Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi moni nainen pitää pitkiä hiuksia,

Vierailija
02.07.2012 |

vaikka lyhyt malli sopisi paljon paremmin? Monella on lisäksi hamppuuntuneet ja siivottomat tai ohuet hiukset, jotka nuolevat päänahkaa. Osalla naisista on kauniit ja sirot kasvot, jotka tulisivat upeasti esiin lyhyen hiusmallin kanssa.

Kommentit (100)

Vierailija
41/100 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitkät sopisivat paljon paremmin?

Vierailija
42/100 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pitkät hiukset siksi, koska en valehtelematta ole IKINÄ nähnyt YHTÄÄN naista jolle sopisi paremmin lyhyet kuin pitkät hiukset. Mun mielestä jopa ohuet hiukset on kauniimmat ja naisellisemmat pitkinä kuin lyhyinä.

Kyllähän hiuksista saa rumat jos niitä ei laita mitenkään tai niissä on juurikasvua jne, mutta se pätee sekä lyhyisiin että pitkiin hiuksiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/100 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyet hiukset näyttää hyviltä, jos on kauniit kasvot ja hyvä kroppa. Pitkät hiukset (laitettuina, myönnän) antaa anteeks paljon.

Totta kai naiset kehuu toistensa kananperseitä. Kananperseen leikannut akka ei ole enää kilpailukumppani, niin kuin se pitkähiuksinen ja naisellinen nainen.

Vierailija
44/100 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Malli kuin malli hiuksissa on hyvä, jos sitä laittaa.

Itsellä pitkä, koska on luonnonkihara.Helpompi aamulla tehdä kampaus kuin yrittää asetella lyhyttä mallia.:)

Vierailija
45/100 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyt tukka kasvaa kahdessa kuukaudessa pois mallistansa.

Ei ole rahaa työntää kampaamolle tuhansia eroja vuodessa.

Vierailija
46/100 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pitkät hiukset siksi, koska en valehtelematta ole IKINÄ nähnyt YHTÄÄN naista jolle sopisi paremmin lyhyet kuin pitkät hiukset. Mun mielestä jopa ohuet hiukset on kauniimmat ja naisellisemmat pitkinä kuin lyhyinä.

Kyllähän hiuksista saa rumat jos niitä ei laita mitenkään tai niissä on juurikasvua jne, mutta se pätee sekä lyhyisiin että pitkiin hiuksiin.

Mulle ei vaan pitkät sovi, ei edes puolipitkät. Yritin taas kerran pitää pitkähköjä hiuksia, mutta ei tullut mitään. Mulla on niin ohut hiuslaatu ja litteä takaraivo, että näytän oikeasti järkyttävältä pitkissä hiuksissa. Mun hiukset menee pitkinä huonoon kuntoon, vaikka niitä miten hoitaisin. Mun teinityttö otti sakset ja leikkasi mun tukan ja kyllä olen tyytyväinen. Mun kasvoihin ja pään malliin ja hiuslaatuun sopii ainoastaan lyhyet hiukset, ei mitkään superlyhyet eikä kananperse, vaan kauniisti muotoillut leukaan ulottuvat hiukset.

Vierailija
47/100 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yli kolmikymppinen, varsin lihaksikas mies, joka pitää nykyisin siilitukkaa. Menneisyydessä olin hevimies henkeen ja vereen, siksi pitkä tukka.

Kun oikeen siilitukkainen lihaksikas sotilas kirjoittelee vauva lehden av-palstalle?

Aika nolo. reps :D

Miehekkyyteni ei ole kiinni siitä, mitä palstoja netissä luen. Vauva-palsta tarjoaa yhdenlaisen ikkunan naisten ajatusmaailmaan ja käytökseen.

Vierailija
48/100 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla lyhyet hiukset ja leikkautan ne 8. viikon välein, eli n. 7 kertaa vuodessa. Hinta 25€ kerta, eli tulisi maksamaan noin 175€ vuodessa.

Toki teetän hiuksille muutakin (värjäys kaksi kertaa vuodessa yms) ja kesäisin käyn aina ottamassa ihania hoitoja pilkkahintaan ammatti-instituutin kesäyrittäjillä, niin ei maksa sitäkään.

Luulen, että ei se taida hinnasta olla kiinni se hiusten pitkänä/lyhyenä pitäminen. Meneehän pitkiin hiuksiin paljon enemmän shampoota ja hoitoainetta kuin lyhyisiin.

Itse en voisi pitää pitkiä hiuksia vaikka haluaisinkin, kun ne eivät kasva :(

Vierailija
49/100 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yli kolmikymppinen, varsin lihaksikas mies, joka pitää nykyisin siilitukkaa. Menneisyydessä olin hevimies henkeen ja vereen, siksi pitkä tukka.

Kun oikeen siilitukkainen lihaksikas sotilas kirjoittelee vauva lehden av-palstalle?

Aika nolo. reps :D

Miehekkyyteni ei ole kiinni siitä, mitä palstoja netissä luen. Vauva-palsta tarjoaa yhdenlaisen ikkunan naisten ajatusmaailmaan ja käytökseen.

Kai sä tajuat ettei kukaan uskonu hetkeäkään että oot mies, hä? :D

Off topic, musta on jotenki huvittavaa että kaikki nää jotka esittää miestä, kirjoittaa AINA kirjakieltä. Mikä siinäki on??

Vierailija
50/100 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun oikeen siilitukkainen lihaksikas sotilas kirjoittelee vauva lehden av-palstalle? Aika nolo. reps :D

Tai sitten olet vaan tosi naisellinen mies mikä on järkky. Että sit oikeen naisten hiukset kiinnostaa juurikin tällä kyseisellä palstalla?

*huokaus* mikä idiootti!!

Vierailija
51/100 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla lyhyet hiukset ja leikkautan ne 8. viikon välein, eli n. 7 kertaa vuodessa. Hinta 25€ kerta, eli tulisi maksamaan noin 175€ vuodessa.

Toki teetän hiuksille muutakin (värjäys kaksi kertaa vuodessa yms) ja kesäisin käyn aina ottamassa ihania hoitoja pilkkahintaan ammatti-instituutin kesäyrittäjillä, niin ei maksa sitäkään.

Luulen, että ei se taida hinnasta olla kiinni se hiusten pitkänä/lyhyenä pitäminen. Meneehän pitkiin hiuksiin paljon enemmän shampoota ja hoitoainetta kuin lyhyisiin.

mutta jos sen pitkän tilalle pitäisi valita lyhyt malli niin kyllä mielellään saisi olla sellainen vähän tyylikkäämpi ja siihen ja värjäykseen uppoaa rahaa ihan tolkuttomasti.

Itselläni on vielä tosi nopea karvan kasvu, joten saisin olla tosiaan alvariinsa kampaamolla.

Pitkät on niin helppo laittaa kiinni ja tulla tuulen mukana perässä.

Niitä voi itse värjätä kun ei ole mitenkään mallisidonnainen se värjäyksen tulos.

Vierailija
52/100 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos sen pitkän tilalle pitäisi valita lyhyt malli niin kyllä mielellään saisi olla sellainen vähän tyylikkäämpi ja siihen ja värjäykseen uppoaa rahaa ihan tolkuttomasti.

Itselläni on vielä tosi nopea karvan kasvu, joten saisin olla tosiaan alvariinsa kampaamolla.

Niitä voi itse värjätä kun ei ole mitenkään mallisidonnainen se värjäyksen tulos.

kyse siitä, että ei voi pitää lyhyttä, koska

täytyy leikata niin usein ja siihen uppoaa tuhansia euroja vuodessa. Tottakai kaikkeen hiustenhoitoon saa upotettua vaikka 10 000 euroa jos niin haluaa.

Vierailija
53/100 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"kiinni ja tuulen mukana tulevat" on sit kivat ja tyylikkäät, LOL!

Vierailija
54/100 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä jaksa sitä jatkuvaa säätämistä mitä lyhyiden kanssa on. Tiedän kyllä et lyhyet tois mulle tietynlaista selkeyttä ja ryhtiä ja sopis, mutta toisaalta pitkät on helppo laittaa ponnarille ja sitten niistä saa upeita kampauksia kun vaan viitsii.

Vierailija
55/100 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

isimies?

Vierailija
56/100 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljon enemmän myönteistä huomiota. Kasvoni ovat sirot ja silmäni suuret, pitkä kaula. Lyhyt tukka toi nuo kaikki paremmin esille.

Kasvatin pitkät hiukset itseni takia, sillä harrastan liikuntaa ja minulla ei oikein aika ja mielenkiinto riittänyt käydä kolmen viikon välein kampaajalla. Nyt vain hiukset kiinni ja juoksulle.

Vierailija
57/100 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Off topic, musta on jotenki huvittavaa että kaikki nää jotka esittää miestä, kirjoittaa AINA kirjakieltä. Mikä siinäki on??

Sitä paitsi hän ei ole ymmärtääkseni enää sotilas. Ja nuo lihakset keksit ihan omasta päästäsi, koska et ole koskaan edes nähnyt sotilasta.

t. Mies jonka ei onneksi tarvitse esittää naista eikä mitään muutakaan.

Vierailija
58/100 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lyhyitä hiuksia. Heitä ei määrittele miesten ihanteet ja seksiobjektina oleminen, vaan vapaus määrittää omaa itseään, vaihtelunhalukkuus (hiukset voi aina kasvattaa takaisin). Lyhyillä hiuksilla erottuu massasta. Fiskut ja koulutetut miehet taitavat enemmänkin antaa arvoa lyhythiuksisille naisille ja persoonan vapaalle ilmentymiselle, toisin kuin amisjätkät, joilla barbie-ihanne on jäänyt kytemään päälle.

Vierailija
59/100 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä paitsi hän ei ole ymmärtääkseni enää sotilas. Ja nuo lihakset keksit ihan omasta päästäsi, koska et ole koskaan edes nähnyt sotilasta.

t. Mies jonka ei onneksi tarvitse esittää naista eikä mitään muutakaan.

Siis kenelle sä nyt puhut? Kai ymmärrät että tässä on ollut useampi ihminen kirjoittamassa tähän ketjuun. Mä en kirjoittanut mitään mistään sotilaasta.

Mutta anyway, ärsyttävää kun ihmiset ei osaa lopettaa ajoissa vaan jatketaan jauhamista ihan typerästä jutusta. Sä et ole mies yhtään enempää kuin mäkään ja annetaan jo olla :D

Vierailija
60/100 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lyhyitä hiuksia. Heitä ei määrittele miesten ihanteet ja seksiobjektina oleminen, vaan vapaus määrittää omaa itseään, vaihtelunhalukkuus (hiukset voi aina kasvattaa takaisin). Lyhyillä hiuksilla erottuu massasta. Fiskut ja koulutetut miehet taitavat enemmänkin antaa arvoa lyhythiuksisille naisille ja persoonan vapaalle ilmentymiselle, toisin kuin amisjätkät, joilla barbie-ihanne on jäänyt kytemään päälle.

Täyttä asiaa! :)

Tämä on t