Kannattaa jos haluaa kostaa miehen salarakkaalle odottaa vuosia ja kun naisella perhe joko exän
tai uuden miehen kanssa,tilata/järkätä tilanne jolla pilata esim häät tai vastaavaa tai tosiaan houkutella ukko sänkyyn ym.ikävää.Myös ls-ilmoitus salarakas naisen lapsista tai vaikka lemmikeistä on paikallaan vaikka olisikin perätön.
Kommentit (126)
Minä olin tyytyväinen sinkkuna ja harrastin vain lyhytaikaisia suhteita. Lapsia en halunnut ja ei ollut mitään hinkua seurustelemaan. Luulin jo, että olen ihan totaalinen ikisinkku.
Sitten tapasin erään miehen, kenestä en päässyt yli. Rimpuilin kauan aikaa, että en halua sitoutua. Mutta niin vain kävi lopulta. Yhdessä ollaan oltu nyt toistakymmentä vuotta.
Mutta ei, tosiaankaan kaikki eivät etsi koko ajan parisuhdetta, eivätkä hingu miestä kattonsa alle. Tiedän paljon naisia, jotka ovat itsenäisä ja tyytyväisiä ilman, että heillä on vakituista miessuhdetta.
Ainakin itse pikemminkin mietin, mikä on vikana naisessa, joka ei kykene olemaan yksin vaan aina etsii seurustelusuhdetta.
Tämä ei liity alkuperäiseen aiheeseen. Minulla ei ole exää, jota pitäisin fuckbodyna (vai miksi sitä nyt sanotaan)
Jos se seurustelu muiden miesten kanssa tuntuu leikkimiseltä, niin et ole selvästikään erosta yli.
Täytyykö ihmisen haluta jatkuvasti parisuhdetta? Joku voi ihan oikeasti olla tyytyväinen yksinoloon ja mahdollisesti satunnaiseen seksiin.
kun ette ole tuomitsemassa tätä AP:tä, kun haluaa viedä toisen naisen miehen?
Sitä saa mitä tilaa. Jos otat huoripukin, et voi olettaa, että se pysyy sinullekaan uskollisena. Se on kuule voi voi.
Eli se huoripukki sitten loppujen lopuksi taas maistuu mammallekin. Kaiken sen huudon, ja itkun jälkeen. Se on kuule voi voi tuon teidän logiikanne kanssa.
Eli se huoripukki sitten loppujen lopuksi taas maistuu mammallekin. Kaiken sen huudon, ja itkun jälkeen. Se on kuule voi voi tuon teidän logiikanne kanssa.
kun miehen huoripukkeilu ei ole enää oma ongelma vaan sen nykyisen pikkuvaimon, joka kyllä tietää, millaisen miehen otti. Ja seksi voi tosiaan olla hyvää, vaikka parisuhde karahtikin kiville.
Kyllähän av-mamma saisi miehen jos toisenkin, mutta kun on itsenäinen ja vahva, ei tarvitse parisuhdetta. Sen sijaan av-mamma kostaa vääryydet antamalla toosaa exälle, joka on paskakasa ja josefmengelenarsisti ja osoitus av-mamman loistavasta miesmausta.
Kyllähän av-mamma saisi miehen jos toisenkin, mutta kun on itsenäinen ja vahva, ei tarvitse parisuhdetta. Sen sijaan av-mamma kostaa vääryydet antamalla toosaa exälle, joka on paskakasa ja josefmengelenarsisti ja osoitus av-mamman loistavasta miesmausta.
iso peesi :):):):)
En usko, että voi olla tyytyväinen. Ehkä joku, joka on niin pettynyt elämäänsä, ettei uskalla ottaa ketään. Kostaa sitten exälleen antamalla sille pillua.