Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaa jos haluaa kostaa miehen salarakkaalle odottaa vuosia ja kun naisella perhe joko exän

Vierailija
31.01.2012 |

tai uuden miehen kanssa,tilata/järkätä tilanne jolla pilata esim häät tai vastaavaa tai tosiaan houkutella ukko sänkyyn ym.ikävää.Myös ls-ilmoitus salarakas naisen lapsista tai vaikka lemmikeistä on paikallaan vaikka olisikin perätön.

Kommentit (126)

Vierailija
101/126 |
01.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluiten uudet lapset saa paskaa niskaan ja viranomaiset kimppuun!

Vierailija
102/126 |
01.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka pää punaisena huutaa, että MINUN MIES ei exäänsä koskisi kun se on sanonut, että se ämmä ei kiinnosta tippaakaan. Kummasti kyllä tiedän aika monen exän kelvanneen. Ja useasti on kyseessä juuri sellainen vanhojen muistelu. Kumpikaan ei halua palata menneeseen, mutta sänkyyn on helppo lipsahtaa vanhojen aikojen muistoksi. Sitten nämä nyxät huutaa edelleen pää punaisena, että EX-AKKA ON KATKERA JA LUULEE SAAVANSA MIEHENSÄ TAKAISIN. Ihan oikeasti se exä ei halua sitä teidän miestänne takaisin. Mutta seksiä on helppo sen kanssa harrastaa vanhojen aikojen vuoksi.

ole ihan oikeasti koskaan tullut se, että miehenne saattavat käydä muistelemassa vanhoja entistensä kanssa :O Hei haloo, ihan oikeasti. Sehän on yleisin tapa pettää vaimoaan, että lipsahdetaan exän kanssa muistelemaan menneitä. Mikä on hyvin ymmärrettävää kun on yhteistä taustaa vuosia takana ja yhteinen pitkä seksielämä. Parin viinilasin jälkeen on helppo lipsahtaa sänkyyn. Älkää olko niin pirun naiveja. Ihan oikeasti, hei.

Tottakai on mahdollista, mies käy lapsiaan tapaamassa exän luona ja tulevat hyvin toimeen exän kanssa (kuten minäkin miehen exän kanssa) ja voi olla että houkuttaa ja houkutukset toteutetaan. Siinähän sitten panevat ja muistelevat menneitä. Vai kuvitteletko, että se, että etukäteen ressaan ja murehdin mustasukkaisena estää niitä panemasta? :D:D

se fakta, että miten muka sitä äijää ei ex kiinnosta tippaakaan, mutta silloin salasuhteen aikana ei sitten pätkääkään haitannut, että pani sekä julki- että salarakastaan? Voita molemmin puolin leipää. Ja nämä salarakkaat on niiiiin kituvia, kun mies menee vaimonsa luo ja valehtelee sille.

Ei tule mieleen, että epärehelliseksi todettu äijä valehtelee molemmille?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/126 |
01.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ei ota enää ex-miestään niin vakavasti. Kunhan vain ottaa siitä helposti irti sen irtoseksin, eikä tarvitse lähteä kapakkaan sitä hakemaan. Jos siis siltä tuntuu.

Nyxälle se tulee järkytyksenä, koska luulee olevansa juuri se ainoa ja oikea, joka pystyi muuttamaan uskolliseksi kroonisen pettäjän.

Vierailija
104/126 |
01.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vieläkään tajua, miksi pitää käydä jakamassa toosaa exälle, kun voisi jatkaa elämäänsä ja etsiä uuden miehen. Tietysti hankala löytää uutta, kun on vielä niin kiinni exässä, että huolii sen sänkyynsäkin.

Vierailija
105/126 |
01.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vieläkään tajua, miksi pitää käydä jakamassa toosaa exälle, kun voisi jatkaa elämäänsä ja etsiä uuden miehen. Tietysti hankala löytää uutta, kun on vielä niin kiinni exässä, että huolii sen sänkyynsäkin.

Vierailija
106/126 |
01.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

teki perättömän ls-ilmotuksen,mutta hahaa eipä johtanu mihinkään.

Kävivät meillä ja that s it.

Onkohan ap katkera jollekin...

ei ne turhat ls suojeluilmotukset oo järkeviä....

Vierailija
107/126 |
01.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi. Siinä yksi ja ainoa syy. Siltä saa seksiä helposti

Ei ihme että se vaihtoi naista, kun et kellekkään muulle kelpaa kuin krooniselle pettäjä exälle. Niillehän tunnetusti kelpaa kaikki.

Vierailija
108/126 |
01.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä etsin sen kuuluisan uuden miehen ja saan siltä seksiä ilman salailua. Ettekö te saa uutta miestä vai mikä mättää?

Vierailija
109/126 |
01.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ex tapasi nyksänsä kun lapsemme oli alle puolivuotias. Nyksä rehentelee, että sai iskettyä varatun ja varakkaan miehen.

Avioeron jälkeen ex ei enää ollutkaan niin varakas ja joutuu myös maksamaan ihan kivat elarit:) Moni ennen ilmainen etu on tullut myös exälle maksulliseksi.

Kuulin, että exän nyksä käy lapsettomuushoidoissa.

Olen aina halunnut lapselleni täyden sisaruksen, en mitään puolikasta. Ei ollut vaikea saada exää sänkyyn juuri ovulaation aikana. Oli itse aloitteellinen osapuoli4(testit on käteviä) Nyt olen onnellisesti raskaana exälle. Exää en takasi ota ja isyys tunnustetaan ja elarit esikoisen mukaan. Aattelin kertoa asiasta pikapuolin. Nyksä voi pikkusen keittää varsinkin mikäli tämä kolmaskaan keinohedelmöitys ei onnistu. Exän vika. Miksi ei käyttänyt ehkäisyä tai edes kysynyt onko minulla ehkäisy kunnossa. Minä olen vapaa. En minä ketään pettänyt. Elämä on. Minä saan lapsen. Olen onnellinen

Vierailija
110/126 |
01.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se oli niin helppoa. Kieltämättä vähän laiskuuttakin kun ei jaksanut lähteä miehiä iskemään. Toisaalta exästä tiesi, mitä saa. Oli hyvä sängyssä. Ei tarvinnut lirkutella ja iskeä ja ei tarvinnut pelätä, että se haluaa seurustella. Monesti naurettiin aamulla, että mites tässä näin kävi. Kumpikaan ei halunnut enää olla toisen kanssa, mutta seksi oli hyvää. Varoitin kyllä aina, että ei missään nimessä kertoisi uudelle vaimolleen, sillä en olisi jaksanut mitään draamaa saada elämääni.

Mies kyllä sitten kertoi naiselleen ja ero tuli heille sen takia. Mutta onneksi mies löysi uuden myöhemmin ja minäkin aloin seurustelemaan ja seksihommat loppui meidän väliltä siihen.

Ei ihme että se vaihtoi naista, kun et kellekkään muulle kelpaa kuin krooniselle pettäjä exälle. Niillehän tunnetusti kelpaa kaikki.

Vierailija
111/126 |
01.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ex oli niin kätevä ja aina valmiina. Miksi siis ei käyttää hyväkseen helppoa ja tuttua tapausta.

Kun mies kävi tuomassa lapsia niin mies jäi joskus lasten nukkumaanmenon jälkeen kahville ja siinä sitten lipsahdettiin sänkyhommiin. Paljon helpompaa kuin hommata lapsenvahti ja meikata ja lähteä baariin hakemaan jotain irtopanoa. Tiesi ainakin, mitä siitä paketista saa.

No mä etsin sen kuuluisan uuden miehen ja saan siltä seksiä ilman salailua. Ettekö te saa uutta miestä vai mikä mättää?

Vierailija
112/126 |
01.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään etsinyt mitään irtopanoa. Etsin itselleni uuden miehen. Siis seurustelukumppanin. Ei ollut edes vaikeaa, kun vain itse päästin exästä ja katkeruudesta irti. Menneet ovat menneitä, turha roikkua vanhassa valehdellen itselleen "helppouksia ja tuttuuksia" ym. tekosyitä. Siinä voi tietysti mennä aikaa, että pääsee erosta yli.

Kosto oli ketjun aihe ja paras kosto on päästää irti ja etsiä uusi, jatkaa elämäänsä ja osoittaa, ettei se paskakasa ollut mitenkään erityinen elämässänne. Olisiko tämä mahdollista?

Vierailija
113/126 |
01.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kätevä ja aina valmiina. Miksi siis ei käyttää hyväkseen helppoa ja tuttua tapausta.

joita aina kehotetaan etsimään vapaa mies. Miksi vaivautua, jos saatavilla on kätevästi helppo varattu mies. Eihän nämä ex-naisetkaan minkään parisuhteen pyhyyden perään enää huutele siinä vaiheessa kun halutaan omia himoja tyydyttää.

Vierailija
114/126 |
01.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosto oli ketjun aihe ja paras kosto on päästää irti ja etsiä uusi, jatkaa elämäänsä ja osoittaa, ettei se paskakasa ollut mitenkään erityinen elämässänne.

Varmaan Mengelellekin olisi sopinut oikein hyvin, että uhrit olisivat vain "jatkaneet elämäänsä" eikä kukaan olisi taittanut hiustakaan hänen päästään.

Se, että jatkaa elämäänsä ja löytää uuden, paremman puolison, ei millään lailla synnytä pakkoa alkaa teeskennellä, ettei ilmiselviä vääryyksiä olisi tapahtunut. Itse tulen maailman tappiin asti pitämään exääni huonona ihmisenä, koska sellainen hän mitä selvimmin on, ja yhä huonommaksi vain menee. Jos tämä on jonkun mielestä katkeruutta tai estää minua olemasta onnellinen, hän erehtyy.

t. ketjuu eksynyt ei-petetty

Vierailija
115/126 |
01.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja isä on mustamaalattu täysin alkkariksi lasten silmissä ja selitetty isin seksiaddiktiot ja miten isi ei kykyne normaaliin perhearkeen kuten muut isät.Jää taatusti lasten muistiin!

teidän riitelyynne! Lapset ansaitsevat molemmat vanhemmat, vaikka sinun mielestä mies on sika. Anna lapsien tehdä omat päätelmät isästään.

Vierailija
116/126 |
01.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosto oli ketjun aihe ja paras kosto on päästää irti ja etsiä uusi, jatkaa elämäänsä ja osoittaa, ettei se paskakasa ollut mitenkään erityinen elämässänne.

Varmaan Mengelellekin olisi sopinut oikein hyvin, että uhrit olisivat vain "jatkaneet elämäänsä" eikä kukaan olisi taittanut hiustakaan hänen päästään.

Se, että jatkaa elämäänsä ja löytää uuden, paremman puolison, ei millään lailla synnytä pakkoa alkaa teeskennellä, ettei ilmiselviä vääryyksiä olisi tapahtunut. Itse tulen maailman tappiin asti pitämään exääni huonona ihmisenä, koska sellainen hän mitä selvimmin on, ja yhä huonommaksi vain menee. Jos tämä on jonkun mielestä katkeruutta tai estää minua olemasta onnellinen, hän erehtyy.

t. ketjuu eksynyt ei-petetty

Kyllä minäkin halveksun ja inhoan exääni ja olen nimenomaan petetty ja jonkun halvan lumpun takia jätetty. En tarkoittanut, että pitäisi antaa anteeksi ja olla kiva paskaexälle, vaan sitä, että omaa elämäänsä ei kannata haaskata kostonhimolle tai av-mammatyylillä kostaa antamalla sille pillua jatkossakin. :D Parempi etsiä uusi mies ja olla onnellinen sen kanssa, päästää irti paskasta. Sen jälkeen se exä tempauksineen tuntuu aika turhalta tyypiltä, ei minkään vaivannäön arvoiselta.

Mengele-vertaus kuulostaa koomiselta, hieman eri asiasta tässä puhutaan. :D Sitä paitsi sehän ei saanut mitään rangaistusta teoistaan, kuoli vanhana ukkona jossakin Etelä-Amerikassa uidessaan meressä.

Vierailija
117/126 |
01.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen edelleen hänen kanssaan hyvissä väleissä. Ero tuli miehen pettämisen takia. Oli siinä muutakin ja alkurakkauden jälkeen ei meillä ollut mitään yhteistä. Mies oli hulivilirokkari, minä koti-ihminen.

Mutta hyvä isä on ollut lapsilleen ja hyvä tyyppi myöhemminkin. Eromme jälkeen sekoilimme muutaman kerran, vaikka hänellä oli uusi vaimo. Mitä sitten. Hauskaa oli kummallakin, mutta totesimme sulassa sovussa seksin jälkeen, että saa jäädä tähän, emme ala yrittämään uudestaan.

Miksi haukkuisin lasteni isää paskakasaksi ja olisin katkera. Hyvä kun erosimme kun ei meillä ollut resursseja elää yhdessä. Olimme liian erilaisia. Nyt hänellä on taas uusi vaimo ja minulla uusi mies. Kumpikin on tyytyväisiä ja lapset teinejä ja heillä on hyvät välit kumpaankin.

Halusin vain kertoa sen, miksi ex-miehensä kanssa harrastaa seksiä. En kyllä ymmärrä ihmisiä,jotka jäävät vuosiksi katkeriksi ja tuhahtelevat, että onneksi pääsi siitä paskakasasta eroon. Minusta on parempi hyväksyä se, että meistä ei tullut mitään ja hyvä niin. Hienoa, että olemme hyvissä väleissä ja tajusimme ajoissa, että emme ole onnellisia toistemme kanssa. Silti harrastimme eron jälkeen seksiä, koska en jaksanut hakea irtopanoja. Ja kyllä, seksi on minulle tärkeää. En halua elää selibaatissa. Enkä kuitenkaan halunnut alkaa heti seurustelemaan. Helpompi oli ottaa ex-mieheltä siis irtoseksiä kuin alkaa leikkiä jonkun muun miehen kanssa seurustelua tai iskeä irtopanoja.

En minäkään etsinyt mitään irtopanoa. Etsin itselleni uuden miehen. Siis seurustelukumppanin. Ei ollut edes vaikeaa, kun vain itse päästin exästä ja katkeruudesta irti. Menneet ovat menneitä, turha roikkua vanhassa valehdellen itselleen "helppouksia ja tuttuuksia" ym. tekosyitä. Siinä voi tietysti mennä aikaa, että pääsee erosta yli.

Kosto oli ketjun aihe ja paras kosto on päästää irti ja etsiä uusi, jatkaa elämäänsä ja osoittaa, ettei se paskakasa ollut mitenkään erityinen elämässänne. Olisiko tämä mahdollista?

Vierailija
118/126 |
01.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se seurustelu muiden miesten kanssa tuntuu leikkimiseltä, niin et ole selvästikään erosta yli. Todella hieno mieshän sinulla on näköjään ollut.

Vierailija
119/126 |
01.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan Mengelellekin olisi sopinut oikein hyvin, että uhrit olisivat vain "jatkaneet elämäänsä" eikä kukaan olisi taittanut hiustakaan hänen päästään. Se, että jatkaa elämäänsä ja löytää uuden, paremman puolison, ei millään lailla synnytä pakkoa alkaa teeskennellä, ettei ilmiselviä vääryyksiä olisi tapahtunut. Itse tulen maailman tappiin asti pitämään exääni huonona ihmisenä, koska sellainen hän mitä selvimmin on, ja yhä huonommaksi vain menee. Jos tämä on jonkun mielestä katkeruutta tai estää minua olemasta onnellinen, hän erehtyy. t. ketjuu eksynyt ei-petetty

Kyllä minäkin halveksun ja inhoan exääni ja olen nimenomaan petetty ja jonkun halvan lumpun takia jätetty. En tarkoittanut, että pitäisi antaa anteeksi ja olla kiva paskaexälle, vaan sitä, että omaa elämäänsä ei kannata haaskata kostonhimolle tai av-mammatyylillä kostaa antamalla sille pillua jatkossakin. :D Parempi etsiä uusi mies ja olla onnellinen sen kanssa, päästää irti paskasta. Sen jälkeen se exä tempauksineen tuntuu aika turhalta tyypiltä, ei minkään vaivannäön arvoiselta. Mengele-vertaus kuulostaa koomiselta, hieman eri asiasta tässä puhutaan. :D Sitä paitsi sehän ei saanut mitään rangaistusta teoistaan, kuoli vanhana ukkona jossakin Etelä-Amerikassa uidessaan meressä.

... jos on joutunut olemaan tekemisissä sadistisen ihmisen kanssa. Ja eiköhän Mengelellä ollut kohtalaisesti stressiä etsittynä olemisesta ja piileskelystä; jos ei jäänyt kiinni niin kärsipä kuitenkin.

En kirjoittanut että uhraisin elämääni kostonhimolle; olen vain kyllästynyt tähän hurskasteluun että "paras kosto on elää hyvin". Tämä väite on lähinnä koominen, sinun sanaasi käyttääkseni, kun ajatellaan henkilöitä jotka tahallaan tekevät pahaa.

Oma ex on "kostanut" itse itselleen; joku ylempänä ketjussa kirjoitti jotain P*skan valumisesta alas minne se kuuluukin.

Vierailija
120/126 |
01.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se seurustelu muiden miesten kanssa tuntuu leikkimiseltä, niin et ole selvästikään erosta yli.

Täytyykö ihmisen haluta jatkuvasti parisuhdetta? Joku voi ihan oikeasti olla tyytyväinen yksinoloon ja mahdollisesti satunnaiseen seksiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä neljä