Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vepsäläisen "asiakaspalvelu"

Vierailija
27.08.2012 |

Alkaa saada jo surkuhupaisia piirteitä, mutta AINA asioidessani (yrittäessäni tai ostessani jotakin, kallista tai vielä kalliimpaa kodin kalustetta tai sisustustavaraa) Vepsäläisessä, palvelu on huonoa. Viimeisimmät kokemukset lahjakortin voimassaolon pidennys parilla kuukaudella (heillä voimassaoloaika vain 6 kk, muilla saamillani lahjakorteilla se on ollut vähintään 12 kk) ei onnistunut (vaikka syykin olisi mielestäni ollut pätevä = talo ei ole vielä valmis, joten hankala ostaa sitä valaisinta), ei myyty lastensängyn mallikalustetta (vaikka muita kalusteita möivät myös liikkeessä nähtävillä olevia; isäni osti sitten toiselta paikkakunnalta ja olisi saanut heti mukaan, tilasi kuitenkin paketissa viikon toimitusajalla; Vepsäläisellä toimitusaika 4 vko..), tilaamani kaluste oli saapunut ja siitä oli yritetty soittaa kerran (en vastannut jostain syystä) ja soittaessani sitten tuotteen perään ja hakiessani sen sain moiteryöpyn niskaan.. Mitähän vielä? Siskolleni tilasivat (kylläkin toisesta V:n liikkeestä) vääränkokoiset sohvanpäälliset ja meinasivat ensin laskuttaa 1000 e verran päällisistä, jotka eivät sohvaan mahtuneet.. Ihan iloisin mielin yritän aina asioida, mutta p***kaa sataa aina niskaan. Ystävättereni sai yksin roudata kalustesteensa pakettiautoon (sohva ja 2 isoa nojatuolia). Ja alennuksethan ovat legendaarisen kehnot (verrattuna samaa merkkiä myyvien pienempien liikkeiden alennuksiin, palvelun tasosta nyt puhumattakaan). Nyt päätin, että en enää itseäni kiusaa ko. liikkeessä asioinnilla, kun aina tulee paha mieli. Onneksi vanhalla kotipaikkakunnallani ja nyk. mökkipaikkakunnallani on hyvä kalusteliike, jossa myös palvelu on huippuoluokkaa.

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
27.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

täältä Tampereelta. Jätkät vaan mulkoaa tiskinsä takaa, kun astuu sisään. Tulee tunne, että tule häiritsemään heidän oloaan siellä huonekaluliikkeessä.

Oikein ärsyttää, kun pitäis sieltä jotain hankkia.

Vierailija
2/49 |
27.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja minusta kyllä kaikki esimerkeistäsi eivät ole nesinkään huonoa palvelua.

Esim. jos on selvästi ehdoissa mainittu että lahjakortin voimassaoloaika on 6 kk, niin se on ihan täysin ok että se on myös vain 6 kk eikä sitä voi pidentää.

Mallikalusteiden myyminen on myös asia joka ei kuulu normaaliin palveluun jota asiakas voi odottaa. Joskus niitä voidaan myydä mutta on ihan ok ettei myydä.

Se nyt oli vähän outoa että moittivat asiakasta jos ei heti ensimmäiseen soittoon vastaa kun kyseessä ei ilmeisesti ole edes sovittu kuljetus kotiin vaan vain ilmoittaminen liikkeeseen saapuneesta tavarasta, jonka asiakas itse hakee. Tuo oikeasti asiatonta asiakaspalvelua.

Vääränkokoiset sohvanpäälliset toki selkeä virhe myös.

Mitä tulee pakettiautoon roudaamiseen niin siltähän välttyy kun tilaa niille huonekaluille kotiinkuljetuksen. Ei tarvitse kuin päästää miehet tuomaan sisään sovittuna aikana. Jos taas järkkäilee omia kuljetuksia, ei toki liikkeen henkilökunnalla ole mitään velvollisuutta ryhtyä kanto- ja lastausavuksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
27.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kauppaa tehdessä ei ole muuta sovittu, niin asiakas on täysin itse vastuussa siitä, miten ja millä tavaransa kuljettaa. Muutenhan myyjät saisivat olla jatkuvasti roudaamassa sohvia selät väärinä milloin minkäkin Micran takapenkille...

Vierailija
4/49 |
27.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nainen saa yksin kannettua sohvan ja nojatuolit autoon ???? en oikein usko tuohon...ellei sitten ollu jotain korihuonekaluja.... kysyiko han apua kaupasta ???

Vierailija
5/49 |
27.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nainen saa yksin kannettua sohvan ja nojatuolit autoon ???? en oikein usko tuohon...ellei sitten ollu jotain korihuonekaluja.... kysyiko han apua kaupasta ???

mulla ainakin on tapana ihan tilata kotiinkuljetus, eikä toivoa että ehkä joku myyjä voi tulla kantoavuksi jos päätän lähteä vaikka vuokrapakulla itse huonekaluja hakemaan. Kun sitä kantoapua tarvisi vielä siellä kodin päässäkin. Ei niillä myyjillä oikeasti ole mitään velvollisuutta olla kantajia.

Vierailija
6/49 |
27.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan 3h nahkasohva ja saman sarjan nojatuolit. Sai toki lainaksi myymälästä jonkin kärryntapaisen, jolla kuljetti kalusteet autolla ja siitä punnersi sisään. En ihmettele ollenkaan, että onnistui, ei ole mikään turha tyttö.

t. ap

Vierailija
7/49 |
27.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet yksinkertaisesti käyttäytynyt asiattomasti Vepsäläisellä. Tuskinpa pääset sinne enää.

Vierailija
8/49 |
27.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin vuosien takaa kehä 3:en Vepsäläiseltä. Nytmen olekaan käynyt siellä muutamaan vuoteen. Palvelu on ollut suorastaan töykeää. Ei viitsitä hakea asiakkaalle varastosta tavaraa nähtäväksi yms. Käsittämätöntä.

Vierailija
9/49 |
27.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin ostanut pienen ja melko edullisen hyllyn, joita käsittääkseni myydään paljon. Ei ollut sitäkään varastossa, vaan olisi pitänyt tilata. No tilasin sitten, mutta ulkomaisesta nettikaupasta ja lyhyemmällä toimitusajalla.

Vierailija
10/49 |
27.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin ostanut pienen ja melko edullisen hyllyn, joita käsittääkseni myydään paljon. Ei ollut sitäkään varastossa, vaan olisi pitänyt tilata. No tilasin sitten, mutta ulkomaisesta nettikaupasta ja lyhyemmällä toimitusajalla.

vähän laadukkaammissa huonekalukaupoissa ei ole varastoja vaan kaikki tai lähes kaikki tuotteet on tilaustuotteita. Esim. Askossa sama. Isoista halpismyymälöistä tyyliin Ikea ja Sotka saa sitten varastosta samantien itse koottavaksi huonekalupakkaukset.

Vierailija
11/49 |
27.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ko. liikkeestä (pk-seutu), ennen kaikkea joidenkin myyjien asenteet on olleet sellaisia että ei ole jäänyt hyvä mieli. Jotenkin sitä olettaisi, että kun selkeästi kalliimman hintaluokan tuotteita myyvät, niin myös palvelun taso seurailisi hintoja. Esim. jossain h&m:llä ei tule petyttyä myyjiin kun niiltä ei odotakaan mitään.

Vierailija
12/49 |
27.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein noissa vähän laadukkaammissa huonekalukaupoissa ei ole varastoja vaan kaikki tai lähes kaikki tuotteet on tilaustuotteita. Esim. Askossa sama. Isoista halpismyymälöistä tyyliin Ikea ja Sotka saa sitten varastosta samantien itse koottavaksi huonekalupakkaukset.

Tämä on kyllä asia joka pistää kismittämään. Siis että laatuhuonekalua et kerta kaikkiaan saa paikan päälle menemällä parinkaan viikon varoitusajalla, vaan ne odottelut on vähintään kahdeksan viikon luokkaa! Juuri eräs ystävä kertoi odottaneensa kyseisen puljun tuotetta jo neljä kuukautta vaikka alun perin oli luvattu kahdessa kuukaudessa.

Tulee vaan mieleen, että pitäisi varmaan perustaa maakuntiin kalusteliike hulppealla varastolla, ottaisi takuuvarmoja tuotteita ison määrän varastoon niin saattaisi saada jo melko hyvän kilpailuedun näihin nykyisiin kauppoihin...

Vierailija
13/49 |
27.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ko. liikkeestä (pk-seutu), ennen kaikkea joidenkin myyjien asenteet on olleet sellaisia että ei ole jäänyt hyvä mieli. Jotenkin sitä olettaisi, että kun selkeästi kalliimman hintaluokan tuotteita myyvät, niin myös palvelun taso seurailisi hintoja. Esim. jossain h&m:llä ei tule petyttyä myyjiin kun niiltä ei odotakaan mitään.

Lanternan Vepsäläiseltä, että arvioivat asiakkaita pukeutumisen mukaan ja arkisesti pukeutuneena saa ylimielistä paskaa palvelua ja hienosti pukeutuneena jopa ylikohteliasta ja mielistelevää. Oon itse asioinut siellä molemmissa asuissa, niin lauantaina kesken puutarhassa vietetyn päivän farkuissa ja T-paidassa ja sain pitkiä melkein halveksuvia katseita eikä minua meinattu viitsiä palvella, kuin taas toisen kerran kesken työpäivän jakkupuvussa ja korkkareissa ja laitettuna, jolloin heti tuli palvelua ja se oli erittäin ystävällistä.

Ei ole kovin fiksua myyjiltä luokitella asiakkaita noin, koska pukeutuminen ei korreloi oikeasti ostovoiman kanssa - varakaskin voi rentona vapaapäivänä olla vähemmän hienosti pukeutunut ja menee hyvät kaupat ohi jos asiakkaan suututtaa ylimielisyydellä. Ja muutenkaan ei ole fiksua laittaa jo ovelta asiakkaita kasteihin ja palvella eri tavalla tuon luokittelun mukaan.

Vierailija
14/49 |
27.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella naurettavaa!

Vierailija
15/49 |
27.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on aiheettomia: miksi ihmeessä pitäisi pidentää lahjakortin voimassaoloaikaa, oli sitten kuinka hyvä syy tahansa? Jos ottaisivat sen linjan, niin mikä idea siinä voimassaoloajassa sitten enää olisi. Ja mallikappaleita ei ole mikään pakko myydä. Voi olla, että joutuisivat sitten tilaamaan tehtaalta uuden samanlaisen ja olisivat sen väliajan, useita viikkoja, ilman mallisänkyä. Hyvä siinä sitten yrittää näyttää ostajille kuvastosta, että millainen sänky olisi myynnissä.

Nuo loput kuulostavat kyllä virheiltä.

Itse olen ostanut Vepsäläiseltä pk-seudulla kahdesti ja palvelu oli ihan ok, ei superystävällistä, mutta toimivaa, ei valittamista.

Vierailija
16/49 |
27.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on aiheettomia: miksi ihmeessä pitäisi pidentää lahjakortin voimassaoloaikaa, oli sitten kuinka hyvä syy tahansa? Jos ottaisivat sen linjan, niin mikä idea siinä voimassaoloajassa sitten enää olisi. Ja mallikappaleita ei ole mikään pakko myydä. Voi olla, että joutuisivat sitten tilaamaan tehtaalta uuden samanlaisen ja olisivat sen väliajan, useita viikkoja, ilman mallisänkyä. Hyvä siinä sitten yrittää näyttää ostajille kuvastosta, että millainen sänky olisi myynnissä.

Nuo loput kuulostavat kyllä virheiltä.

Itse olen ostanut Vepsäläiseltä pk-seudulla kahdesti ja palvelu oli ihan ok, ei superystävällistä, mutta toimivaa, ei valittamista.

Muualta minä (ja monet tuntemani ihmiset myös) koen vain saavani parempaa palvelua muista liikkeistä kuin Vepsäläiseltä. No, sehän on heidän murheensa tästä eteenpäin, tuskinpa minun ropojani kaipaavatkaan. Monissa muissa liikkeissä asiakkaita koetetaan ainakin auttaa, Vepsäläinen tuntuu olevan aina "ei".

t. ap (joka liikkuu lähes poikkeuksetta farkuissa ym. rennommissa arkivaatteissa, myös asioidessaan Vepsäläisellä ja muissa "hienompien" ihmisten liikkeissä)

Vierailija
17/49 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet yksinkertaisesti käyttäytynyt asiattomasti Vepsäläisellä. Tuskinpa pääset sinne enää.

torkeata menna hairitsemaan vepsalaisen henkilostoa joillakin ihme OSTOKSILLA! Naurettavaa etta tulvat sinne rahojaan levittelemaan. Siellahan pitaisi laittaa ihan portsari tai joku paasymaksu, etteivat nyt ihan kaikenlaiset paase sinne lattioita kuluttamaan ja henkilostoa hairitsemaan.

Vierailija
18/49 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheata etta tullaan MYYJIA hairitsemaan.

Vierailija
19/49 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lieviä ongelmia ko. lafkan asiakaspalvelun kanssa. Esim. tilasin nettikaupan kautta 2 tuolia ja nettikaupassa sai valita vapaasti mistä nouto, valitsin tietysti meitä lähimmän liikkeen. Parin päivän päästä tuli puhelu, että tuolit on noudettavissa keskusvarastolta (= 3x se matka, mikä valitsemaani liikkeeseen). Sanoin, että tuolit piti olla noudettavissa liikkeestä X, johon vastaus kuului, että "joo, ovat siellä keskusvarastossa, sieltä voi noutaa".

Tätä jatkui muutaman päivän ja yhtä monen puhelun verran, jankutettiin, että sopimuksessa lukee, että nouto keskusvarastolta, vaikka mulla oli tulostettu sopimus, jossa luki noutopaikka X. Lopulta puhelimen toisessa päässä "havahtuivat", että niinhän tässä tosiaan lukee. Sitten kyllä ihan ystävällisesti veivät ne sinne kauppaan X.

Mulle annettiin myöskin nokkakärry eikä apua tarjottu, vaikka olen hentorakenteinen nainen. No mä en sitten pyytänyt apua, kun sain ne itse ihan hyvin, joten en tiedä olisivatko auttaneet jos olisin pyytänyt.

Vierailija
20/49 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin se on.  Kannattaa rouvat laittaa jakkupuku jossa on tosi lyhyt hame ja korkokengät jalkaan ja valita

jokin miesmyyjä, niin jokin muukin kuin palvelu luistaa ja saa paremmat alennukset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän neljä