Niinistö voittaa, köyhät vapisee! :DD
Kommentit (19)
tässä vapistaan kuin naapurin Tero Vaderin miekan edessä.
niistä ongelmista joita on itselleen aiheuttanut. Se ei ole yhteiskunnan tehtävä. Itse kannatan kaikkien sosiaalitukien poistamista.
Syytä on katsoa peiliin ja yrittää selviytyä
niistä ongelmista joita on itselleen aiheuttanut. Se ei ole yhteiskunnan tehtävä. Itse kannatan kaikkien sosiaalitukien poistamista.
tein hirvittävän huonon valinnan kun synnyin vanhempieni lapseksi. Siinä meni mahdollisuus kouluttautua varhain ja ajatella vain itseäni. Nyt kuulun siihen nuorten työttömien ryhmään jolla ei ole varaa opiskella ennen kuin on jonkinlainen pesämuna kerätty nappikaupalla. Anteeksiantamaton virhe, jollaisen kasvava prosentti ikäisiäni on tehnyt. Rahat ja luulot pois vaan. Toivottavasti sinä tai perheesi jäsen on seuraava ryöstön kohde, omaisuus lienee vakuutettuna herkullisesti joten ei paljon painanne.
Syön terveellisesti ja urheilen, olen korkeasti koulutettu ja työskentelen esimiesasemassa. Minulla on hyvät geenit ja sukumme on terve ja pitkäikäinen. Omistan laadukkaan ja turvallisen auton ja vältän riskejä liikenteessä. Kehitän itseäni etenkin henkisesti ja vaikka matkustan paljon niin teen sen järkevästi. Elämä on juuri niin vaikeaa kuin siitä itse tekee! ;)
niistä ongelmista joita on itselleen aiheuttanut. Se ei ole yhteiskunnan tehtävä. Itse kannatan kaikkien sosiaalitukien poistamista.Syön terveellisesti ja urheilen, olen korkeasti koulutettu ja työskentelen esimiesasemassa. Minulla on hyvät geenit ja sukumme on terve ja pitkäikäinen. Omistan laadukkaan ja turvallisen auton ja vältän riskejä liikenteessä. Kehitän itseäni etenkin henkisesti ja vaikka matkustan paljon niin teen sen järkevästi. Elämä on juuri niin vaikeaa kuin siitä itse tekee! ;)
niistä ongelmista joita on itselleen aiheuttanut. Se ei ole yhteiskunnan tehtävä. Itse kannatan kaikkien sosiaalitukien poistamista.Syön terveellisesti ja urheilen, olen korkeasti koulutettu ja työskentelen esimiesasemassa. Minulla on hyvät geenit ja sukumme on terve ja pitkäikäinen. Omistan laadukkaan ja turvallisen auton ja vältän riskejä liikenteessä. Kehitän itseäni etenkin henkisesti ja vaikka matkustan paljon niin teen sen järkevästi. Elämä on juuri niin vaikeaa kuin siitä itse tekee! ;)
arki- sekä juhlahaarniska sekä tulenkestävä hipiä, oletan.
Elämä ei automaattisesti rankaise niitä jotka ovat nähneet suuresti vaivaa menestyäkseen elämässä, vaan päinvastoin!
Kaikki eivät sairastu syöpään!Elämä ei automaattisesti rankaise niitä jotka ovat nähneet suuresti vaivaa menestyäkseen elämässä, vaan päinvastoin!
Elämä ei automaattisesti rankaise niitä jotka ovat nähneet suuresti vaivaa menestyäkseen elämässä, vaan päinvastoin!
mikä menestykseksi lasketaan...
Isäni on yhtä pakkomielteinen samoista kriteereistä kuin sinäkin. Siinä on vasta surkea ukko.
koska tuloeroja tasataan (köyhien eduksi) verotuksella. Mutta kokoomus on yritteliäisyyden puolella ja siksi odotan niinistöläistä aikakautta, hyysäämisen aika on pian ohitse.
koska tuloeroja tasataan (köyhien eduksi) verotuksella. Mutta kokoomus on yritteliäisyyden puolella ja siksi odotan niinistöläistä aikakautta, hyysäämisen aika on pian ohitse.
Muuttakaa vaikka Siperiaan!
iloitset siitä että toiset kärsii? Koska köyhät kärsii ihan oikeasti ja konkreettisesti jo nyt. Ja jos olot huononee niin se ihan oikea kärsimys kasvaa. Ajatteles siinä kärsimyksessä kasvaa pieniä, viattomia lapsia- eikö silläkään oo sulle väliä? Ja lapsista joilla ei ole tulevaisuutta kasvaa helposti nuorisa joita ei kiinnosta sun tai sun lastens kärsimys pätkän vertaa. Onko ok? Musta ei.Olet hirveä ihminen.
Syytä on katsoa peiliin ja yrittää selviytyä niistä ongelmista joita on itselleen aiheuttanut. Se ei ole yhteiskunnan tehtävä. Itse kannatan kaikkien sosiaalitukien poistamista.
Syön terveellisesti ja urheilen, olen korkeasti koulutettu ja työskentelen esimiesasemassa. Minulla on hyvät geenit ja sukumme on terve ja pitkäikäinen. Omistan laadukkaan ja turvallisen auton ja vältän riskejä liikenteessä. Kehitän itseäni etenkin henkisesti ja vaikka matkustan paljon niin teen sen järkevästi. Elämä on juuri niin vaikeaa kuin siitä itse tekee! ;)
En toivo kellekään pahaa, mutta noin tunnevammaiselle vähän isompikin tragedia olisi pelkästään kotiin päin. Mäkin olen tehnyt paljon elämäni eteen, ja tällä hetkellä kaikki on tosi hyvin ja siitä olen kiitollinen. Mutta elämääni hidasti todella paljon mm vanhempieni masennus ja ongelmat ja muutama muu ulkopuolelta tullut taka-isku joita en itse valinnut. Kaltaisesi omahyväinen ihminen on häpeäksi koko ihmiskunnalle.
Syytä on katsoa peiliin ja yrittää selviytyä niistä ongelmista joita on itselleen aiheuttanut. Se ei ole yhteiskunnan tehtävä. Itse kannatan kaikkien sosiaalitukien poistamista.
En toivo kellekään pahaa, mutta noin tunnevammaiselle vähän isompikin tragedia olisi pelkästään kotiin päin. Mäkin olen tehnyt paljon elämäni eteen, ja tällä hetkellä kaikki on tosi hyvin ja siitä olen kiitollinen. Mutta elämääni hidasti todella paljon mm vanhempieni masennus ja ongelmat ja muutama muu ulkopuolelta tullut taka-isku joita en itse valinnut. Kaltaisesi omahyväinen ihminen on häpeäksi koko ihmiskunnalle.
että itsesi kehitys ei kyllä näytä tuottaneen tulostya. Olen harvinaisen kehittymätön ihminen. Edelleen yöks.
[/quote]
Olen harvinaisen kehittymätön ihminen. Edelleen yöks.
[/quote]
kun taas ap on näköjään tyhmä.
Presidentti ei päätä, vaan kansanedustajat.
Niinistö on oikein hyvällä paikalla ja presidentti ei vie keneltäkään mitään pois.
Olen harvinaisen kehittymätön ihminen. Edelleen yöks.
Tarkoitin tietysti sinua, kuka sitten oletkin. Ymmärsit varmaan kuitenkin mitä tarkoitin? Että yöks sulle. Ja kyllä tuo ylimielisyys jonkun kolhun saa viimesitään kun lapsesi kasvavat ja alkavat viljellä tunnevammaista maailmankuvaansa ympäriinsä- siitä tulee taatusti harmia. Tai heidän on mentävä terepiaan, jotta saavat jonkinlaisen käsityksen elämänrealiteeteista ja tunnetaidoista.