Nelikymppiset: pituus/paino?
Arvio omasta peruskunnosta ja omasta ulkonäöstä - asteikolla 1-10.
Ja läisäksi: tyylinne lyhyesti?
Kommentit (30)
Kunto on jotain 6 pintaa ja nuorekas (ei teini).
kuusi kiloa on tullut kymmenen vuoden aikana, mutta olen silti edelleen samassa vaatekoossa kuin kaksvitosena. t. 38 v
167/59kg, kunto erinomainen (treenaan 5-8h viikossa), ulkonäkö 9, tyyli trendikäs mutta omaan aikuiseen tyyliin ja persoonaan muutettu.
Arvio omasta peruskunnosta ja omasta ulkonäöstä - asteikolla 1-10. Ja läisäksi: tyylinne lyhyesti?
Kunto 6, ulkonäkö 7, tyyli farkku.
Olen yli 40v. 177/78.
Ok, tosin en jaksa nyt panostaa ulkonäköön
kuten nuorena.
paino ~150kg. pituus 161cm. Arvio itseen on 8 tai välillä 9 riippunee jos on sopiva hame päällä, housuja ei ole ollut moneen vuoteen syystä tai toisesta.
169 cm paino siinä 65 kg
peruskunto 7
ulkonäkö, no miltä kantilta, en ole missiainesta mutta huolehdin itsestäni kyllä, siispä vaikka 7
tyyliäni ei voi luonnehtia kovin lyhyesti koska olen aika värikäs ihminen :D
pituus 165cm, paino 100g. Kunto alta arvostelun, ulkonäkö päivästä riippuen 6-8
- entinen hoikka kaunotar
Naama 8.5 ( oon oikeastaan aika hyvännäköinen:),
vartalo - vaatteet päällä 8, ilman
vaatteita 6 miinus.
Lasten jälkeen vaatekoko kasvanut yhdellä ( nyt 40 ).
Vaatetukseni on nykyään, käytännön sanelemana enimmäkseen ulkoiluvaatehenkinen, mutta
jos tässä haetaan nyt sellasta mun perustyyliä, niin ehkä se on jotain tällästä: ( joo - älkää nyt vaan luulko, että luulen olevani mitään tollasta kuin K. Moss, mutta siis tonne päin:DD )
http://3.bp.blogspot.com/-thXYEW73-xE/TpSd8FXTRdI/AAAAAAAAA48/ai2TFJz1D…
kunto 7-8 (UKK-kuntotestin mukaan hyvä peruskunto), naama 8, vartalo 7 (kiloista huolimatta kurvikas). Vaatetus klassinen tai hieman aikuismaisempi farkkutyyli (opiskelen tällä hetkellä, joten ei tee mieli kulkea jakkupuvussa arkena).
Pituus 160, paino 53.
Olen hyvässä kunnossa, urheilen säännöllisesti. Näytän omasta mielestäni hyvältä, kasin ysin luokkaa. Tyylini on vähän rock, farkut, maiharit/saappaat, lyhyt tukka. Meikkaan, tykkään käyttää persoonallisia koruja.
Olen 163 senttiä pitkä ja painan 51-52 kiloa. Kunto hyvä, harrastan juoksua/hölkkää/uintia 4-5 krt. viikossa.
Ulkonäkö ihan ok, mieheni mukaan olisi varmaan asteikolla 9 ;)
Tyyli siisti mutta rento, mielivaate on farkut.
pituus 174 ja paino ehkä 61-62kg. ei varmaa tietoa kun kotona ei ole vaakaa.
kunto: 7
ulkonäkö:6 ei jaksa panostaa
tyyli urheilullinen
Kunto 9, harrastan lähes päivittäin urheilua. Ulkonäkö näpsäkkä. Tyyli sporttinen, farkkuinen, teepaitainen.
Pituus 168cm, paino 67 kg.
Kunto kohtuullinen, ulkonäkö 8½.
Tyyli näin kotiäitinä farkut ja villapaita -osastoa.
Persukunto on varmaan 7: liikun, mutta en urheile. Tyyli on musta ja aika rock.
Kunto on suhteellisen hyvä, juoksen 2-3 kertaa viikossa neljän kilometrin lenkkejä, koko matka siis juosten tai hölkäten.
Ulkonäkö alkaa jo rupsahtaa, näkyy ihon kimmoisuuden vähenemisenä ja leuan alla helttana.
-45 v.-
167/55
Hyvä 8 klassinen