttää sopusuhtaisemmalta ison kropan kanssa.

Vierailija
4/100 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä edes niin ohuet. Minulle sopii pitkät hiukset, ne on naiselliset ja hyvännäköiset. Niistä saa kymmeniä erilaisia kampauksia.

Vierailija
5/100 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä edes niin ohuet. Minulle sopii pitkät hiukset, ne on naiselliset ja hyvännäköiset. Niistä saa kymmeniä erilaisia kampauksia.

tämä kysymys ei ollut sulle.

Vierailija
6/100 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kamalina versioina. On ohuet hiukset jotka on leikattu lyhyiksi potta päässä, ne vasta kamalat ovat. Pitkät hiukset pitää osata laittaa, ne on erittäin naiselliset ja seksikkäät.

Vierailija
7/100 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä kysymys ei ollut sulle.

Vierailija
8/100 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lyhyttukkaisena näytän ihan pallopäältä joten pitkä malli on paljon parempi.

Vierailija
9/100 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitkät sopisivat paljon paremmin?

Vierailija
10/100 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on helpommat kuin lyhyet (ei tarvi olla aina laittamassa ja kampaamossa ei tavi käydä niin usein)

Mulla on ollut aina puolipitkät hiukset. Ohuet, mutta mulla on paljon hiuksia. Ja hiuksia pidän oikeastaan aina kiinni ja koen myös, että pidemmät hiukset on naisellisemmat

Vierailija
11/100 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään pitää erilaisia nutturoita, ponnareita, palmikkokampauksia, kiharoita...

Lyhyillä hiuksilla onnistuu vain suora, kihara, tupeerattu.

Vierailija
12/100 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jopa siilitukkaa, vaikka ylikasvaneet tai pitkät näyttävät paljon paremmalta? ;)

Vierailija
13/100 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei huvita ravata jatkuvasti kampaajalla maksamassa tolkuttomasti turhuudesta. Mulle riittää nämä hiukset ja olen ihan tyytyväinen näin.

Vierailija
14/100 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

suomalaiset naiset on muutenkin miehen näkösiä, pitääkö olla pojan tukkakin vielä?

Vierailija
15/100 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

suomalaiset naiset on muutenkin miehen näkösiä, pitääkö olla pojan tukkakin vielä?

Vierailija
16/100 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sellaiset 5-10 kg ylipainoinen, ja mielestäni iso tukka näyttää sopusuhtaisemmalta ison kropan kanssa.

Enkä nyt niinkään suuren suurena kroppaani pidä, mutta kun leikkautin pitkät hiukseni lyhyiksi, siis todella lyhyiksi ja vähän "rokahtava" malli, niin suurin osa kavereista sanoi että olen laihtunut vaikka kuinka paljon. Kasvot tuli kapeamman näköisiksi ja kaipa se kohonnut itsevarmuus sitten näkyi ulospäin ja sai hoikemman fiiliksen aikaiseksi.

Olen enemmän kuin tyytyväinen lyhkäsiin hiuksiini.

Ps. Mua luullaan jopa huomattavasti ikäistäni nuoremmaksi lyhyillä hiuksilla :)

Vierailija
17/100 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään pitää erilaisia nutturoita, ponnareita, palmikkokampauksia, kiharoita...

Lyhyillä hiuksilla onnistuu vain suora, kihara, tupeerattu.

Lyhyillä hiuksilla saat paljon enemmän vaihtelua hiuksiin kuin pitkillä.

Letit ja tylsät nutturat on jo niin so last season, mut lyhkäsillä voit vaihtaa mallia useinkin ja on muuten helpot!

Vierailija
18/100 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

totta,,,,,

Vierailija
19/100 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihana kun aamulla voi vain harjata hiukset ja lähteä töihin. Lyhyt tukka sojottaa minne sattuu yön jälkeen ja sitä pitää laittaa enemmän. Toisaalta taas pitkistä hiuksista saa tarvittessa laittamalla todella upeita kampauksia. Ja sanonpa vaan, että miehetkin tykkää. Tutut miehet suorastaan karjuu, että ei, jos pohdin hiusten leikkaamista.

Vierailija
20/100 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka en kuukauteen. (Puoli)pitkä malli sopii parhaiten. Ei tarvitse tehdä mitään muuta kuin pestä ja antaa kuivua itsekseen.

Kaikki kaverini ovat neljänkympin hujakoilla innostuneet kasvattamaan hiuksiaan ja täytyy sanoa, että paljon paremmalta sellainen puolipitkä malli näyttää kuin ihan lyhyt.