Miksi moni nainen pitää pitkiä hiuksia,
vaikka lyhyt malli sopisi paljon paremmin? Monella on lisäksi hamppuuntuneet ja siivottomat tai ohuet hiukset, jotka nuolevat päänahkaa. Osalla naisista on kauniit ja sirot kasvot, jotka tulisivat upeasti esiin lyhyen hiusmallin kanssa.
Kommentit (100)
mutta ihmettelen kyllä, miten joku voi väittää, että lyhyillä hiuksilla saa enemmän erilaisia kampauksia kuin pitkillä. Mulla on ollut lyhyet ja pitkät hiukset ja kyllä (kai sen jo järkikin sanoo) että pitkät hiukset on paljon monipuolisemmat kampausten kannalta.
mutta ihmettelen kyllä, miten joku voi väittää, että lyhyillä hiuksilla saa enemmän erilaisia kampauksia kuin pitkillä. Mulla on ollut lyhyet ja pitkät hiukset ja kyllä (kai sen jo järkikin sanoo) että pitkät hiukset on paljon monipuolisemmat kampausten kannalta.
mielikuvituksen puutteesta kiinni. Mulla on lyhyet ja vähän hiusvahaa käsiin ja ei kun muotoilemaan. :)
mielikuvituksen puutteesta kiinni, jos et osaa laittaa pitkiä hiuksia muuten kuin letille.
appelsiinin kokoiselta. Yritän toki saada kuohkeutta hiuksiini vaikka aika liimaletti suomalaishius onkin.
mielikuvituksen puutteesta kiinni. Mulla on lyhyet ja vähän hiusvahaa käsiin ja ei kun muotoilemaan. :)
Nyt teen kananperseen, nyt teen tämmösen rokin pystärin, nyt tämmönen wetlook, nyt laitan kivan pinnin etutukkaan...
täytyy sanoa, että ilmesesti monet miehet tykkää just lyhythiuksisista naisista. Olen ihan häkeltynyt huomiosta mitä saan nykyään esim ravintolassa. Tuntuu hyvältä ja hivelee mukavasti itsetuntoa. En ikinä enää kasvata pitkiä hiuksia!
Mä luulen ymmärtäväni, mitä ap hakee takaa. Malliin leikattu lyhyehkö tukka todellakin olisi edustavampi kuin sellainen hapsuinen, maantienvärinen hiirenhäntä, jossa ei ole mitään mallia. Eikä muuten ole hankala, jos on hyvä malli. Riittää, että kerran pariin kuukauteen leikataan kunnolla. Välissä riittää muotovaahto, hiuspuuteri ja lakka.
Hyvinhoidetut, pitkät ja paksut hiukset toki ovat upeat, mutta tooodella harvalla suomalaisella sellaiset on.
Mä luulen ymmärtäväni, mitä ap hakee takaa. Malliin leikattu lyhyehkö tukka todellakin olisi edustavampi kuin sellainen hapsuinen, maantienvärinen hiirenhäntä, jossa ei ole mitään mallia. Eikä muuten ole hankala, jos on hyvä malli. Riittää, että kerran pariin kuukauteen leikataan kunnolla. Välissä riittää muotovaahto, hiuspuuteri ja lakka. Hyvinhoidetut, pitkät ja paksut hiukset toki ovat upeat, mutta tooodella harvalla suomalaisella sellaiset on.
Eiköhän se nyt kuitenkin ole niin, että pitkät hiukset yhdistetään usein naisellisuuteen, ja miehet pitävät nimenomaan naisellisista naisista. Toinen juttu on se, että lyhythiuksisuus yhdistetään myös ikääntymiseen, ja kaikkihan me tiedämme, kummat miehiä enemmän miellyttävät: nuoret vai vanhat naiset.
Mutta siis OIKEASTIHAN kukaan nainen ei pidä tietynlaisia hiuksia miesten vuoksi, ainakaan puheissa.
Terveisin kaksi kertaa pitkät hiukset kasvattanut ja yhtä monta kertaa armeijan vuoksi ne pois leikkauttanut mies (varusmiesaika ja rauhanturvaaja-aika).
seksikkäämmäksi ja miehet todellakin pitävät pitkistä hiuksista. Parisuhteessa ei tietysti merkitse mitään, onko tukka lyhyt vai pitkä eivätkä miehet tietysti asiaa juurikaan ajattele, mutta kysyttäessä lähes aina kuulee miehiltä, että pitkä tukka on seksikkäämpi ja kauniimpi.
Eiköhän se nyt kuitenkin ole niin, että pitkät hiukset yhdistetään usein naisellisuuteen, ja miehet pitävät nimenomaan naisellisista naisista. Toinen juttu on se, että lyhythiuksisuus yhdistetään myös ikääntymiseen, ja kaikkihan me tiedämme, kummat miehiä enemmän miellyttävät: nuoret vai vanhat naiset.
Mutta siis OIKEASTIHAN kukaan nainen ei pidä tietynlaisia hiuksia miesten vuoksi, ainakaan puheissa.
Terveisin kaksi kertaa pitkät hiukset kasvattanut ja yhtä monta kertaa armeijan vuoksi ne pois leikkauttanut mies (varusmiesaika ja rauhanturvaaja-aika).
Oot vaan katkera av-mamma joka luulee hiirenhäntätukkansa olevan jotenkin sexy :DD
Minulla oli lapaluihin asti ulottuvat hiukset. Ihan hyväkuntoiset, mutta aika maantienväriset ja suomalaisen ohuet. Leikkautin ne lyhyiksi ja tykkäsin mallista kyllä aluksi ja sain (naisilta) paljon kehuja. Miehet eivät kyllä kehuneet... Itse tykkäsin kyllä niistä. Ehkä eniten tykkäsin tosin vaihtelusta, oli kiva näyttää vähän erilaiselta välillä. Mutta sen tukan laittaminen osoittautui niin suureksi työksi joka aamu, että hermot meinasi mennä. Hiukset oli toiselta puolelta littanat, toiselta pystyssä joka aamu. Oli pestävä ja muotoiltava hiukset 365 aamuna vuodessa. Ei kiitos. Se oli niin hirveää, että välillä epätoivoissani olin leikkauttaa siilin ... No en leikkauttanut, vaan kasvatin pitkät takaisin. Ehkä olen monen kanssasisaren mielestä nyt kauhean näköinen, mutta hermoni lepäävät.
moki niin moni nainen kunii sen kananpersetukan, joka niin harvalle sopii? Yhdeksällä kymmenestä 30v ylöspäin on samanlainen karsea tukka. Ja toki siihen kannattaa ottaa ne ylijunttimaiset punaiset raidat myös. YÖK.
Oot vaan katkera av-mamma joka luulee hiirenhäntätukkansa olevan jotenkin sexy :DD
Olen yli kolmikymppinen, varsin lihaksikas mies, joka pitää nykyisin siilitukkaa. Menneisyydessä olin hevimies henkeen ja vereen, siksi pitkä tukka.
Toiset osaa ja tykkää laittaa ja väkertää kampauksia jokapäivä oli lyhyet tai pitkät hiukset. Joillakin se tukka vaan kasvaa ja kulkee mukana, so what!
Mulla on aikuisena ollut suurimman osan aikaa lyhyet hiukset: wash&go...on sen verran volyymia, etten käytä muotoiluaineita enkä fööniä, harjaus riittää.
Pitkää tukkaa joutuisi kuitenki kitostelemaan kiinni, ettei häiritse mun toimintaa.
Nykyään muuten "uusi punainen" on musta! Ei tosiaankaan sovi puolellekaan kantajistaan.
Olen yli kolmikymppinen, varsin lihaksikas mies, joka pitää nykyisin siilitukkaa. Menneisyydessä olin hevimies henkeen ja vereen, siksi pitkä tukka.
Kun oikeen siilitukkainen lihaksikas sotilas kirjoittelee vauva lehden av-palstalle?
Aika nolo. reps :D
vaikka lyhyt malli sopisi paljon paremmin? Monella on lisäksi hamppuuntuneet ja siivottomat tai ohuet hiukset, jotka nuolevat päänahkaa. Osalla naisista on kauniit ja sirot kasvot, jotka tulisivat upeasti esiin lyhyen hiusmallin kanssa.
Ny kylhän täällä lihaksikkaat hevarit ja siilit ja muut äijät kirjoittelee ja näitä hius- m. juttuja kanssamme pohtii...
Tällaisiin kyselyihin vastaajista aina iso osa on niitä, joilla on paksut luonnonkiharat hiukset.
http://www.ihanaterveys.fi/index.php?document=hiusmuoti_2012
Taidat elellä viime vuosissa...;)