Kannattaa jos haluaa kostaa miehen salarakkaalle odottaa vuosia ja kun naisella perhe joko exän
tai uuden miehen kanssa,tilata/järkätä tilanne jolla pilata esim häät tai vastaavaa tai tosiaan houkutella ukko sänkyyn ym.ikävää.Myös ls-ilmoitus salarakas naisen lapsista tai vaikka lemmikeistä on paikallaan vaikka olisikin perätön.
Kommentit (126)
olen kostamisessa mestari jäämättä kiinni.Ai että.Vaikka eroavaisivat muistan tuon akan aina.
Minusta oli kiva käydä panemassa exäni kanssa. Takaisin en häntä halunnut, mutta oli kiva muistella vanhoja kun hänen uusi vaimonsa oli yövuorossa.
Kai se vastuu on miehellä itsellään, pettääkö vai ei?
PAREMMISSAKIN PIIREISSÄ
Voi että arvon naiset. Miten te alennutte moiseen?? Ja vielä toivoa lapsille pahaa, vaikka ovat täysin syyttömiä kaikkeen. Olisitte onnellisia, että pääsitte moisesta paskasta eroon! Se nyxähän teki teille palveluksen!
ex-mieheni uskollisuudesta?
Jos on ehtinyt hankkia lapsia ja ei aio olla uskollinen niin se ei kyllä ole minun ongelmani. Olen sinkku tällä hetkellä ja saan kyllä harrastaa seksiä ihan kenen kanssa haluan. Jopa sen ex-mieheni.
Minusta oli kiva käydä panemassa exäni kanssa. Takaisin en häntä halunnut, mutta oli kiva muistella vanhoja kun hänen uusi vaimonsa oli yövuorossa.
Kai se vastuu on miehellä itsellään, pettääkö vai ei?
Voi että arvon naiset. Miten te alennutte moiseen?? Ja vielä toivoa lapsille pahaa, vaikka ovat täysin syyttömiä kaikkeen. Olisitte onnellisia, että pääsitte moisesta paskasta eroon! Se nyxähän teki teille palveluksen!
Mutta tarkoitinkin näitä kommentteja, että pitää odottaa, että tulee lapsia ja sitten mennä vonkaamaan. Siis ihan aiheuttaakseen mahdollisimman paljon häslinkiä. Sitten jätetään merkkejä pettämisestä ja kaiken tullessa ilmi kohautella olkapäitä.
Ei siinä, kiva jos on mukavaa...
ole ihan oikeasti koskaan tullut se, että miehenne saattavat käydä muistelemassa vanhoja entistensä kanssa :O
Hei haloo, ihan oikeasti. Sehän on yleisin tapa pettää vaimoaan, että lipsahdetaan exän kanssa muistelemaan menneitä. Mikä on hyvin ymmärrettävää kun on yhteistä taustaa vuosia takana ja yhteinen pitkä seksielämä. Parin viinilasin jälkeen on helppo lipsahtaa sänkyyn.
Älkää olko niin pirun naiveja. Ihan oikeasti, hei.
Tottakai on mahdollista, mies käy lapsiaan tapaamassa exän luona ja tulevat hyvin toimeen exän kanssa (kuten minäkin miehen exän kanssa) ja voi olla että houkuttaa ja houkutukset toteutetaan. Siinähän sitten panevat ja muistelevat menneitä. Vai kuvitteletko, että se, että etukäteen ressaan ja murehdin mustasukkaisena estää niitä panemasta? :D:D
Minun rakkaani yöpyy eksänsä luona 10 viikkoa vuodessa. Olenko peloissani? Joskus. Mutta on lähdettävä siitä että mies on kanssani omasta halustaan ja eronnut eksästään omasta halustaan. Jos hänen näkemyksensä muuttuu, minkäs minä sille voin.
ole ihan oikeasti koskaan tullut se, että miehenne saattavat käydä muistelemassa vanhoja entistensä kanssa :O
Hei haloo, ihan oikeasti. Sehän on yleisin tapa pettää vaimoaan, että lipsahdetaan exän kanssa muistelemaan menneitä. Mikä on hyvin ymmärrettävää kun on yhteistä taustaa vuosia takana ja yhteinen pitkä seksielämä. Parin viinilasin jälkeen on helppo lipsahtaa sänkyyn.
Tottakai on mahdollista, mies käy lapsiaan tapaamassa exän luona ja tulevat hyvin toimeen exän kanssa (kuten minäkin miehen exän kanssa) ja voi olla että houkuttaa ja houkutukset toteutetaan. Siinähän sitten panevat ja muistelevat menneitä. Vai kuvitteletko, että se, että etukäteen ressaan ja murehdin mustasukkaisena estää niitä panemasta? :D:D
Täällä näköjään katkerat exät fantasioivat. Mulla se kertapano, josta ylempänä kirjoitin, riitti haihduttamaan kaikki yhteenpaluu-unelmat. Äijähän on pelkkää saastaa, kun petti nyxäänsä siinä kuin aikanaan minuakin. Ei tuollaisella tee mitään, eikä siitä kannata haaveilla. Etoo ajatuskin, että olen joskus sen kanssa harrastanut seksiä. Hyi helvetti! Saati että fantasioisin vielä uudesta kerrasta "kostaakseni" jollekin luuserille, joka sen vei. Pitäköön hyvänään mokoman aarteen.
jotka pää punaisena huutaa, että MINUN MIES ei exäänsä koskisi kun se on sanonut, että se ämmä ei kiinnosta tippaakaan.
Kummasti kyllä tiedän aika monen exän kelvanneen. Ja useasti on kyseessä juuri sellainen vanhojen muistelu. Kumpikaan ei halua palata menneeseen, mutta sänkyyn on helppo lipsahtaa vanhojen aikojen muistoksi.
Sitten nämä nyxät huutaa edelleen pää punaisena, että EX-AKKA ON KATKERA JA LUULEE SAAVANSA MIEHENSÄ TAKAISIN. Ihan oikeasti se exä ei halua sitä teidän miestänne takaisin. Mutta seksiä on helppo sen kanssa harrastaa vanhojen aikojen vuoksi.
Täällä näköjään katkerat exät fantasioivat. Mulla se kertapano, josta ylempänä kirjoitin, riitti haihduttamaan kaikki yhteenpaluu-unelmat. Äijähän on pelkkää saastaa, kun petti nyxäänsä siinä kuin aikanaan minuakin. Ei tuollaisella tee mitään, eikä siitä kannata haaveilla. Etoo ajatuskin, että olen joskus sen kanssa harrastanut seksiä. Hyi helvetti! Saati että fantasioisin vielä uudesta kerrasta "kostaakseni" jollekin luuserille, joka sen vei. Pitäköön hyvänään mokoman aarteen.
Kuka tässä nyt yhteenpaluusta on haaveillut? Seksi exän kanssa voi olla hyvää, vaikkei häntä haluaisikaan enää varsinaiseen parisuhteeseen.
Esimerkiksi tämän avauksen tekijä voisi opetella oikeinkirjoitusta.
Minä olen kuksinut exäni kanssa ja en silti halua häntä takaisin.
Itse asiassa olen tainnut kuksia jälkeen päin kaikkien poikaystävieni kanssa kun olemme eronneet. Sen jälkeen siis kuin heillä on ollut uudet tyttöystävät tai vaimot.
Miehet on siinä suhteessa hassuja, että hakeutuvat turvalliseen aika herkästi. Ja kun seksiä haluttaa niin herkästi lipsahtavat siihen entiseen. Ei minulla ole mitään erityisiä katkeruuksia tai fantasioita ollut, vaikka olen seksiä exieni kanssa harrastanut.
Itse asiassa ihan kivoja juttuja. Hiukan viinihuppelissa lipsahdettu ja sillä selvä. Joku olisi halunnut takaisin, mutta en ole koskaan rikkonutta ruukkua lähtenyt paikkaamaan.
Miehet pettävät herkemmin tutun kanssa kuin oudon.
en tiedä millaiset prinssit teidät on jättäneet, mutta mua rehellisesti sanottuna oksettaa ajatuskin seksistä exäni kanssa. Hyi helvetti. Unelmoikaa te toki vain hauskanpidosta ja kostosta jollekin turhalle luuskalle. Mä puhun ihan itsestäni.
Kuka tässä nyt yhteenpaluusta on haaveillut? Seksi exän kanssa voi olla hyvää, vaikkei häntä haluaisikaan enää varsinaiseen parisuhteeseen.
joten ihan hyvin olen voinut ex-poikaystävieni ja jopa ex-mieheni (lasteni isän) kanssa harrastaa seksiä eron jälkeen.
Miksi ero estäisi sen, että seksiä ei voisi enää harrastaa? Jos sängyssä hommat toimii niin asia kai on ok. Ja jos mies on suostuvainen uudesta vaimosta ja lapsista huolimatta niin mitä sitten? Kai sillä miehelläkin nyt on oma tahto, vai?
en tiedä millaiset prinssit teidät on jättäneet, mutta mua rehellisesti sanottuna oksettaa ajatuskin seksistä exäni kanssa. Hyi helvetti. Unelmoikaa te toki vain hauskanpidosta ja kostosta jollekin turhalle luuskalle. Mä puhun ihan itsestäni.
joten ihan hyvin olen voinut ex-poikaystävieni ja jopa ex-mieheni (lasteni isän) kanssa harrastaa seksiä eron jälkeen.
Miksi ero estäisi sen, että seksiä ei voisi enää harrastaa? Jos sängyssä hommat toimii niin asia kai on ok. Ja jos mies on suostuvainen uudesta vaimosta ja lapsista huolimatta niin mitä sitten? Kai sillä miehelläkin nyt on oma tahto, vai?
Varmasti sopii exällesi mitä parhaiten, kun vaihtoi sut toiseen, mutta saa silti sulta seksiä. Kuulostaakin todella tasokkaalta kaverilta.
Minä tein exän kanssa sen kertapanon, josta kerroin jo ylempänä. Kosto ei tuntunut sen arvoiselta. Nykyään olen jo löytänyt uuden ja panen ihan vain sen kanssa. Exä saa mädäntyä helvetissä ruman lumppunsa kanssa. Multa se ei saa enää mitään.
siis jos kyse salarakkaasta, joka tiennyt toisen parisuhteesta (ei siis tietämättömälle toiselle) ja toki kosto myös miehelle, koska hänhän siinä enemmän väärin tekee.
Mutta kosto on suloinen!
Oletko koskaan ajatellut, että seksi on molemminpuolista antamista ja saamista. Kyllä minäkin saan ihan hyvin oman osuuteni kun ex-mieheni kanssa olen sängyssä.
Ja se sopi minulle ihan hyvin. Ei tarvinnut lähteä kapakkaan hakemaan outoja miehiä. Halusin seksiä, vaikka olinkin 2 lapsen yh. En vain jaksanut lähteä iskemään äijiä ja miettimään, että millainen se on sängyssä jne..
Ex oli tuttu ja turvallinen ja kummallekin homma sopi. Mikäs siinä. Erosta oli jo niin kauan aikaa, että ei olisi tullut mieleenkään enää ottaa häntä takaisin. Mutta hän kävi kyllä sänkykaveriksi hyvin.
Huonoa omaatuntoa en kärsinyt, koska tiesin, että lasten isä on pettävää sorttia muutenkin. Antoi minulle hellyyttä ja seksiä ja läheisyyttä juuri sen, mitä minä halusin.
Varmasti sopii exällesi mitä parhaiten, kun vaihtoi sut toiseen, mutta saa silti sulta seksiä. Kuulostaakin todella tasokkaalta kaverilta.
Minä tein exän kanssa sen kertapanon, josta kerroin jo ylempänä. Kosto ei tuntunut sen arvoiselta. Nykyään olen jo löytänyt uuden ja panen ihan vain sen kanssa. Exä saa mädäntyä helvetissä ruman lumppunsa kanssa. Multa se ei saa enää mitään.
Oletko koskaan ajatellut, että seksi on molemminpuolista antamista ja saamista. Kyllä minäkin saan ihan hyvin oman osuuteni kun ex-mieheni kanssa olen sängyssä.
Ja se sopi minulle ihan hyvin. Ei tarvinnut lähteä kapakkaan hakemaan outoja miehiä. Halusin seksiä, vaikka olinkin 2 lapsen yh. En vain jaksanut lähteä iskemään äijiä ja miettimään, että millainen se on sängyssä jne..
Ex oli tuttu ja turvallinen ja kummallekin homma sopi. Mikäs siinä. Erosta oli jo niin kauan aikaa, että ei olisi tullut mieleenkään enää ottaa häntä takaisin. Mutta hän kävi kyllä sänkykaveriksi hyvin.
Huonoa omaatuntoa en kärsinyt, koska tiesin, että lasten isä on pettävää sorttia muutenkin. Antoi minulle hellyyttä ja seksiä ja läheisyyttä juuri sen, mitä minä halusin.
Olen tullut ajatelleeksi ja siksi olenkin etsinyt itselleni exäsian jälkeen miehen, jonka kanssa rakastamme toisiamme. Sun tilanteesihan on ihan erilainen. Minä en ole ollut koskaan yh, vaan tein lapseni tämän nykyisen mieheni kanssa. Siksi en osaa asettua asemaasi.
Tämän ketjun aiheena oli kuitenkin exälle ja sen nykyiselle kostaminen. Oletin sinunkin kirjoittavan siitä aiheesta. Minun kirjoitukseni pointti oli siinä, että kostaminen on täysin turhaa. Parempi mennä eteenpäin ja antaa paskan valua sinne pohjamutiin, jonne se kuuluukin. Sinä et näköjään ole kostamassa kenellekään.
joilla käy salainen tyytyväisyys mielessä kun ex-mies, joka on lähtenyt toisen naisen matkaan, vieraileekin omassa sängyssä joskus.
Ihminen on inhimillinen. Minä en vaadi ex-vaimoilta sen suurempaa lojaalisuutta kuin niiltä toisilta naisiltakaan.
Jos mies on niin vietävä niin sitten on. Helppoja miehiä on ollut aina ja ketään miestä ei kukaan voi omistaa. Ei edes se nyxäkään.
tajusin, että syy eroomme ei ollutkaan minussa. Mies petti minua ja uusi naikkonen ja mies kilvan syyttivät minua siitä, että miehen oli pakko pettää minua kun olen niin paska.
Kun iskin ex-avokkini matkaan kapakasta, tajusin, että mies on krooninen pettäjä ja syy ei ollut minun.
Sen jälkeen oli helppo päästää irti.