Kuka on "AP"?
Monessa ketjussa puhutaan että "AP sanoi sitä ja tätä jne.." Pitkään jo häirinnyt että kuka tämä kuuluisa aapee oikein on?
Kommentit (28)
AlkuPeräinen. AP.
Joka tarkoittaa ketjun aloittajaa, alkuperäistä aloittajaa. Sillä tavoin ketjun aloittaja erotetaan joukosta.
joka on ihan idiootti ja tehtailee idioottimaisia aloituksia täällä päivästä toiseen.
Välillä siltä pitäisi ottaa lapset huostaan kun ei osaa hoitaa niitä itse, välillä se taas on tekemässä lastensuojeluilmoituksia milloin kenestäkin.
Se ei osaa päättää olisiko parempi pysyä kotiäitinä vai luoda uraa.
Eronnutkin on monesti, uusperhekuvioita ja muuta, silti hehkuttaa ydinperheen autuutta.
Ihan sekopäinen tyyppi siis, jonka ajatuksen juoksussa ei pysy yhtään mukana.
En aio tehdä kenestäkään rikosilmoitusta.Mutta minun haukkuminen on teiltä Kusipäiltä ihan turhaa ajanhukkaa.
Ap on täällä hyvin tunnettu moniongelmainen henkilö. Opit kyllä tuntemaan hänet.
On kyllä miellyttävää lukea näitä <2012 ketjuja kun vastaus oli useimmiten otsikossa ja niitä ei enää näy.
Vierailija kirjoitti:
Monessa ketjussa puhutaan että "AP sanoi sitä ja tätä jne.." Pitkään jo häirinnyt että kuka tämä kuuluisa aapee oikein on?
Se on lyhennys "anna pillua" termistä. Yritä selvitä tästä ongelmasta jotenkin.
Aira Putkonen. On tällä palstalla tunnettu.
Anna Paquin.
Harva tietää, että hän osaa suomea. Palsta-addiktio on julkinen salaisuus. 🤫
Ap:lla viitataan alapäähän. Moni kommentoija haluaa rehellisesti myöntää, että päätöksiä ei tehdä yläpäällään.
Vierailija kirjoitti:
Anna Paquin.
Harva tietää, että hän osaa suomea. Palsta-addiktio on julkinen salaisuus. 🤫
Miten se ehtii, yötä päivää?!
Sinä itse olet nyt ketjun aloittajana ap. No miltäs nyt tuntuu. 😄
Se on yks Antti. On kyl tosi ahkera kirjottaan.
Anu pällinen, asuu kirkkonummella ja kärsii autismin kirjon häiriöstä.
Ja kiinnostunut aika monenlaisista asioista, kuten Sofiasta ja Stefanista ja Stefanista ja Sofiasta.
joka aina kirjoittaa viestiketjuihin "up".
Ap asuu usein Porvoossa.